Ekim Ciddi Anlamda Tehlikede

40 10 19
                                    

Ohaa resmen bana ne dedi..Benmle beraber gelecek mi düşünüyordu?Tabi ben hala geçmişin olayların sorunlarını çözmekten geleceğe bakamıyorum bile.Şimdi düşündümde ben gelecekle ilgili hiçbir şey düşünmemeişim.Acaba Eren ile ne olack?Giray baba,Semih,Beren ne olacak?Peki ya Eylül ve Ekin...Belkide yeni kişilerde girecek hayatımıza.Ama bu saydıklarım.Biz bir aile olduk artık.Zaten Eylül her zaman yanımdaydı Ekinde öyle.Beren kardeşimmiş.Kardeşim sonuçta artık beraber olucağız Berenin hiç yanından ayrılmayacağım.Neyse artık yatmalıyım.Üzerime rahat birşeyler geçirip yatağıma yorganımın altına girdim.Telefonumu alıp son kez mesajları kontrol etmeye karar verdim.Ah tahmin etmiştim Eylül mesaj atmış.Yarın buluşalım diyo.Hemen ona onayladığımı belirten bir mesaj yazıp telefonu komidinin üzerine bıraktım.Başımı yastığa koydum....

Gözüme gelen güneş ışıklarıyla felan uyanmıyorum şuanda.Eren gelmiş yanaklarımı burnumu öpüyor.Gözlerimi açtım ve ona gülümsedim.O olduğunu nerden mi biliyorum?Lan beni onu kokusundan tanırım be.O da bana gülümsedi

Er:Günaydın prenses

E:Günaydınn..,dedim uykulu sesimle.

Er:Bugün bir yerlere gidelim mi?Kahvaltıyı dışarda yapalım istersen.

O konuşurken yataktan kalkmış yağağın örtüsünü düzeltiyordum.Ama bugünEylülle buluşacaktık.

E:Eren bugün için Eylülle konuşmuştuk.Seninle sonra çıkarız olur mu ?dedim yanağına öpücük kondurarak.

Erenin yüzü düştü birden.Sinirli gibi gözüküyordu.

Er:Sen beni affetmedin mi ?Beni böyle mi cezalandırıyorsun Ekim?Eylülle herzaman görüşüyordun zaten.

Ne yalnış anlamıştı.Off evet Eylülle herzaman görüşüyor olabilirdim ama Eylül bana birşey anlatmicak olsa gecenin o saatinde mesaj yazmazdı.Nasıl o benim herzaman yanımda olmuşsa benimde olmam lazım.

E:Seni cezalandırdığım felan yok Eren!Eylülle konuşmamız lazım.Sen yokken o vardı.Şimdi bena ihtiyacı varken onu bırakıp keyfime bakamam.Bu dostluğa uymaz.Hem ben öyle biri miyim?Eylül benim için çok değerli.

Er:Ben değil miyim?

E:Eren şuan tartıştığımız konunun farkında mısın?Eylülle konuşayım sonra seni arayayım gel al beni dedğin yere gidelim olur mu?dedim.Ve şirince gülümsedim tabikide.

Er:Öyle olsun bakalım.Ara sen ben hemen gelirim,dedi ve odadan çıktı.Bende hazırlanmaya başladım.

Eren'den...

Eylülle konuşacakmış.Kızım burda sevgilin varken başkalarıyla ne yapıyorsun?Burda yakışıklı bana bakarak kahvaltı yapmak varken sen git Eylülle konuş.Neyse bende o sırada şu Ayça olayı ile ilgileneyim ozaman.Bababmın odasına gittim ama yoktu.Sabah sabah nereye gitti bu adam böyle?

Giray'dan....

Sabah erkenden kalktım.Arjantinde olan adamımı aradım.Ayçayı niye kaçırdıklarını öğrenip Ayçayı ellerinden almam gerek.Kaç yıllık emektarımızın kızı ve o emektarımızın çok hakkı var üzerimizde.Adam Türkiyeye geldiğini söyleyince bende ona ***parkına gelmesini söyledim.Ve erkenden evden çıktım.

Parka geldiğimde Tuncay gelmişti.Yanına gidip ellerimizi sıkıştıktan sonra banka oturduk.

G:Evet anlat bakalım neler oluyor orada?

T:Giray işler çok karıştı.Artık amaçları belli değil.Bu adamlar çok tehlikeli.

Bana adımla sesleniyor çünkü kaç yıldır iş yapıyoruz ve artık kendisi en yakın dostum oldu.Aklıma Bahar gelince kalbimde bir acı hissetttim.

G:Adamların tehlikeli olduğunun farkındayım zaten Baharımda onlar yüzünden öldü.Ayçayı niye kaçırmış p*çler.

T:Ayaçayı sizin hakkınızda bilgi almak için kaçırmışlar.Aynı zamanda sizin Ayçayı kurtarmak isteyeceğinizi bildikleri için.Kısacası sizi Arjantine çekmeye çalışıyorlar.Ve Ekimi öğrenmişler.

G:Naıl yani?Zaten biliyorlardı Ekimi kaçırmışlardı.

T:Evet ama öyle değil.Ekimin önemli olduğunu yani Baharın kızı olduğunu bilmiyorlardı.Erenin sevgilisi olduğu için kaçırmışlardı.

G:Şuan Ekim için ne söylemeye çalışıyorsun?

T:Söylemek istediğim Ekim ciddi anlamda tehlikede.Onu korumamız lazım.Ben bir saate kadar Arjantin2e geri döneceğim ama yarın oğlum Umut gelecek.O sizinle Türkiyede olacak ve uzaktan sizi gözetleyecek.Ters bir harekette yardıma koşacak.Bende orada Ayça ile ilgili haberleri size söyleyeceğim ve onun için elimden geleni yapacağım dostum.

G:Saol Tuncay.Anlaştık o halde.Sen dikkat çekmeden geri dön.Hadi eyvallah!,dedim ve ayağa kalkıp eve doğru yürümeye başladım...

Ekim'den....

Eyülülle anlaştığımız kafeye gittim.Ve onu beklemeye başladım.Bana gecikeceine dair mesaj attı.Bende yarım saattir onu bekliyorum.Hah sonunda geldi kapıdan girip yanıma geldi.Ayağakalktım sarılığ oturduk.İki kahve sipariş ettik.

E:Eee anlat bakalım.

Ey:Ekim Ekinle barışmıştık 14 Şubat'ta.Sonra işte dün çok güzel geçmişti ama.Dün akşam beraber film izliyorduk.Ekin üst kata lavobaya çıkmıştı.O sırada kapı çaldı.Bir kız gelmişti.Bana Ekin in sevgilisi olduğunu benim Ekinin neyi olduğumu sordu.Ya resmen bna Ekinin sevgilisiyim dedi ya.
Eylül bunları anlatırken ağloyordu.Ama Ekşn öyle şey yapmaz.Kaç yıllık dostumuz sonuçta.

E:Eylül Ekinle konuşsaydın ya.Ekini kaç yıldır tanıyorsun sonuçta. Bir kızın lafına göre niye hareket ediyorsun?Üzme kendini.Ekinle konuştun mu?

Ey:Ekinle felan konuşmadım.Öylesine bir kız olabilir ama sonuçta ateş olmayan yerden duman çıkmaz.Her ne olursa olsun benle tekrar barışmışken böyle bir şey olmamalıydı.Daha dikkatli davranmalıydı.Hem kızla aralarında birşey olmalıki evine gelip sevgilisiyim diyor.Ekin kaç yıllık arkadaşımız olsa bile bir erkek sonuçta.
İşte burdada Eylül haklıydı.
E:Evet düşününce haklısın canm.Ozaman bekle Ekin seninle konuşmak isterse dinle onu bir kez.Ve olayın aslını öğren tamammı birtanem.
Ey:Tamam,dedi ağlayarak ve bana sarıldı.
Sonra kahvelerimizi içtik.Biraz sohbet ettikten sonra Eylül gitti.Bende cafede Erene konum attım.Şuan onun gelip beni almasını bekliyorum.Hah telefonum çalıyor.Eren.
E:Alo geldin mi canım?
Er:Geldim güzelim.Yolun karşısında arabada bekliyorum.Hadi gel.Seni çok güzel bir yere götüreceğim.
E:Tamam.Hemen geliyorum.
Telefonu çantama koyup masaya biraz para bıraktım.Hızlı adımlarla cafeden çıktım.Yolun karşısına geçmek için arabaların geçmesini bekliyordum.O sırada arkamdan biri beni hızlıca ittirdi ve ben daha ne olduğunu anlayamadan yolun ortasındaydım. Aahhhh çığlık atarak sert bir şekilde araba bana çarptı.Aahhhhh ik iş nci çığlığımı atarken havadaydım ve vücudum sert bir şekilde yere çarptı.Gerisi karanlık.....

Evett müthiş bir bölüml karşınızdayım.Her zaman mutlu olamazlar sonuçta.Bazı şeyleri atlatmaları gerekir. Sınavlardan geçmeleri gerekir.
Bu defa sınır haftasonu olduğu için 4vote 8yorum.... Öpüldünüzz....

GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin