57

210 11 2
                                    

"Body shots!"

"Shots shots shots shots"

Ik grom als Ashton dat roept, iedereen in de kamer -ook Cat, Levi, Michael, Calum, Ashton, Luke, Bryana en Arz- juicht en hun drankjes in de lucht houdt.

"Ik ga geen body shots doen." informeer ik Michael, die naast me zit op de vloer en tegen de muur aan leunt. Ik heb gewoon wat water en heb besloten niet te drinken, Michael doet mee met het niet drinken. Iedereen is aangeschoten behalve wij twee.

"God," lacht Michael. "Je bent echt een loser die in een hoekje staat chips te eten op een feest."

"Ik zit en ik eet popcorn." lach ik, ik prop een handje popcorn in mijn mond. Michael grijnst

"Het maakt je niets uit dat je een loser bent he?" grinnikt hij

Ik rol met mijn ogen. "Je hoeft geen loser te zijn voor mij hoor."

Michael haalt zijn schouders op, slaat zijn arm om mij heen en trekt me tegen hem aan. Ik ga tegen hem aan leunen en kijk naar Cat die een flirtpoging doet bij Calum.

"Er is niks mis met een loser zijn, babe."

Mijn wangen worden warm en ik sla op zijn borst.

"Oke, oke." lacht hij. Ik lach als hij zijn hoofd naar achter doet en zijn hoofd stoot tegen de muur.

"Babe." zeg ik zacht. hij kijkt me raar aan.

"Hm?"

"Niks, ik vind het leuk als je me babe noemt." lach ik als ik naar onze vrienden kijk die dansen op The Weeknd.

"I cant feel my face when i'm with you, but i love it." schreeuwen ze mee. Ookal zijn ze allemaal dronken, het is grappig om ze zo samen te zien.

"Babe, babe, babe, babe, babe." plaagt Michael me, prikkend in mijn zij. Ik barst in lachen uit en sla zijn hand weg.

"Fuck off." giechel ik. Hij lacht naar me en pakt mijn kin vast, geeft me een zacht kusje op mijn lippen.

Hij trekt me weer dicht bij hem, kust mijn haar als ik naar Ashton kijk die een bodyshot neemt van Bryana. Iedereen klapt en juicht. Ik lach als Ashton enorm grijnst, zij kuiltjes komen tevoorschijn, hij pakt Bryana's pols en trekt haar voorover voor een kus. Ze pakt zijn hoed en zet hem op

"Ew." zegt Michael kinderachtig, ik rol met mijn ogen.

"Oh kom op, je bent helemaal weg van Brashton." mompel ik. Levi kijkt me aan en ik geef hem een glimlach.

"Waarom is hij hier?" vraagt Michael als hij mij ziet lachen.

"Omdat ik hem heb uitgenodigt." zeg ik een beetje verward. Michael snuift

"Doe dit nou niet." zeg ik, ik ga rechtop zitten.

"Je weet dat ik hem niet mag, Mae." zegt hij, hij verheft zijn stem.

Ik sla mijn armen over elkaar, ik staar hem boos aan. Hij snuift weer en staat op, stampend naar de deur. Ik sta snel op, gooi mijn drinken om. Ik loop achter Michael aan, negeer Cat die mijn naam noemt, en loop door de deur.

Ik begin direct als ik hem zie.

"Ben je serieus boos op me omdat ik Levi heb mee genomen?" roep ik

"Ik mag hem niet." roept hij terug.

"Is dat het enige excuus dat je hebt?" roep ik terug. "Hij is mijn vriend, Michael."

"Ik. Mag. Hem. Niet." gromt hij luid. Ik sla mijn armen over elkaar

Hij kan gewoon niet serieus ijn nu

"Hij. Is. Mijn. Vriend." schiet ik terug op dezelfde toon. Als we in een tekenfilm zaten zou er nu stoom uit zijn oren komen.

"Wat maakt het uit. Jij ziet de manier niet hoe hij naar je kijkt."snuift hij voor de 800e keer, hij haalt zijn hand door zijn haar. Ik rol met mijn ogen.

"Vertel het me dan Mike. Zeg me hoe Levi, die mijn stiefbroer is en ook homo, naar me kijkt. Ga je gang."

Michaels gezichtsuitdrukking gaat van boos naar verbaast

Oh ja, niet verteld dat Levi homo is, oeps.

Ik barst in lachen uit en sla mijn hand voor mijn mond als Michael me raar aankijkt.

"Ik mag hem nog steeds niet." gromt hij

"Weet je, je klinkt nu heel erg als Dylan." zucht ik, mijn ogen worden groot als ik besef wat ik net zei. shit

"Serieus, Mae." zegt Michael, zijn stem bevat een laag pijn. "Die was laag."

"Weet ik, shit het spijt me Mike. Ik moest dat niet zeggen. Het is niet waar, je lijkt niet op hem."

Hij snuift weer, hij kijkt me niet aan.

"Kom op, je doet verschrikkelijk nu." zeg ik

"Ik?!" roept hij, hij klinkt boos. "Weet je wat, laat maar."

Hij drukt me tegen de muur en drukt zijn lippen op de mijne. Een hand is in ligt in mijn nek, zijn andere hand ligt op mijn onderrug en drukt me tegen hem aan. Mijn handen gaan automatisch onder zijn shirt, wat hem laat rillen. Ik haal mijn handen onder zijn shirt weg en leg ze in zijn nek, mijn vingers gaan door zijn blonde haar. Hij gromt tegen mijn lippen aan.

Dit ging anders dan verwacht.

---

"Je bent echt irritant soms." vertel ik hem, mijn stem trilt een beetje als hij boven me hangt

"Jij ook." zegt hij, hij gaat op me liggen en slaat zijn handen om me heen.

"Het spijt me." mompelt hij in mijn nek.

"Niet doen." zeg ik. "Laten we gewoon van het moment genieten."

"Ik ben een idioot." zucht hij

"Michael..." zeg ik in een waarschuwende toon. Ik voel hem lachen en hij bijt zachtjes in mijn nek.

"Hey!" giechel ik en ik druk hem van me af. Ik verstop mezelf onder de dekens en Michael gaat stiekem onder de dekens door, kaar voor ronde 2.

catfishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu