POV Noa
De dansles was echt leuk vandaag. Ik hield me vast aan Luke's jas. Hij wilde fietsen. Toen we thuis waren pakte ik een flesje drinken en liep de trap op. Hij liep achter me aan. "Baby, ik zag je dansen en je zag er zo goed uit" zei hij en sloeg zijn armen om me heen. "Je bent zo lief" zei ik. Ik maakte me los. "Ik ga even douchen, zweet" zei ik. Luke volgde me naar de badkamer. "Wat ben je van plan?" Vroeg ik. "Ik wil zien hoe mooi je bent" zei hij.Ik trok mijn danskleding uit en gooide het in de wasmand. "Wauw, ik heb zoveel geluk" zei hij en trok zijn sweater uit. Ik schrok. Hij is zo dun. Niet normaal dun. Ik liet mijn hand over zijn borst glijden en ik voelde zijn ribben. "Wat is er? Ben ik te dik?" Vroeg hij en keek naar beneden. "Helemaal niet, je bent mager" zei ik. Hij kuste me zacht. "Je bent prachtig, Luke. Alsjeblieft, ga weer eten, voor mij" zei ik en pakte zijn hand.
"Zie je dit. Je knokkels zijn kapot en ik zie de botten in je heupen en borst. Dat is echt niet gezond" zei ik en wreef over zijn arm. "Weet je Luke, ik heb liever een iets vollere jij, dan een broodmagere. Maar jij bent jij. Je moet niet veranderen, voor wie dan ook" zei ik. Hij snikte een beetje. "Niet huilen, alsjeblieft. Ik hou van je" zei ik. "Ik hou van jou, zo ontzettend veel" zei hij en omhelsde me. "Sshht, kleine. Niet huilen" suste ik.
"M-mag ik met je douchen?" Vroeg hij. "Natuurlijk, Lukey. Maar beloof me dat je probeert niet meer onzeker te zijn over iets op je lichaam. Alle delen horen bij jou en je bent perfect voor me" zei ik en trok de rest van mijn kleding uit. "Nu jij, baby" zei ik en maakte de rits van zijn broek los. "Sexy boxershort, babyboy" zei ik en beet op mijn lip. Hij trok de broek over zijn lange benen. "Jaloers?" Vroeg hij lachend.
"Ja, die benen zijn geweldig" zei ik. "Kan niet wachten tot je er tussenin zit" zei hij grijnzend. Ik voelde me rood worden. "Sorry, babe" zei hij. Ik giechelde. We trokken de laatste kledingstukken uit. "Wauw" zei hij en sloeg zijn armen om me heen. We stapten onder de douche. Hij wreef shampoo in mijn haar. "Je haar is zo zacht" fluisterde hij. Ik draaide ons om en wreef door zijn haar met shampoo. Daarna drukte hij zijn lippen op de mijne. We eindigden in een heftige zoensessie.
"Noa, waar is Luke?" Hoorde ik mijn moeder ons onderbreken. "Eeeuuhh, is hij niet in mijn kamer?" Vroeg ik. "Noa, waar is hij?" Vroeg mijn moeder ongeduldig. "Hij is..." begon ik. "Bij Calum" fluisterde Luke. "Bij zijn vriend, Calum" zei ik. "Oke, dat wilde ik even weten" zei ze. Ik liet een diepe zucht. Luke begon zacht te giechelen.
We droogden ons af, kleedden ons aan en Luke klom door het raam naar buiten en drukte op de deurbel. "Hey, Luke. Hoe komt je haar zo nat?" Vroeg mijn moeder. "Calum en ik gingen voetballen en daarna wilde ik hier niet bezweet aankomen. Dus heb ik gedoucht bij hem" legde hij uit. "Noa zit boven" zei mijn moeder. Hij liep de trap op.
JE LEEST
✔Bullied ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Noa wordt gepest op school. Door een aantal jongens. Eentje daarvan is Luke Hemmings, de populairste jongen van de school. Ze is stapelverliefd op hem. Maar hij pest haar, niet veel, maar hij doet het toch. Zij lijkt het niet erg te...