36

259 14 0
                                    

Als ik wakker word, zucht ik diep als ik herinder hoe rommelig het gister was. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen, ik mer hoe warm het is in de kamer.

Ik open een oog als ik een licht gesnurk hoor in mijn linker oor en een warme adem voel in mijn nek. Ik knipper een paar keer en merk dat ik het warm heb omdat Michael bijna helemaal over me heen ligt met zijn armen over mijn buik. Zijn benen liggen over de mijne.

Ik ga met mijn vingers zachtjes door zijn haar, ik haal het uit zijn gezicht. Ik bekijk iedere centimeter van zijn slaperige gezicht. Ik wist al hoe schattig hij is als hij slaapt door foto's die de andere jongens op social medial plaatste of naar me toe stuurde. Maar naast hem, in het echt, met zijn donkere kringen en kleine wallen, zijn perfecte wenkbrouwen, zijn neus en zijn prachtige lippen, ik voel me oprecht gelukkig.

Als dit is hoe geluk voelt, wilik hem nooit meer verlaten.

Michaels haar kriebelt in mijn nek, ik giechel zacht. Michael gromt, zijn hand gaat van mijn buik en beland op mijn mond.

"Shh." gromt hij, hij haalt zijn hand van mijn mond en wrijft in zijn ogen.

Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje, en neem snel een foto zodat ik dit niet vergeet.

"Het is te vroeg voor foto's, Mae." mompelt hij, hij heeft een diepe ochtendstem.

Mijn hand ligt over grotendeels van mijn gezicht, omdat het ochtend is en ik er dan uitzie als een monster, maar Michaels gezicht ligt in het kuiltje van mijn nek en ik voel dat hij grijnst, de blik die hij geeft laat mijn hart vier keer overslaan. Het is alsof zijn ogen lachen.

Zo wil ik worden aangekeken voor de rest van mijn leven. Als of ik iets voorstel.

Ik slaak een gilletje als Michael plotseling op me rolt en gaat op zijn rug liggen. Hij pakt snel zijn telefoon en voor ik het weet hoor ik dat er veel foto's worden genomen.

"Michael, nee!" zeg ik lachend. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en beweeg heen en weer om hem van me af te krijgen.

"Niet zo grappig als het bij jou gebeurt he?" lacht hij. Ik strek mijn benen en kruip onder de dekens.

"Oh nee? Waar is Mae nou?" vraagt hij sarcastisch. Ik lach.

"Ga weg." giechel ik.

Hij trekt de dekens weg en ik maak een schrik geluidje. Hij is dicht bij mijn gezicht. Mijn ogen schieten naar zijn lippen en daarna weer terug naar zijn mooie groene ogen. Zijn ogen doen hetzelfde en mijn adem stokt, en toen herinderde ik mijn ochtendadem.

goor.

Ik grijns en duw hem van me af, mijn zijn handen grijpen mijn heupen vast en hij draait ons om zodat ik op hem lig. Ik plaats mijn handen op zijn buik en leg mijn hoofd op zijn borst.

Ik grijns hem aan hij beweegt zijn neus op een schattige manier, wat mijn hart sneller laat kloppen. Hij plaatst zjn handen terug op mijn heupen, mijn glimlach verdwijnt en mijn onzekerheden nemen me over.

Ik verpletter hem.

Mijn onderkin is nu 100% zichtbaar

Ik wil net van hem afrollen als de deur open gaat.

"Rise and shine, schatjes. Het is een nieuwe d-" Calum doet alsof hij schrikt. "Michael, jij verraader."

"Calum, ga weg." gromt Michael en ik schud lachend mijn hoofd.

catfishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu