54

201 13 35
                                    

Nog 2 weken.

14 dagen.

336 uren.

20,160 minuten.

1,209,600 seconden.

En de klok gaat verder.

Ik kijk naar mijn computerscherm, naar de ticketmasterwebsite, als ik een FaceTime melding krijg.

"Mae!"

"Het Cal." groet ik terug.

"Hoe gaat het?" vraagt hij. De achtergrond bij hem lijkt op een kleedkamer en ik hoor Luke zingen op de achtergrond.

"Ik kijk voor concertkaarten." zeg ik

"Heeeeeeeey everybody!" schreeuwt Luke in eens, ik lach.

"We don't have to live this way!" zing ik verder. Calum lacht.

"We can all get some!" gaat Luke verder. Calum richt de camera op Luke, die aan het dansen is en luchtgitaar speelt.

"We can all get paid." schreeuwt Ashton die zonder shirt de kamer in komt lopen, ik barst in lachen uit.

"Ik haat deze band." lacht Calum, hij richt de camera weer op zichzelf.

"Hey Mae." zeg Ashton, hij gaat achter Calum staan. Ik zwaai.

"Dus." begint Calum. "Concertkaarten?"

"Ooo" zegt Ashton enthousiast, hij pakt de telefoon van Calum af en Calum mompeld iets wat moet lijken op 'ik ga uit de band, mate'

"Welk concert?" vraagt Ashton, die nu heel dicht bij de camera is.

"Uh, die van jullie misschien." antwoord ik, ik druk mijn bril goed op mijn neus.

"Wat?!" roept Luke

"Ja, ik bedoel, waarom niet? De locatie is dichtbij, soort van." Ik kijk naar de beschikbare plaatsen.

"Ik kan een ticket voor je kopen als dat betekend dat ik je weer kan zien." zegt Calum en Luke schreeuwt "Get a room"

"Koop tickets voor mensen die er zelf geen kunnen kopen, ik kan dat wel. En ik neem misschien wat vrienden mee." zeg ik. Ik kijk naar de website en zie dat er een paar goede plaatsen zijn in het midden van rij 2 voor een redelijke prijs.

"Vrienden?" vraagt Calum.

"Ja, die heb ik." lach ik

"Zoals Levi?"

Ik zucht en rol met mijn ogen. "Ja, en Cat. Ze mogen jullie."

"Wat jij wilt." mompelt hij. "We hebben nu een show dus ik spreek je later."

"Doei Cal, veel plezier en doe Mike de groetjes." zwaai ik.

Ik pak mijn telefoon en open het groepsgesprek.

mae: ik heb een vraag

Cat: wat isser?

mae: willen jullie mee naar een concert van de jongens?

mae: ik mis Michael en ik wil hem verrassen.

cat: ja

cat OMFG JA

cat: FUCK ME CALUM

mae: rustig joh.

levi: idk, haat michael me niet?

mae: hij vind het niet erg, maak je geen zorgen

levi: het gaat ongemakkelijk worden

mae: praat dan niet tegen hem

levi: oke. Maar ik ga alleen omdat jij mijn vriend bent en omdat ik hun muziek leuk vind.

mae: ik wist dat je hun muziek leuk vind. IK WIST HET

levi: mond dicht

Cat: ik werd aangevallen door mijn broertje wat heb ik gemist?

levi: Mar en ik zijn net getrouwd en hebben 6 kinderen, twee honden en een hamter

levi: Mae*

levi: hamster*

cat: ga weg

mae: dat is niet wat er is gebeurt

cat: LOL

Ik lach en vertel ze de stoelnummers en de prijzen. Ik ben blij dat, ookal hebben ze 'de liefde bedreven' ze nogsteeds met elkaar omgaan. Ook nadat Levi uit de kast is gekomen.

Ik ga naar de site en koop mijn ticket, print hem uit, de printer die ik heb gekregen voor mijn verjaardag van de jongens. De herindering maakt me vrolijk en ik kijk naar de muur waar foto's ophangen. Het meeste is iets randoms, zoals bloemen of foto's van Cat en Levi, maar er zijn ook een paar van Michael. Ik glimlach en bekijk de foto's van ons bezoekje aan de dierentuin. Sommige zijn van hem die dieren bekijkt, en sommige zijn foto's die hij van mij heeft genomen, zoals toen ik tot vogelkoninging werd benoemt.

Van alle foto's die er hangen, zijn de foto's van Michael mijn favoriet. Ik vind het leuk om hem lachend te fotograveren, niet glimlachend, maar echt lachend. Er is iets op de manier dat zijn ogen samenknijpen en zijn hoofd naar achter gaat. Het is prachtig om hem te zien lachen.




Status update
Het is nu kwart voor 11. 10:42 PM om precies te zijn. Het is koud op mijn kamer, ik lig met 3 dekens en een slaapzak omdat mn broertje de andere deken heeft genakt. Wattpad heeft een nieuwe update gehad, bij het schrijf gedeelte. WATTPAD FIX UR SHIT. Me dont like it. Ik luister muziek uit 1985 en ik vind het chill #dontgiveafuckamyway. Pearl Jam is dat btw

Spam?😏😘🙋😉🍉

Xx Jaëlle

Dont forget to love yourself

OH BABY U SHOULD GO AND LOVE YOURSELF 🎶🎶🎶🎶🎶

catfishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu