Gözüme vuran ışıklarla yavaşça gözlerimi açtım.Hala yolculuk yapıyorduk anlaşılan.Uyuya kalmışım.
E-Uyandınmı prensesim.Şu ilerde lokantalar var orada mola verip birşeyler yiyelim.
Ben-Tamam.
Oraya gidip arabayı durdurdu.İndik ve herhangi bir yere girip oturduk.Siparişleri verince beklemeye başladık.
E-Neden babamla konuşmakta bu kadar ısrarcısın?
Ben-Annemi bulmam lazım Eren baban da bu konuda bana yardımcı olacak.
Eren başını sallamakla yetindi.Yemekler gelince sessizce yemekleri yedik.Eren hesabı ödeyip masadan kalktı.Bende kalkınca elimi tuttu.Bu hissi anlatmak imkansız.Onun yanındayken ve elimi tuttuğu zaman kendimi acayip bir şekilde güvende hissediyorum.Neyse sessizce arabaya bindik.Eren sanki biraz gergin gibiydi.Hiç konuşmuyordu.Arabaya binince gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.
×××××××××××××××××××××××××××××××
Yanağımdaki baskıyla gözlerimi açtım.Erenin beni öperek uyandırmasını özlemişim.Ama hala onu tam olarak affetmiş değilim.Bu yaptığını hiç unutmayacağım.Neyse şuan yapmam gereken şeyler var.
E-Ekim uyan canım geldik.
Ben-Tamam.
E-Neden sürekli tamam kelimesinden başka hiçbirşey söylemiyorsun?Tamam hatalıyım ama kendimi affettirmek için bir şans vermiştin.Sen böyle yaparsan ben nasıl sana yakın kalabilirim.
Ben-Eren şuan Arjantin'deyiz.Ben annemi bulmaya çalışıyorum tamam mı? Senin bu hallerinle uğraşamam.
Fazla ileri gitmiş olabilirim ama çok sinirlendim.Ben yurtdışına çıkmış annemi arıyorum.Hemde tehlikeli yollarla onun yaptığına bak.Üstek suçlu olan o.Neyse.
E-Peki uğraşma ozaman.Anneni bulmana yardım edeceğim.Ve artık beni sevmiyorsan hayatından çıkacağım.Ben-Eren şuan bunları konuşmayalım.Annemi bulmam lazım.
Eren arabadan hızlıca inip kapıyı çarparak kapattı.Bende indim ve gidip elini tuttum.Yüzüme bakmadı ama gülümsediğini hissedebiliyordum.Beni çok büyük bir villanın önüne getirdi.Malikhane mi demeliyim?Onunla beraber bahçe kapısından geçtik.Ve büsbüyük olan evin kapısında durduk.Eren kapıyı çaldı.Kapıyı bir kız açtı.KIyafetlerinden evde çalışan biri olduğu anlaşılıyordu.Ve kız Türkçe konuştu.
Kız-Eren bey hoşgeldiniz.
İçeri girmemiz için kenara çekildi.Bizde girdik.
E-Ayça bak bu Ekim.Birkaç hafta misafirimiz.Ve ona çok iyi davranmanızı istiyorum.Tıpkı bana davrandığınız gibi.
A-Peki efendim.Eren bey babanız evde değil sabah çıktılar ve geç geleceğini söyledi.Ama Semih bey evdeler.
E- Tamam.
Beraber içeri geçtik.Eren Ayçaya beni odama götürmesini söyledi.Bende Ayça'yı takip etmeye başladım.Beraber üst kata çıktık.Uzun koridorda sağa döndük.Burada ne kadarda çok oda var böyle.Sonra sağdan 4.odaya girdi.Tabi bende arkasından girdim.Oda çok büyüktü.Benim kendi odamdan bile daha büyük.Oda sarı,turkuaz ve mavi ağırlıktaydı.Bunlar benim en sevdiğim renkler.
A-Siz yerleşin buyrun buda çantanız.
Dİyerek çantamı verdi ve odadan çıktı.Bende dolaba kıyafetlerimi yerleştirdim.Kendime birkaç parça kıyafet alarak banyoya girdim.Sıcak su çok iyi gelmişti.Banyodan çıkıp giyindim.Ve saçımı kurutmaya başladım.Acayip acıkmıştım.Ama şimdi Erene söylersem bütün masayı bana hazırlatacağını biliyorum.Buyüzden kendim birşeyler atıştırmak için aşağı indim.Tam koridora çıktım geldiğimiz yönden inmeye çalışıyordum ki birine çarptım.Ve çarptığım kişide merdivenin ucundaymış çarptığım zaman geriye doğru sendeledi ve merdivenlerden yuvarlandı.Kahretsin geldiğim günden katliam çıkartıyorum evde.Hemen aşağı indim.Bizim yaşlarımızda bir çozuktu.Ama Erene göre daha yapılıydı.Off bayılmış sanırım.Ayça koşarak gelip Semih bey!,diye bağırmaya başladı.Demekki içeri girerken söylediği Semih bu.Kİm acaba.O sırada Eren geldi.Ve gülmeye hatta kahkaha atmaya başladı.Sonrada Semihi salona koltuğa yatırdılar.Hah sonunda uyanıyor.
Semih gözlerini açıp başını tuttu.Daha sonra oturdu ve bana baktı."Beni sen mi düşürdün?"
ben-Şeyy evet ama yanlışlıkla oldu.Yani sana çarpınca oldu.
Eren bok varmış gibi yine gülmeye başladı."Ya ne gülüyosun hala "dedim.
E-Bende bu salağı birkere böyle düşürmüştümde ona gülüyorum hahah çok komik ya hahahaha nasıl düştü hahaa ama ahahaha
Ben-Tamam Eren gülme,dedim.Semih"Ya salakmısın Eren niye gülüyosun kızın yanında lan.Bu arada ben Semih"dedi bana elini uzatarak bende elini tutarak " Bende Ekim"dedim.Semih "Demek Ekim sensin.Ben Erenin kuzeniyim.Burda yaşarım ama Türkiyede doğdum.Arada gelip giderim."Bende başımı sallayarak cevap verdim.O sırada kapı çalındı.Ayça kapıyı açtı.İçeri bir beyfendi girdi.Beyfendi diyorum çünkü gerçektende öyle gözüküyor.Ve de yakışıklı.İçeri girdi.Eren gidip elini öptü ve sarıldı.
Adam-Hoşgheldin oğlum,dedi ve Erene sarıldı.Eren beni göstererek "Bak bu Ekim"dedi.Adam bana baktı ve iyice inceledi.Bana doğru yaklaştı.Bende elini öptüm.Ne yapayım yani saygılı olmam lazım.Birden bana sarıldı.
Adam-Ona çok benziyorsun tıpkı onun gibi kokuyorsun,dedi.Bense şaşkın şaşkın ona bakıyordum.Annemin babamı aldattığı adam bu demekki.Erene çok benziyordu.Yani Eren ona çok benziyordu.O nasıl Erene benzesin Eren ondan çıktı.Erenmi ondan çıktı? :D.
Adam-Ben Giray.Gel odamda konuşalım.
Adam önde yürürken bir odaya girdi bende arkasından girdim.Masanın başına geçip oturdu bende orada bulunan koltuğa oturdum."Evet demek anneni arıyorsun?Bak ben anneni çok sevdim.Halada seviyorum.Babanla görücü usulü evlenmişti annen bende öyle.Ama biz çok önceden birbirimizi seviyorduk.Sonra işte Eren oldu.1yıl sonrada sen oldun.Biz bu iki yıl annenle görüşmedik.Ama sonra Erenin annesi ve baban ortak olmuşlar.Mecbur ailecek görüşmeye başladık."Ses çıkartmadan dinliyordum."Sonra işte Eren annenle beni yakaladı.Tabi yanında anneside vardı.Hayal...Onu sevmesemde o beni çok sevdi.Neyse işte sonra Hayal Erenin gözleri önünde intihar etti.Eren bunları hatırlamaz çok küçüktü.Annesini hatırlıyor ama kesik kesik.Sonra işte babanda öğrendi ve sizi terketti.Başka biriyle evlendi ve yurtdışına çıktı.Sonradan öğrendik ki baban kansermiş.Annen bu habere dayanamadı ve seni bıraktı.Arjantine buraya geldi.Bende peşinden geldim.Ekim sana söylemem gereken çok önemli birşey var.Bunu Erende bilmiyor ama hala ona söylemeyi düşünmüyorum çünkü beni daha yeni affetti tekrar güvenini kıramam ama sen bilmelisin.Ekim annenin peşinden geldiğimde hamile olduğunu öğrendik.Bizim bebeğimize hamileydi.Benim ve onun.Sonra işte bir kızımız oldu."Ne yani bir kardeşimmi vardı bu nasıl oalbilir?Ağlamaya başladım."Sakın ağlama Ekim sen tıpkı ona benziyorsun.Bahar'a annene çok benziyorsun.Bahar çocuğu doğduğu zaman benim düşmanlarım tarafından kaçırıldı.Onu bulduğumda çok kötü bir haldeydi.İşkenceler yapmışlar.Ve orada öldü.Ölerkende seni bulmamı istedi ve korumamı istedi.Bende seni buldum ve sen farketmesende sürekli benim korumam içindeydin.Ta ki bir aya kadar.Eren oraya döndüğünde düşmanlarımda harekete geçti.Hala bizim peşimşzdeler.Büyük tehlike içeriisindeyiz Ekim.Ama annen öldü..."Ne bu olamaz değilmi?Tamam yokluğuna alışmıştım ama bu olmaz heralde bukadarı fazla.Ben onun hep döneceğine inanmıştım.Bababmı aldatmasına rağmen.Başka birinden çocuk yapmş olmasına rağmen onu affetmeye hazırdım.Şimdi sonsuzluğa yolculuk yapmış.Artık yok.... Şiddetli bir şekilde ağlamaya başladım.Artık annem yoktu annemm ölmüş......
Bu defa sınır 2vote 2yorum.Öpüldünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Fiksi RemajaArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...