Bereeen!!

32 7 4
                                    

Medyada;Eylülün Ekim için seçtiği kıyafetler ile Ekim

Gözlerimi açtığımda üşüdüğümü hissettim.Etrafa göz gezdirdim.Gölün kenarındaydım.Peki ya Eren nerede?
Ereeeen!diye bağırdım ama ses felan yok.Üstelik masalarda yok.Hiç kimse yok.Ağlamaya başladım.Neler oluyor burada.Tam o sırada kolumda bir acı hissettim.Ve gözlerim istemsizce kapandı...

★************Eren*************★
Sabahın erken saatlerinde gözümü açtım.Ekim hala uyuyordu meleğim..Hemen kalktım.Ortalıktaki masaları kaldım.Tabiki tek başıma yapmadım.Semih'i ve Umut'u çağırmıştım.Ben sandalyeleri toplarken onlarda geldi ve masaları kaldırdık sessizce.Bu gün birtanemin,Ekimin doğum günüydü.Hep beraber kutlamadan önce yalnız bir gece geçirelim istemiştim.Sadece ikimizin olduğu,anılarımızın geçtiği yerde çocukluğumuza geri götürmek istemiştim onu.Ekin,Eylül ve Berende burayı süsleme çalışmalarıyla görevliler.Tam masaları kaldırmayı bitirmiş arabalarımıza gitmiştik ki Ekimin uyandığını gördüm.Biraz etrafına bakındıktan sonra Ereeen diye bağırdı.Süprizin bozulmaması amaçlı yanına gitmedim.Ayağa kalktı.Ama Umut arkasından gidip iğne ile bayılttı onu.
U:Uzun sürr uyanamaz.
Er:Lan kızın canı acımıştır şimdi.Niye bayılttın.
U:Onun için yapıyoruz zaten.
Birşey demeden Ekimin yanına gidip kucağıma aldım ve arabaya koydum.Onu evine bıraktım.Tabi Eylül ve Beren süs eşyalarını ayarlamışlardı.Ekini aldım ve gölün yanına geri döndüm.Artık kızlar hazırlayacakları prensesimi.Bizde gölün yanını süsledik çok güzel olmuştu.Küçük sahne gibi birşey de hazırladık.Bazı arkadaşlarımızda haber verdik.Ama kalabalığa gerek yok zaten son zamanlarda yeterince yıprandık.

************Ekim*****************
Gözlerimi açtığımda ilk önce hiçbirşey göremedim.Etraf bulanıklaşmıştı.Daha sonra kendime geldim Lan ben gölün kenarında Ereni aramıyor muydum?Odamda ne işim var?Tam ben bunları düşünürken Eylül girdi odaya.
Ey:Ayy uyandın mı kuzum?Hadi hemen duş al sen.Rahatlarsın.
E:Eylül nasıl geldim ben buraya?
Ey:Sonra anlatırım.Korkulacak birşey yok.
E:Peki.
Eylüle güveniyorum.O korkulacak birşey yok diyorsa yoktur.Hemen kısa bir duş aldım.Çıktığımda Eylülün sesini duydum.Aşağıdan bağırıyordu.
Ey:Ekiiim çıktın mı?Yatağına bıraktıklarını giy.
Evet dedği gibi yatağımda giysiler vardı.Omuz silkip Eylülün seçtiklerini giydim.Zaten düz olan saçlarımı kurutup düzleştirici ile düzleştirdim.Daha güzel oldular.
Aşağı indiğimde Berends buradaydı.
B:Şimdi sizi bir yere götüreceğim Ekimciğim.
Gidip Berene sarıldım.Özlemiştim.Uzun zamandır konuşamamıştık.
E:Ne oluyor size ya?Yok duş al yok şunu giy yok şuraya gideceğiz felan.Eren nerde yaa?
Ey:Bak bak görüyorsun dimi Beren bizi istemiyor artık jız hemen Eren nerde?
E:Yaa Eylül ortalıktan kaybolduğu için sordum alınma lütfen.Diyerek yanağını öptüm.
Ey:Madem öyle bizle gel.
E:Peki tamam.
Berenin arabasına bindik.Gözlerimi bir bezle bağladılar.Ne oluyor ya pfff.
Araba durdu.
E:Geldik.Ama gözlerini daha açmayacağız.Önce inmen gere.
Bana yardım ettiler.Arabadan indim.Kolumdan tutup biraz yürüttüler.Kıkırdaşmalar duyuyordum.En sonunda durduk.
Ey:Eveet açabiliriz.
Bezi çözdüler.Ve gördüklerimle şok olduum...
E:Yaa ben bile unutmuştum.
Herkes iyi ki doğdun diye bağırıyordu.Olanlar sayesinde kendi doğum günümü bile umutmuşum .Hemde bu yerde. Eren demek buyüzden kaybolmuş.Herkes dans ederken Erenler hanıma geldi.Önce kaşlarımj çatıp beni çok korkuttuğunu söyledim.Sonra Umutu fırçaladım pislik kolumu çok acıtmıştı.Daha sonra hepsini sarılıp öptüm ve teşekkür ettim.Şimdi Erenle dans ediyordum.Bu bizim ilk dans ettiğimizde çalan şarkıydı diyemeyeceğim çünki ilk dans ettiğimizde çok küçüktük ve buyğzden hatırlamıyorum.Ama ilk sevgili olduğumuzda ettiğimiz ilk danstaki şarkıyı unutmadım tabiki ve bu şarkı o şarkı....Biraz fazla içmiş olmalıyım ki başım dönmeye başlamıştı.O sırada sahne gibi yerde Duman'ı gördüm.İnanmıyorum!!Bu kadar süprizide kaldıramam.
'Bekle dedi gitti'şarkısını söylüyorlardı.Bu şarkı bize uyuyordu.Ama Eren döndü işte.
Herkes kendi yerinde sallanırken.Ben az kalsın düşecektim.Bağıra bağora şarkıya eşilk etmeye başladık.'Seni kendime sakladım'ı söylüyorlardı.En sonunda benim doğum günümü kutladılar.Ve buradan gittiler.Sonra sahneye Ekin çıktı.
E:Ereen Ekiin sagneds neg ya-pı-yorrr?
Er:Bilmiyorum Ekim.Niye bukadar içtin?
E:Şşş sessigz ol Ekin şarkıg söyleyecek.
(Majeste-aşk dediğin)şarkısını söylüyordu.Gözlerini Eylülden ayırmıyordu.

Nakaratta Eylül artık ağlamaya başlamıştı.

Gel, beni kendinden mahrum etme n'olur.
Bu hayat sen yoksan zehrolur.
Duy beni duy n'olur, dön bana dön n'olur.
Aşk dediğin elbet bir yol bulur.

En sonunda Ekin sahneden indi ve sarıldılar.
Bu gece herkes fazlasıyla mutluydu...Herzaman böyle oluruz inşallah.Hediyelerim yatağımın altında beni bekliyorlar.Çünkü bunu bir gelenek haline getirdiler.Her doğum günümde yatağımın altına koyup kimin yazdığını belli eden küçük notlar bırakırlar ve ben gecenin sonunda hediyelerimi açarım.İki doğum günümde Eren yanımda değildi. Amaa iki yıldada bir bileklik ve kolye vardı.İkisinin yanındada notlar vardı.Ve ben bunların Eren'den olduklarını anlamıştım.Eylüller bana inanmamışlardı.zBen düşüncelere dalmışken Bereeen! Diye bir ses duyuldu ve silah sesi patladı !!

GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin