Hoofdstuk 37

913 52 9
                                    

POV Noa
De volgende dag was Luke's lip een beetje gezwollen. Maar dat was normaal. Hij ging douchen terwijl ik at. En daarna douchte ik. Ik maakte hem zijn kuif en smeerde het zalfje op zijn lip.

Ik trok een licht blauwe croptop aan met een zwart broekje. Met mijn Adidas SuperStars. Ik deed mijn make up. En liep samen met Luke richting school. Hij had zijn zwarte nieuwe broek aan met zijn gestreepte shirt. En zijn zwarte converse. Hij zag er geweldig uit. Onder het lopen stopte hij een oortje in. En ik pakte de andere. En hand in hand liepen we verder.

Toen we aankwamen werd er keihard gelachen. Lizzie stond in het middelpunt. "Daar zijn ze" lachte een jongen en begon nog harder te lachen. Luke keek me aan. "Lizzie, wat is er aan de hand?" Vroeg Luke. Lizzie begon keihard in ons gezicht te lachen. Ze kon niks uitbrengen van de lach. Nou, leuke vriendin heb je dan!

We liepen de school in, en er werd alleen maar gelachen. Jonathan, Dominic en Julian waren inderdaad niet op school. Maar Dylan wel. Hij trok Luke naar achteren en zette hem tegen de muur. "Ze hebben ons gezien, Luke. Ze hebben ons zien tongen. En ik wil dit overdoen" fluisterde hij tegen hem. "NEE!" Riep ik en sprong op zijn rug. Maar een paar armen hielden me tegen. Lizzie.

Dylan drukte zijn lippen op die van Luke. Luke weigerde mee te doen. Dylans hand ging langzaam naar zijn kont en kneep erin, waardoor Luke naar adem hapte. Dylan schoof zijn tong naar binnen. Luke huilde van afschuw. Ik probeerde me uit Lizzie's armen te trekken. Dylans hand ging naar Luke's riem. En trok hem los. Hij stopte zijn hand onder Luke's shirt en streelde hem zachtjes. Zijn hand ging verder naar beneden. Ik zag aan zijn gezicht dat Luke nu geen stijve wilde krijgen.

Maar hoe hard hij het probeerde, het hielp niks. Dylan stopte zijn hand in zijn broek en maakte trekkende bewegingen. Luke beet op zijn lip. "Fully hard" fluisterde Dylan. Hij rukte in een keer Luke's boxer en broek naar beneden. Dylan hield zijn handen achter Luke's rug. Luke stond totaal hard midden in de aula. Iedereen begon hem uit te lachen. Ik begon te huilen. Het is zo zielig. Luke keek zo beschaamd naar beneden. Er werden zelfs foto's genomen. Luke trok zich los. En hijste zijn broek op. Hij maakte me los en trok me de school uit. "Ey homo, wil je me een goeie beurt geven?" Riep een jongen lachend.

Hij begon hartverscheurend te huilen. Ik sloeg mijn armen om hem heen. "Luke, sshht, alles komt goed" zei ik en wreef over zijn rug. "NOA, ZE HATEN ME. ZE FUCKING HATEN ME!" Riep Luke hard. "Vieze homo!" werd er geroepen. Luke snikte hard en ik hield hem stevig vast. "Noa, waarom verlaat je me niet? Jij hoeft niet met mijn gepest te leven" zei hij. "Luke, ik zou je nooit verlaten om zo'n stomme reden. Ik hou verdomd veek van je en als ze jou echt leren kennen weten ze ook waarom ik voor je gevallen ben. Je bent heel erg lief en zorgzaam".

Luke kreeg tranende ogen van mijn woorden. Hij omhelsde me. We liepen de school in. Het boeit me niks als ze wat zeggen. Ik pak hem gewoon volop op zijn mond, als hij gay wordt genoemd. "Vieze homo, blijf fucking uit mijn buurt" riepen een stel jongens. Ik pakte hem op zijn mond. Hij glimlachte en zijn handen gleden naar mijn kont.

✔Bullied ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu