POV Noa
"Nee, dat kun je niet delen" zei ik lachend en pakte een M&M. "Er is iets wat ik ook niet kan delen" zei hij. Ik keek hem niet begrijpend aan. "Ik kan jou niet delen" zei hij lief en streek over mijn wang. Ik drukte een lief kusje op zijn lippen. "Kom, nog even. We zijn bijna klaar" zei ik en duwde mijn vriendje een stukje weg."Noa?" Vroeg mijn moeder. "Ja?" Zei ik. "Lusten jullie iets lekkers?" Vroeg ze. "Ja, mevrouw" riep Luke meteen. Ze kwam naar boven met een dienblad met twee glazen cola en een bak chips. "Dankje mam" zei ik. "Bedankt mevrouw" zei Luke beleefd. Mam knipoogde en verliet de kamer. Luke pakte een handjevol chips en stopte het in zijn mond.
Opeens kregen we de slappe lach. "Auw!" Riep hij. "Je buikje?" Giechelde ik. Hij knikte en deed zijn shirt een beetje omhoog. "Ziet er goed uit, Luke" zei ik. Luke trok helemaal zijn shirt uit. Hij ziet er zo goed uit, zonder shirt. En met shirt. "Lekker ding" zei ik en speelde met zijn sixpack. Hij giechelde. "Komen jullie beneden?" Vroeg mijn moeder. Luke haalde zijn lippen van de mijne af en rolde van me af. Hij trok zijn shirt terug aan. "Wil je mee eten, Luke?" Vroeg mijn moeder toen we beneden kwamen. "Als dat mag" zei hij. "Natuurlijk" zei ze. Luke ging naast me zitten en hield mijn hand vast.
"Lust jij wraps met kip?" Vroeg ze. Hij knikte. "Ja mevrouw" zei hij. "Noem me maar gewoon Sara" zei ze. Luke werd rood en knikte. Ik giechelde waardoor hij een kusje op mijn wang zette. We kregen een kopje soep, die we braaf opaten. Na de soep legde ik bestek op tafel. Luke pakte mijn hand vast. "Ik kan niet van je afblijven" fluisterde hij en legde zijn hand op mijn been. "Luke, waarom was je nou in elkaar geslagen?" Vroeg ik zacht. Hij zweeg en durfde me niet aan te kijken. "Straks oke?" Vroeg hij zacht. Ik wreef ongerust over zijn rug. "Alles komt goed" zei ik geruststellend.
De wraps met kip hebben we elkaar gevoerd. Mijn moeder zat de hele tijd te glimlachen. Ze vond ons schattig. "Ik ben even weg, oke?" Vroeg ze. Ik knikte een prikte een stukje kip op mijn vork. "Mondje open, Lukey" giechelde hij. Hij opende lachend zijn mond en at het stukje kip van mijn vork af. "Zullen we dadelijk een instagram foto laten maken?" Vroeg ik giechelend. Hij knikte en gaf me een lief kusje op mijn lippen.
"Lizzie, kun je even helpen?" Vroeg ik. Luke en ik gingen wandelen en kwamen bij Lizzie langs. Ze knikte. "Waarvoor is dit?" Vroeg ze. "Instagram" giechelde Luke en sloeg zijn armen om me heen. Ik hoorde een klik. "Nou sta ik er vast lelijk op" zei Luke. "Eigenlijk wel schattig" zei Lizzie en gaf me mijn telefoon terug. "Ik zet hem op instagram" giechelde Luke.
(Ik zou mn familie verkopen voor een foto als deze)
@luke_noa: hey baby❤, I love you 💕. One Month together. I am sure we survive much months more 👌😍
@xnoa_lukex: iloveyouuu ❤ you are so cute 🙈🙈
"I love you" zei ik en plaatste dezelfde foto.
@xnoa_lukex: lukey, iloveyouuu so much❤. 1 maandje al. Hopelijk volgen er nog veel meer 💕.
@luke_noa: you are gorgeous 💕
JE LEEST
✔Bullied ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Noa wordt gepest op school. Door een aantal jongens. Eentje daarvan is Luke Hemmings, de populairste jongen van de school. Ze is stapelverliefd op hem. Maar hij pest haar, niet veel, maar hij doet het toch. Zij lijkt het niet erg te...