Silah sesiyle Berenin çığlığını duyduk.Ayakta zor duruyordum ama gördüğüm manzara ile şok oldum ve kendime geldim.
Bilmediğim bir kişi gelmiş Bereen diye bağırmış ve kendini vurmuştu.Beren ağlıyordu.
Yanına gidip sarıldım.Anladığım kadarıyla Berenden başka kimse tanımıyordu bu kişiyi.
E:B-Beren kim bu?
B:Ekimm,dedi ağlayarak.Bu kişi benim sevdiğim çocuktu.Şuan gözlerimin önümde kendini vurdu.
Çok fena ağlıyordu.Ona sıkıca sarıldım yanında olduğumu bilmesi için için.Eren çkcuğun yanına gitmiş üstüne başına bakıyordu.
Er:Hey bakın ne buldum!Berene yazdığı bir mektup.
Semih çok kötü görünüyordu.Sonuçta Bereni seviyordu ve Beren şuan başkası için ağlıyordu.Ama o öldü!
B:Eren benim gücüm yok sen okurmusun lütfen?
Eren başını sallayarak okumaya başladı.Beren...Birtanem...Sevgilim...
Lütfen beni affet.Beni buraya Bereni öldürmem için gönderdiler.Ama senin kardeşin olduğunu öğrendiğim zaman bu işi yapmayacağımı söyledim.Ve beni öldüreceklerini söylediler.Bende sizin bunlardan haberiniz olsun diye buraya geldim.Ben kendimi öldürmeseydim onlar zaten öldüreceklerdi.Seni çok seviyorum ve herzamanda seveceğim....Bilmeden düşman tarafondaymışım meğerse.Affet beni...Şimdiki planları Ekimi öldürmek ve sizi acı çektire çektire öldürmek.Yok etmek istiyorlar.Bu düşmanlık nereden geliyor bilmiyorum.Lütfen hep mutlu ol.Hayatına devam et..Sakın yalnız kalma.Yeni birileri olacaktır elbette.Ama lütfen beni unutma...
Herşey için özür dilerim..Seni seviyorum...
Elveda...
Mektup bittiğinde sadece Beren değil Eylül ve bende ağlıyordum.Siren sesleri duyulmaya başladı.Ambulans ve polisler geliyordu.Umut ve Semih bizi hemen arabalara bindirdiler ve eve getirdiler.Eren ve Skin orada kaldı.Hala o cesedin görüntüsü aklımdan gitmiyordu.Miğdem bulandı birden.Ben bile bu kadar kötü olduysam Beren kim bilir ne haldedir.Berenin yanına gittim.
B:Benim için öldü Ekim.Kendini feda etti.Hepsi benim suçum.Buraya gelmemeliydim.
Ya ne istiyorlar bizden.Neden bizi yok edip seni öldürmek istiyorlar?Ekimm neden?Birileri ölmek zorundamı? Kimseye zarar gelmesin artık.
Bana sıkıca sarıldı.
B:Benim yanımdan ayrılma Ekim.Yalnız kalmaktan çok korkuyorum.Görüntüsü gözümün önünden gitmiyor.Çok seviyordum onu oysa ki.
Ekim... Beni görüyor mudur?
Bende ağlıyordum.
E:Görüyordur elbette.Senin yanından ayrılmayacağım sen benim kardeşimsin Beren...Bak o seni görüyor ağlama lütfen.
B:Benim kalbimi aldılar.Ruhumu aldılar.Bende intikamımı almadan ölmeyeceğim Ekim.Cezalarını çekecekler.İntikamımı alacağım!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Teen FictionArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...