Sonunda doktor çıktı.
Doktor:Hastanın durumunu normale döndürdük.Çok su yutmuş ve tabi birde ilaçlar.Midesini yıkadık.Şimdi odaya alacağız.Yalnız hastanın yakını kimse odama gelsin.
E:Ekin sen git.
Ek:Sen git Ekim benim kimseyle konuşacak halim yok.Eylülün iyi olmasından başkada bir dileğim yok.Anladım ki ben onsuz yaşayamam.Eğer şimdi doktor kötü şeyler söylerse kaldıramam.Oyüzden sen git Ekim.
E:Tamam siz Eylülü götürecekleri odaya gidin.Bende hemen geleceğim.
Doktorun kapısını tıklatıp içeri girdim.
D:Buyrun.Anlıyorum ki Eylül hanımın psikolojisi biraz bozulmuş.Onu bir pskolağa gösterin.İntahar etmiş.Ve bunu tekrar olamayacağını bilemeyiz.Onu hep gözünüzün önünde tutun.
E:Biz neden yaptığını biliyoruz.Merak etmeyin istediği kişi geldi artık böyle birşey yapacağını sanmam.
D:Peki.Siz öyle diyorsanız ben birşey söylemem ama yinede bir pskolağa görünmesinde yarar var.
E:Size ne diyorum ben!Gerek yok. Pskolağa görünse daha mı iyi olacak sanki!Daha kötü olacak!
Birden kendimi kaybedip bağırmıştım.
D:Sakin olun hanfendi.Sizinde durumunuz kötü gözüküyor.
E:Sen ne demek istiyorsun bana deli mi?Arkadaşıma ne demek istiyorsun?!
Gerçekten kendimi kaybetmiştim.Aklıma Eren gittiğinde olanlar geldi ve kendime hakim olamıyorum şuan.Birden odaya Eren geldi doktordan özür dileyip beni odadan çıkarttı.
Er:Sakin ol birtanem.Doktora niye bağırıyosun?Kötü olduğunun farkındayım ama doktora bağorman kötü bir davranış.
E:Eren ssn ne diyorsun?Gelmiş bana resmen Eylülü tımarhanneye fötürün diyor kısaca.Peki tamam deyip çıksamıydım!Sen ne diyorsun ya!?Kötü bir davranış öyle mi?Sen gittiğinde neler yaşadım haberin var mı?Eylül şuan o duyguları yaşıyor ve ben hiçbirşey yapamıyorumm!!
Koşarak Eylülün olduğu odaya gittim.Aynı zamandada ağlıyordum. Kötü bir davranış diyor ya.
Hemen odaya girdim.Eylülüm uyuyordu."Ah canım niye böyle birşey yaptın ki?Senden değerli mi bu hayat?Kimse hiçbirşey sen kadar değerli olamaz.Ne kadar acı çeksende yaşamalısın.Bu acılarından bir ders çıkarırsın ileride.Şimdi çok acısada belki geçer birtanem.Kardeşim artık uyan ve aramıza dön.Mutlu olacağımız günler var daha.Umutlarımız var.Biliyorum acıyacak ama beraber atlatacağız.Biliyorum Ekini affetmek isteyecek ama edemeyeceksin.Ama affet.Çünkü seni gerçekten çok seviyor."Gözümden bir damla yaş üzerine düştü.Kımıldamaya başlayınca hemen gözlerimi sildim.
Ey:Beraber atlatacağız Ekim,dedi. Gözlerini açar açmaz.Demek beni duymuştu.
E:Evet birtanem sen iyi ol yeter ki,dedim.
Sonra içeri Ekin girdi.Gidip Eylülün alnına öpücük kondurdu.
Ek:Herşeyi anlatacağım meleğim.Hemen iyileş.Lütfen sen iyi ol her istediğini yapacağım.İstersen giderim.Ama önce dinle beni.
Ey:Canım acısada dinleyeceğim Ekin merak etme.Ama şimdi buradan git.Kendime gelene kadar git lütfen..
Son iki kelimeyi fısoltı şeklinde söylemişti.Ekinin gözleri dolmuştu.Ağlamak üzereydi ama Eylülün yanında tutuyordu gözyaşlarını sanki.Çünkü biliyordu ki Eylülde ağlayacaktı.Zaten öylede oldu.Ekin odadan çıkar çıkmaz ağlamaya başladı.Bende yanağından öptüm ve sessizce odadan çıktım.Madem her dediğimi duymuştu.Yalnız kalıp düşünmeliydi ve ne yapacağına kendisi karar vermeliydi.Az önce Erenin kalbini kırmıştım.Ama o an hissettiğim aco ve sinirle çıkan kelimelerdi.Hemen eve gidip bir duş aldım.Ağlamaktan gözelerim şişmişti.Kapatıcıyla biraz kapattım.Neden hiç mutlu olamıyoruz ki?Neden tam herşey yoluna girecek derken birşey çıkıyor.Geçmiş peşimizi hiç bırakmıyor.Sanki geçmişte yaşananların borçlarını biz ödüyor gibiyiz.Bu düşmanlık neden böyle.Üzerime birşeyler geçirip Erenlerin evine gittim.İçeri girdiğimde Giray babayı gördüm.
