Yalanlara İçiyorum Be

39 8 11
                                    

Multi;Eylül

Semih'ten
Yağız babamların en küçük kardeşinin oğluydu. Kuzendik.Küçükkende çok yaramazdı o. Ve büyüyünce kötü işlere bulaşmıştı. Peki şimdi neden böyle birşey yaptı gerçekten anlayamıyordum. Ekim bugün hastanede kalıcakmış. Umut ve Eylülde burada kalıcaklar Umut burada olduğu için ben eve uğrayıp kalan eşyalarımı alıcam. Hem Bereni görmüş olurum .Çok özledim be.
Beren..
Biraz uzanmıştım ama uyuyakalmışım. Aşağıdaki sesler ile aşağı indim. Semihle Ayça konuşuyodu. Semih mi???
Kalbimdeki bu hareketlilikte neydi? Bu kalbimdeki ağırlık neydi? Özledim galiba.. Gözlerime gelen yaiları geri yollayarak koşarak odama geri çıktım. Ve ağlamaya başladım.. Kapımı tıklayarak içeri Semih girdi.

Semih:Bak seni üzmek en son isteyeceğim şey bile değil. Ama lütfen bir şans ver yalvarırım sana..

Sesi ağlamaklı gibiydi. Semih'i ilk defa böyle görüyordum. Ve içim ilk defa böyle acıyordu. Birşey kaybetmezdim artık.
Başımı olumlu anlamda salladım. Benim onayım ile hızlıca bana sarıldı.
Ve "teşekkür ederim"fısıldadı.
Ama neden bende ona kollarımı saramıyordum? Kollarımı kaldırdım ama sarılamadım..

Eren..
Ne?!!Ekim kaza mı yapmış?
Ve bana yeni haber veriyolar. Hızlıca hastaneye gitmek için arabama bindim ve gaza bastım..
Lan bi bitmiyor kızı koruyamıyorum..

Ekin..
Eylül ile konuştuktan sonra sahilde yürüdüm ve şuan bir taşa oturmuş içiyorum.. Hayatın gereksizliğine.. Yalanlara içiyorum be!

Telefona gelen mesajla Eylül mü diye heyecanlanarak açtım ama bilinmeyen bir numaraydı..

"Sen sevip öptün diye senin mi oldu?"

Ne demek bu ?Ayağa kalkarak denize doğru bağırdım..

Ekin:Özür dilerim Eylüüül!! Özür dileriiiiim!!

Gözümden yaşlar akmaya başladı..

"Affet sevgilim.. "diye fısıldadım..

Bölüm çok kısa oldu farkındayım ama uzun zamandır watpadd e giremiyordum.. Uzun bir bölüm yakında gelecektir..

Ve tekrardan sınır koyacağımm..
Sınır; 4 vote 5 yorum

Öpüldünüzz...

GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin