Hoofdstuk 36

121 1 0
                                    

POV Noa
"Hey cutie" zei ik en kuste zijn neusje. "Hey schatje, wat doe je?" Vroeg hij en sloeg zijn armen om me heen. "Ik kam mijn haar, duh" lachte ik. "Mag ik?" Vroeg hij. Ik knikte. Hij pakte mijn borstel over en kamde mijn haren. "Au!" riep ik. "Sorry, sorry" zei hij. Hij kamde rustig door. "Je hebt echt prachtig haar" zei hij. "Zal ik jou haar eens doen?" Vroeg ik. Hij knikte.

Ik trok zijn haar naar achteren. En haalde er een kam doorheen. Wat is dat zacht. Ik kamde een deel voren. En zette het in een kuif. Bij zijn achterhoofd zette ik het ook meer naar voren. En deed er gel in. "Tadaa" zei ik. "Wauw, i love it" zei hij en knuffelde me.

"Morgen wil ik dit haar" zei hij toen we door de stad liepen. "Omg, ik wilde altijd al een navelpiercing. Maar daar moet je dun voor zijn" zei ik en keek naar mijn buik. "Je bent prachtig. Weet je wat? Ik betaal hem voor je" zei hij. "Nee, niet doen" zei ik. "Kom, laat hem zetten. Dan doe ik een lippiercing" zei hij. We liepen naar binnen. Luke zei precies wat ik wilde. Ik moest gaan zitten. En toen kwamen ze met zo'n apparaatje.

Twee minuten later zat hij erin. "O my god, je bent zo sexy" zei hij. "Nu je lippiercing" zei ik. Luke ging zitten. Ze haalden een iets groter apparaatje. Het zweet brak hem uit. "Hier goed?" Vroeg de man. Hij knikte. En greep mijn hand. Het apparaatje schoot een knopje in zijn lip. Hij gaf een kreet van de pijn. "Het staat wel leuk" zei ik en streelde over zijn gespannen armspier.

"Je bent zo sexy" zei ik toen we weer buitenstonden. Hij pakte mijn hand. Hand in hand liepen we door de stad. "Kijk dat streepjes shirt. Die zou je vast geweldig staan" zei ik en wees naar een stapel opgevouwen shirtjes. We liepen de winkel in. "Welke maat heb je?" Vroeg ik. "M" bloosde hij. Ik pakte een aantal shirtjes die ik dacht dat hem leuk zouden staan.

Hij had er een paar gepast. Ze stonden hem allemaal zo cute. Hij had een zwarte met een babypenguin erop. En nog een zwart/wit gestreept. De volgende winkel vond hij een gatenbroek. Hij vond hem fantastisch. Het was zo'n skinny model voor jongens en dat zag er heel goed uit.

Veertien winkels later waren we klaar en had Luke twaalf tassen en ik drie. We aten snel een ijsje en liepen naar huis. Hij schopte zijn schoenen uit en plofte op het bed. Ik zag dat mijn moeder een deel van mijn kast had vrijgemaakt. Ik legde Luke's nieuwe kleding erin en ging naast hem zitten. "Was heel gezellig" zei hij en kuste zachtjes op mijn lippen.

"Luke? Morgen school..." zei ik geschrokken.

✔Bullied ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu