POV Lizzie
Ik heb wéér ruzie met Luke. Dit is al de zoveelste keer. We hebben nou al twee weken. En na een week hebben we het al gedaan. Het was te snel. Ik twijfelde. Hij had me over gehaald. Daarna kregen we steeds vaker ruzie. Ik heb er spijt van. Het was mijn eerste keer. Het deed echt pijn. Gelukkig was hij heel lief en geduldig. Hij deed het zo hard. En het voelde ook wel goed, ook bij hem, dat was wel te zien. Hij kwam al zo snel. Maar nu is hij zo afstandelijk tegen me. Hij negeert me op school en gaat weer met die klootzakken om.Noa wordt nu nog meer gepest dan eerst. Ik durf haar niet meer recht in de ogen aan te kijken. Na die ene keer met Luke ben ik naar haar toegegaan. We hebben gekletst, net zoals vroeger. Ik dacht dat het een droom was om met hem te gaan. Maar uiteindelijk is hij een klootzak die je laat stikken nadat je seks met hem hebt gehad. Hij keek me aan. Noa zat stil en alleen in een hoekje een boek te lezen. Ik ging ergens alleen in de aula zitten.
"For your eyes only, I show you my heart. For when you're lonely and forget who you are. I'm missing half of me when we're apart. Now you know me, for your eyes only. For your eyes only" Zong Harry door mijn oordopjes. Er kwam iemand tegenover me zitten. Iemand trok mijn oordopjes uit. "Hey Lizzie" zei een bekende stem. "Hi Luke" zei ik vol afgunst. Hij gaf me een kusje op mijn wang. "Gaat het?" Vroeg hij. "Prima" zei ik afstandelijk. "Is er iets?" Vroeg hij. "Nee" zei ik. "Er is wel iets" zei hij. "Je doet afstandelijk" zei ik opeens. "Ik vind juist dat jij dat bent" zei hij. "Dit is pas gaande, sinds vorige week" zei ik. "Wat was vorige week?" Vroeg hij. "Weet je dat al niet meer, je bent echt een grote klootzak" zei ik.
Ik stond op en liep weg. "Lizzie, vorige week. Het was geweldig, je bent zo lekker" zei hij. "Luke, ik vind je super leuk, maar jij doet afstandelijk tegen me, al sinds we seks gehad hebben" zei ik. "Wil je het uitmaken?" Vroeg hij. Ik zei niks. "Goed, als jij het niet doet, ik maak het uit" zei hij. "Lul" zei ik en liep huilend weg. Ik ging de wc in. "Lizzie?" Vroeg Noa. "Laat me met rust" zei ik snikkend. "Wat is er?" Vroeg ze. Ik stak mijn hand onder het hokje door. Ze pakte hem vast. "Hey, kom, zo kun je niet praten" zei Noa. Ik deed het hokje open. Noa keek me aan. Ze sloeg haar armen om me heen.
"Vertel meisie" zei ze. We gingen naar de aula. Luke stond weer bij zijn vrienden. "Klootzak" siste ik. We gingen aan een tafeltje zitten. "Noa, je gaat boos worden" zei ik. "Vertel me alles" zei ze lief. "Luke heeft het uitgemaakt, tien minuten geleden" zei ik en snikte. "HAD JE MET LUKE?" Gilde ze. Ik knikte. "Je weet dat ik hem leuk vind" zei ze. "We hebben twee weken verkering gehad, een week geleden hebben we het gedaan, maar het was deels tegen mijn zin in, we kregen steeds meer ruzie. Hij doet heel afstandelijk" zei ik.
"Luke heeft je gebruikt" zei ze. "Hij had seks met me, en heeft me de dagen erna totaal genegeerd" zei ik. "Normaal zou ik je helpen, maar Luke is ook mijn vriend" zei ze. "Je hebt me bedrogen, ik vond hem leuk, en jij hebt hem van me afgepakt" snikte ze. Twee mensen pijn gedaan op 1 dag, goed bezig Lizzie. Noa huilde zachtjes. "Kan ik het goedmaken?" Vroeg ik. "Ik kan je even niet meer zien" zei ze en stond op. De rende naar dezelfde wc als ik net. Ik wil mijn beste vriendin terug. En Luke is haar vriend niet, hij pest haar meer dan ooit. Ik zag hem in de verte naar Noa toegaan. Hij duwde haar tegen de muur en zei iets. Hij liet haar daar achter.
JE LEEST
✔Bullied ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Noa wordt gepest op school. Door een aantal jongens. Eentje daarvan is Luke Hemmings, de populairste jongen van de school. Ze is stapelverliefd op hem. Maar hij pest haar, niet veel, maar hij doet het toch. Zij lijkt het niet erg te...