Gidip hemen sarıldım.
G:Hoşgeldin kızım.Bizim oşlana birşey olmuş bugün az önce kapıyı çarparak eve girdi ve odasına kapandı.
E:Giray baba neden böyle oluyor?Neden içimdeki acı bitmiyor.Neden etrafım insanlarla doluyken bu kadar yalnızım.Neden bukadar özlüyorum annemi.Neden bizi bırakmasına rağmen özlüyorum babamı.Ve neden bukadar canım yanıyor.Beni bırakan insanların peşinden koşmaya devam ediyorum.Eren gittiğinde ağlamayacağıma dair söz vermiştim.O geri geldi ve ben sözümü unuttum.Kalbimi dinleyerek onu affettim.Ama şimdi kalbini kırdım.O gittiğinde yaşananlar biz olmadan önceki yaşananlar gerçekten bırakmıyor bizi.Çok acıyor be baba.
G:Bilirim nasıl acıdığını annen öldüğünde yaşam benim için bitmişti.Ama Beren vardı.Siz vardınız. O Beren de çok çekti. Onuda kaçırdılar.Bak kızım içindeki acı hiçbir zaman geçmez ve en k.tüsüde hiçbirşeyi unutamazsın. Ama zaman geçtikçe kalbine gömersin ve o kalbinin derinlerinde senin onu hatırlamanı bekler.Saklanan anılar kötüdür kızkm.Eğer gömmüşsen birdaha çıkarma çünkü sen onu çıkardığın an zaman kollamış gibi ortaya çıkar ve tam iyileşmeye başlayan yaranı en baştan kanatır.Ve birdaha kapatamazsın.İnsanlar kötüdür kızım.Kimseye güvenme.En acısıda en yakının seni bırakıp gitmesidir bilirim.Ama sen sen ol kimseyi üzme ve üzülme.
E:Saol Giray baba, dedim ve ona sarıldım.Daha sonra koşarak Erenin odasına çıktım.Kapısı aralıktı.Ne o ağlıyor mu?Hemen girdim odasına ve sarıldım.Ama beni kendinden uzaklaştırdı.
Er:Bırak Ekim ben senin sevgini haketmiyorum!Bana bir daha güvenmeyeceksin değil mi?Her olayda heran ben gittiğimde yaşadıkların girecek araya.Ve sen şuan bile bana karşı mesafeli davranıyorsun.Eskisi gibi olamayacaksak herşey bitsin Ekim!
Bu defa gözyaşlarımı tutmayı başardım.
E:Eren ben seni seviyorum.Kendimden daha çok hemde!Tamam haklısın seni tam olarak affetmemiştim gerçektende.Güvenimde tam değildi.Çünkü heran beni bırakıp gideceğinden korkuyordum.Ve evet o monudada haklısın.Bazen duygularımı kontrol edemiyorum.Sen yokken yaşadıklarım kolay değildi ama biliyor musun Eren tam buram çok acıyor,diyerek kalbimi gösterdim.Ona doğru r adım attım.
E:Sen bitsin dsdinya ben nefes alamadım Eren. Bitmesin lütfen..Sensiz ben ne yaparım?Giray baba bana kötü anıları kalbime gömmem gerektiğini söyledi ve onları oradan hiç çıkarmamalıymışım.Bende öyle yapacağım şuan.Bak gözlerimi kapatıyorum.dedim ve gözlerimi kapattım.Buna hazırdım artık onu tam olarak affedebilirim.Eskisi gibi olabilirdik.
E:Bak Eren içimde şuan gömüyorum.Ve bitti artık onları en derine gönderdim hemde hiç çıkmamak üzere!Seni affettim ve güveniyorumda artık!Eskisi g iş bi olacağız tamam mı?
Bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
Er:Seni çok seviyorum Ekim.Lütfen ssnde beni bırakma!
E:Seni çmrümün sonuna kadar seveceğim.
Bana yaklaştı ve sarıldık.Kokusunu içime çektim.Saçlarıma öpücükler konduruyordu.Tam öpeceği sırada "öhö öhö"diye bir ses duyduk.Giray babanın sesiyle birbirimizden uzaklaştık.Eren tamda zamabı diye fısıldadı.Ama şuan gerçekten hiç olmadığım kadar mutluyum.Artık onu hiç bırakmayacağım ve tabiki onunda beni bırakmasına izin vermeyeceğim....Seni ölene kadar seveceğim sevgilim...Duygusal bir bölüm daha sizlerle....Hepinizi öpüyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Teen FictionArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...