Hoofdstuk 46

112 2 0
                                    

POV Noa
We kwamen de aula in. "HEMMINGS, JE ZUS IS POT!" werd er geroepen. Luke werd boos. "HOU JE KOP OVER MIJN ZUS!" Riep Luke kwaad. "Oh oh. Hemmings wordt pislink. Kwaad. Boos" zeiden ze en sloegen in zijn maag. Hij klapte dubbel en begon te hoesten. Ik duwde hen weg. Ze duwden me tegen de muur. Ze sloegen Luke keihard in zijn maag.

Hij begon over te geven. Grote golven kots kwamen uit zijn maag. "GETVER, VIESPEUK!" Riepen ze en duwden hem met zijn gezicht erin. Hij kwam overeind. "Help me!" lipsyncte hij. Hij huilde. Ik trok hem overeind. Ik bracht hem naar de wc. "Ik wil niet meer!" huilde hij. Ik wreef over zijn rug. We liepen naar het gymlokaal. Ik trok zijn kleren uit en zette hem onder de douche. Ik pakte zijn gymkleding. "Trek dit aan" zei ik. Hij deed wat ik zei.

"Ik zie er niet uit" zei hij. Ik kneep in zijn hand. "Even volhouden, Luke" zei ik. Hij schudde nee. "Nog even tot onze examens. Dan ben je ervan af" zei ik. "Ja" zei hij en stak zijn borst vooruit. "Ach, heeft je kleine vriendinnetje je lulletje gewassen?" Riep Jonathan. Luke liep door en negeerde hen. Ik was trots op hem. Ik was trots dat hij mijn vriendje is.

We gingen naast elkaar zitten in de klas. Ik kneep in zijn hand. Hij bleef dapper. "Goedzo Lukey" zei ik en voelde hem knijpen in mijn hand. "Luke Hemmings, ik ben verdomd trots op je" zei ik en gaf hem een zoen, vol op zijn mond. De klas joelde. "Nerdliefde" plaagden ze. We glimlachten.

"Ik wil je niet meer kwijt" zei hij. Ik glimlachte. "Ik jou ook niet" zei ik. Ik sloeg een arm om hem heen. Hij hield mijn hand vast. De hele les keek Calum ons aan. Ik glimlachte naar hem en richtte mijn aandacht op Luke.

Na school ging ik met Luke de stad in. We dronken een starbucks. Luke at een halve donut. Meer kreeg hij niet op. Ik was trots op hem. Hij probeerde om te eten, hoe erg hij het ook haatte. We haalden aan het einde van de middag een Albert Heijn pizza en aten die samen op. Hij besloot dat hij na twee stukken genoeg had.

We lagen in bed. Te knuffelen, zoals iedere avond. Zijn armen om mijn middel met zijn hoofd diep onder de dekens. Ik strelend door zijn haar. Hij zacht tegen me aan spinnend. Als een klein katje. Ik voelde zijn zachte haar tegen mijn buik aan.

Hij viel rustig in slaap. Hij was zo zacht. Zijn oogjes gesloten en zijn neusje schattig en klein. Zijn lippen soms open om wat te mompelen. Zjjn duim in zijn mond. Zijn benen bij elkaar. Ik legde hem op zijn kussen en sloeg mijn arm om hem heen. Ik rook de lekker frisse geur van zijn haar. Ik duwde mijn neus in zijn t shirt en sloot mijn ogen. De vertrouwde geur van zijn shirt drong door tot in mijn hersenen. Ik zou deze geur nooit loslaten of vergeten!

✔Bullied ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu