Hoofdstuk 43

952 40 3
                                    

POV Luke
Noa en ik besloten om vandaag lekker in het zonnetje te gaan liggen. Ik had nog mijn jogging aan. Ik wilde die niet uitdoen. Noa lag met haar hoofd op mijn borst. "I love you" zei ik terwijl ik met haar haren speelde. Ik zag haar kijken naar de kleine zwarte littekentjes op mijn borst. "Het doet geen pijn meer".

Ik voelde me langzaam wegzakken. En opeens ging er koude cola over me heen. "O my god, sorry" zei Noa. Ze pakte een doekje en veegde over mijn borst. De ruwe kant voelde prettig over mijn tepels. Ik kreunde binnesmonds. Ze ging met het doekje langzaam naar beneden. Ik zag dit als iets ontzettend seksueels. Ze zag de grote cola vlek op het kruis van mijn broek. Ze veegde met het doekje een beetje eroverheen. Ik beet op mijn lip. Ik voelde hem enthousiast worden. Ze zag het. "Ik uuhh" zei ze en wees ernaar.

Ik knikte en kuste haar. Ze ging mee in mijn zoen. Ik legde mijn handen op haar billen en begon zachtjes tegen haar op te schuren. Ze kreunde zachtjes. Ik voelde hoe ze aan mijn haren trok. Ze legde een been om mijn heup heen terwijl ze me hongeriger begon te zoenen. "Zullen we naar je kamer gaan?" Vroeg ik hijgend. Ze knikte twijfelend en pakte mijn hand. Ze kneep er zachtjes in en leidde me naar boven. "Zullen we het rustig aandoen?" Vroeg ik. Ze knikte. "Graag" zei ze en drukte haar lippen diep in mijn nek.

Ik kreunde en sloot de deur achter ons. "Er is niemand thuis" zei ze en hield haar gezicht dicht bij het mijne. "Mooi zo" zei ik en trok haar shirt uit. "Dan kan ik je laten voelen, zo goed laten voelen" zei ik zacht in haar oor. Ik keek naar haar lichaam en ademde zachtjes in. Ze was echt amazing beautiful. Haar bh sloot perfect om haar perfect gevormde borsten. Ik legde mijn hand erop. En kneedde zachtjes een beetje. Ze grijnsde en duwde me op het bed en ging boven me hangen.

We reageren zo snel op elkaar. "You're so fucking beautiful" zei ik en ging met mijn handen naar haar bh slotje en klikte het zonder moeite los. Ik plaatste haar handen op mijn heupen, vlak onder de rand van mijn shirt. Ze pakte hem vast en trok het over mijn hoofd. Ze slikte even en ging met haar hand over mijn borst heen. "Ik voel je botten" zei ze. Ik sloeg mijn armen om haar heen en rolde ons om. Met wat extra druk op mijn kruis. Ik trok haar shortje omlaag en drukte kusjes op haar dijbenen. Haar slipje was doorweekt. "Who made you so damn wet?" Vroeg ik opgewonden. "You, Luke" zei ze en hijgde in mijn oor.

✔Bullied ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu