Eren geldi ya inanamıyorum şuanda artık bu kadarınıda kaldıramam.
Eren:
-Ekim güzelim geri geldim senin için.Sana söyleyemeyeceğim nedenlerden dolayı gitmek zorunda kaldım.Ama artık hep yanında olacağım...Sevgilim.
Bu benim duygularimi biliomu da böyle konuşuyo.Ben neler çektim o gittine .Neyse artık geçmiş yok.Eylül söyleyene kadar ağladığımin farkında değildim.
Eylül:
-Ekim iyi misin sen ? Ya defol Eren ne işin var burada ya git ya sen yokken Ekim nelerle savaştı haberin varmı?!!
Kahretsin Eren'in haberi olmamali.
-Eylül sus! ,Diye bağırdım.Gözyaşlarımı sildim.Dimdik durdum ve buz gibi bir sesle :
-Eren git.
dedim.Bu ses benden bu durumdayken nasil cikti bilmiorum ama ise yaramis olmali ki hicbirsey demeden cikti.ve yine gitti.off salakmiyim ben soyledim gitmesini.Ama gitmemeliydi.
- Eylül Eren yokken olanları öğrenmesini istemiyorum.Ve bidaha onu gormekte.dedim ve sarildim.Eylul kulagima tamam canim diyere fisildadi.ve seni uzmesine asla izin vermeecegim diyerek kollarimdan cikti.Ona beni biraz yalniz birakmasini soyledim oda anlayis gostererek cikti.Eylul'un odadan cikmasiyla yere coktum.Cunku artik tukenmistim.Artik bittim.Hemen holdingten cikmaliyim.Bu durumda burda olamam.birden nefes alamaz oldum.Kahretsin geçirdiğim krizler geri dönmustu iste.yine kriz gecirmeye basliyordum.Masayi ve uzerondekileri dagitip hepsini yere firlattim.Bilgisayari kirdim ve masanin ustundekileri duvara firlatip sandalyeyi camdan olan oda duvarina firlattim.Camlar kirilip dokuldu.Bazi parcalarinin tenime battigini hissedebiliyordum ama kalbimdekiler daha fazla acitiyordu.Etrafımda insanlarin seslerini duyuyordum fakat bir ugultu seklindeydi.Herkes hersey donuyordu ve bende donuyordum.Ve geridi sadece bombos hissiz bir karanlik...
biliyorum bu bolum acayip kısa ve yazım yalnıslari cok olan bir bolum oldu ama kendimi bos,hissiz ve karanlik hissediyordum.Bolum yazmak istedim.Cunku Ekim beni anlatiyor basina gelen olaylarla olmasada hissettikleri benim.Benim duygularimi yansitiyor.Ve okulum derslerim geregi bolum fazla yazamiyorum.Lutfen okuduktan sonra voteleyin.Bir saniyenizi alacaktir sadece.Ve lutfen yorum yaparak fikirlerinizi belirtin... BU HİKAYEYİ OKUYANLAR HEPİNİZİ SEVİYORUM ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Teen FictionArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...