KARAKTERLER

42 14 4
                                    

Ekim Kozan:Lodovica Comello
Eylül Güzel:Martina Stoessel
Eren Güçlü:Ruggero Pasguarelli
Ekin Soylu:Jorge Blanco
Gamze Şafak:Candelaria Molfese
Beren Güçlü:Mercedes Lambre
Semih Güçlü:Diego Dominguez
Kağan Taş: Xbani Ponce de Leon
Ege Yeşil:Facundo
Gambande
Ekim Kozan duygusal,inatçı,kafasına koyduğunu yapan,siyah saçlı,ela gözlü bir kızdır.Arkadaşları onun için çok önemlidir,onlar için herşeyi yapar.İlk aşkı Kağan'dır.Sonsuz aşkı Erendir.
Eylül Güzel
Arkadaşlarına çok önem verir.Ekimin en yakın arkadaşıdır.Ekinin eski sevgilisidir.Ama onu hala seviyor.Biraz saftır.Sevecen,güçlü bir yapıya sahip duygularını saklayabilen bir kızdır.
Eren Güçlü
Ekim için herşeyi yapar ama babası daha ön plandadır çünki babasını daha yeni affetti.Bazı kötü işlere bulaşmıştır.En yakın arkadaşı Ekindir. Duygularını çok nadir belli eder.Güçlü ama bi okadarda zayıf biryapıya sahiptir.Annesi babasının onu aldatması üzerine intihar etmiştir.Annesini çok özlüyor ve buyüzdends babasını kaybetmek istemiyor.
Ekin Soylu
Yeşil gözlü yakışıklı birşeydir 😍😉
Duygusaldır.Eylülü çok seviyor.
Gamze Şafak
İlk zamanlar Eylül ve Ekimin en yakın arkadaşıdır.Ancak Erene aşık olunca Ekimle kavga etmiştir ve Eren için arkadaşlarından vazgeçmiştir.Ereni çok düşünmekten psikolojisi bozulmuştur.
Beren Güçlü
Sarı uzun dalgalı saçlı bir kızdır.Kötü işlere bulaşmıştır.Annesini hiç görmemiştir.Babasıyla çok az görüşür.Arjantin'de yaşar.İki kardeşi vardır ama ne o bu kişileri biliyor ne de kardeşleri onu.Ekimin annesi ve Eren i n babasının kızıdır....

GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin