Hoofdstuk 26

140 1 0
                                    

POV Noa
We liepen naar boven. "Waarom was je zo laat?" Vroeg hij. "Mam wilde nog even met me praten" zei ik. "Waarover?" Vroeg hij nieuwsgierig met een grijns. "Over dingen, uuhh" zei ik ongemakkelijk. "Over ons?" Vroeg hij. Ik knikte. "We doen nog niet zo veel" zei hij. "Precies, ik vind het wel meevallen" zei ik. Hij gaf me een knuffel. "En voor het geval dat, heb ik er altijd een of twee bij me" zei hij zacht.

"Jij hebt niks van enge ziektes, toch?" Schrok ik. "Nee, hoezo?" Vroeg hij bezorgd. "Want ik heb je uuuhhh" begon ik. "Gepijpt?" Vroeg hij. "Dat, en ik heb het doorgeslikt en dan kan je het ook krijgen" zei ik. "Ik heb niks babe" zei hij. "Komen jullie eten?" Riep Luke's moeder naar boven. "JAHA, WE KOMEN ZO!" schreeuwde Luke terug.

We liepen naar beneden. Ik zag een vreemde jongen aan tafel zitten. "Jack Hemmings, aangenaam" zei hij en gaf me een hand. "Ik wist niet dat je een broer had" zei ik tegen Luke. "Twee, en ik ben de jongste" zei hij. We gingen zitten, naast elkaar. "Lust je spaghetti?" Vroeg Liz vanuit de keuken. "Zo, en jij bent Luke's vriendinnetje" zei Jack glimlachend. "Mijn princesje" zei Luke trots. Ik kneep speels in zijn arm.

"Kunnen jullie even blijven zitten?" Vroeg Liz na het eten aan ons. "Ik ga maar weer eens" zei Jack. "Fijn dat we kennis gemaakt hebben, en Luke, doe wel voorzichtig met haar". Luke knikte en zwaaide naar hem. "Noa, ik weet niet of jij het thuis al gehad hebt over jullie relatie" zei Liz. Ik knikte. "Oh gelukkig, dan is dit niet nieuw voor je" zei Liz.

"Ik denk dat jullie een serieuze relatie hebben en daarbij hoort ook dat je ineens andere dingen wilt doen. Luke is daar al redelijk ervaren mee" zei Liz. "En bedankt, ik weet niet hoe jij me ziet, maar ik ben geen hoer" zei Luke beledigd. "Maar ik weet niet of jij als zoiets hebt gedaan" onderbrak Liz hem. Ik schudde nee. "Daarom moet Luke je de vrijheid geven, en wachten op je. En als hij dingen doet die je niet fijn vind, kom je naar mij en dan krijgt hij om zijn oren" zei Liz. Ik knikte langzaam. "En alsjeblieft, wees voorzichtig en doe het veilig".

"Heeft mijn kleine broertje seksuele voorlichting gehad" plaagde Jack die zijn jas aandeed. "Ga weg" gromde Luke. "Ik ben al weg, doeidoei" zei Jack. We liepen de trap op. "Sorry voor dat, mijn moeder is overbezorgd" zei Luke. "DAT HOORDE IK!" Riep Liz. "SORRY!" Riep Luke terug. Hij drukte zachtjes zijn lippen op de mijne. "Dit voelt fijn, Luke" zei ik zacht, tegen zijn lippen, waardoor hij glimlachte.

Hij duwde me zachtjes achterover en ging op me liggen. "Babe, wil je film kijken?" Vroeg hij. "Eerst wil ik even zo blijven liggen met je" fluisterde ik. Hij streelde zachtjes mijn zij. En vroeg tongtoegang, die ik hem uiteindelijk gaf. We bleven zoenen voor een lange tijd. "Je smaakt goed, Luke. Zowel hierboven als daar beneden" fluisterde ik lachend. Hij grijnsde.

✔Bullied ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu