Ağlıyordum,çünkü onu bırakmak istemiyorum.Koşuyordum...Hemde durmadan.En sonunda kumsalda bilmediğim bir yere geldiğimi farkettim.Dizlerimin üzerine çöküp ağlamaya devam ediyordum.Bu söylediklerim benim bile canımı yakarken Eren'i düşünemiyorum.Onu özlemiştim.Hemde çok.Affetmeli miyim?Onu çok kırdım bu akşam.Ama o bana hiçbirşey söylemeden çekip gitmişti.Hemde onca olan geömişimize rağmen.Daha iki üç ay öncesinde kendime yeni bir sayfa açmaktan bahsederken şimdiki halimede bak!Annemin öldüğünü öğrendim ya!Annem... Bir kardeşim olduğunu öğrendim.Hemde Erenin babasından..Kalbim hiç olmadığı kadar acıyordu.Peki nasıl geçer acısı?Affedersem geçer mi?Yoksa daha mı fazla yanar?Hava gerçekten karardı ve ben içinde bulunduğum durumun daha yeni farkediyorum. Zar zor ayağa kalktım.Daha yemek yememiştim.Sabah yediğim sütlü gevrekle duruyordum.Ve bu olanlar yüzünden koşmamdanda kaynaklı olarak şuan başım dönüyordu.Ve gözlerim bulanıklaşmaya başladı.Allah'ım ne yapacağım ben?Son hissettiğim şey sırtıma değen kumlardı.
Eren'den
İlk defa böyle hissediyorum.Tam sol yanımda bir yanma var.Sarılınca affetti sanmıştım...Ama yok öyle kurtuluş.Böyle düşümerek Ekimin peşimden koştum.Ahh bacaklarımı hissetmiyorum artık.Bu koz nekadar hızlı koşuyor.Sonunda yere çöktü.Ağlıyordu.Ben onun bir damla göz yaşına kıyamazken o ağlıyordu.Ne oluyor orada?Birden yere yığıldı.Hemen koşup kucağıma aldım ve onu kucağımda taşıyarak yürümeye başladım...
Ekim'den
Gözlerimi yavaşça araladım.Bu koku...Erenin kokusu.Etrafa göz gezdirdim.Onun odasındaydım.Tam o anda odaya Beren girdi.
B:Uyanmışsın sonunda.Eren seni takip etmiş ve bayılıncada kucağında baya bir taşımış.Bizim olduğumuz yere kadar.Sonrada arabasıyla seni buraya getirmiş.Şapşal yağmurda yağınca acayip ıslanmış ve hastalandı.
Yaa benim yüzümden hastalanmış.
E:Nerde şimdi?
B:İçerdek odada uyuyor.
E:Ben birazdan bakacağım ona.Siz Semih'le ne yaptınız?
B:Bana çok güzel süpriz hazırlamış.Gerşey çok iyiydi.Gecenin sonunda sevgili olmamızı istedi ama ben kabül etmedim.Edemedim.Tamam ondan hoşlanıyorum ama onu sevmiyorum.Arjantin de gezip dolaşıyorduk ama benim Arjantin'de sevgilim var Ekim.Buraya geleceğimiz için ondan ayrıldım.Ama onu seviyorum...
Yaa Semih kesin çok üzülmüştür.Berende oradaki sevdiği için üzülüyor.Bu hayat herkesi üzmej zorunda mı?Berene Erene bakacağımı söylerek odadan çıktım.Hangi odada olduğunu tahmin edebiliyorum.Bu evde olan bana ait odada.Bazı zamanlar buraya gelir kalırdım.Koridorun sonundaki odanın kapısını yavaşça açtım.Benim hırkama sarılmış uyuyordu.Yaa ama çok tatlıı.Yanına gidip çömeldim.Yanağına dokundum.Yavaşça saçlarında gezdirdim ellerimi.O sırada gözlerini araladı.
Eren:Ekim..
E:Buradayım.İyi misin?Ben...Özür dilerim.
Eren:Asıl ben özğr dilerim tüm olanlar için.Ama senin için gittim.Söz bir daha gitmeyeceğim.Ekim...Litfen affet..
E:Yanağına bir öpücük kondurup kulağına sessizce fısıldadım;
"AFFETTİM küçük adam "Kısa oldu biliyorum.Ama birsüri çalışmam gereken dersim var.Buyüzden uzun yazamıyorum.
Sınır 4 vote 15 yorum... Öpüldünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Teen FictionArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...