Yeni Bölümden Kesit

19 7 2
                                    

Semih..
Onu o kadar çok severken..Tamam beni istemiyorsa ,ben yokken daha iyi hissedecekse giderim.Gidio kendime küçük bir çanta hazırlayıp Erenin odasına gittim.Orada yoktu.Aşağı salona indiğimde uzaklara dalmış oturuyor olduğunu gördüm.
S:Eren?
E:A Semih hiç konuşmaya fırsatımız olmuyor bu aralar iyi misin kardeşim?
S:İyim Eren sen nasılsın?
E:İyi olmaya çalışıyoruz işte.Ne durumdasın?
S:Bende senle konuşmak için geldim.Bir süteliğine gidiyorum ben.
E:İşler bu denli karışıkken nereye?
S:İşin aslı Beren.Ben yokken daha iyi olacak.
E:Senin..Hepimizin desteğine ihtiyacı var.
S:Biliyorum ama beni istemiyor.Ben gidersem daha iyi hissedecek kendini. Merak etme yanınızdayım.İşler böyleyken kaçıp gitmeyeceğim tabiki.Yakında bir yerde ev tutar arada sizinle görüşürüz ama bu sıralar Berene gmrünmesem iyi olacak.
E:Peki kuzen.sen nasıl istiyorsan.Ekim odasındaydı.
S:Tamam onunlada konuşup çıkarım. Kendine iyi bak.

Ekim..
İlaçlarımı almış uyumaya çalışıyordum ama sorular aklımdan çıkmayıp uyumama engel oluyordu.Veren ne saklıyor olabilirdi ki?Hiçbir fikrim yok.Belki Semih biliyordur.Hah iyi insanda lafın üstüne gelirmiş.Semih kapıyı tıklatıp odaya girdi.
S:Uyumuyorsun dimi?
E:Hayır.Gelsene.
Yatağın ucuna oturdu.
E:Aslında bakarsan sana soracaklarım vardı.
S:Ne hakkında?
E:Beren...Şu aralar hiç iyi gözük üyor dajladığı birşeyler olabilir mi?
S:Bilemiyorum Ekim.Sürekli yanında olmuş olabilirim ama çok çabuk duygu ve hareketlerini değiştiriyor.Şimdi ağlarken beş dakka sonra gülmrye başlıyor. Hiç anlayamıyorum.
E:Olaylar sonucu çok yıprandı.Hepimiz öyle.Ama insan sevdiği birisini kaybedince çok başka oluyor.
S:Ekim ben başka bir ev tutacağım.Yapmam gereken işler var yine görüşeceğiz elbette ama şimdilik böyle olması gerekiyor.
Ne? Yanlış mı duyuyorum?
E:Nereye ve neden?
S:Böyle olması lazımRkim zorlama.Kendine iyi bak..
Sarıldı ve odadan çıktı.Sanki hiçbirşey düzelmeyecekmiş gibi geliyordu...

GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin