Beni yanına çekti.Ve sıkıca sarıldı.Çok özlemişim...
Eren:Hiç pişman olmicaksın Ekim.Eskisi gibi olacağız.
Kollarını ayırıp ayağa kalktı.
E:Eren iyi misin?Ayağa kalkma.
Er:İyim ben çok iyim...Bekle birşey vereceğim sana.
Odada gitti bir kutuyu aldı.Bu kutu benim getirdiğim kutuydu.İçini açtı ama boş.Çünkü ben almıştım.
E:Eren Arjantin'de içindekileri aldım.
Er:Bileklik nerede?
Yanımdan hiç ayırmadığım bilekliği cebimden çıkartıp ona uzattım.Bilekliği elimden aldı.
Er:Uzat bileğni.
Uzattım bende.
Er:Bunu artık hiç çıkarma lütfen.Denizde bulucam diye canım çıktı.
Kıkırdadım.
E:Tamam çıkarmam artık.Seninki nerede?Sende tak ama,dedim tatlı sesimi kullanarak. Cebinden bilekliği çıkartıp bana verdi.Bende onun bana dediği gibi;
E:Uzat bileğini.
Uzattı o da.
E:Çıkarma birdaha.
Başını salladı ve bana tekrar sarıldı.İşte mutluluğu buldum...Burası huzur vericiydi.O benim saçlarımı okşarken,
E:Eren Ayça'yı niye kaçırdılr?
Er:Birds o vardı değilmi?İnan bende bilmiyorum.Apar topar buraya geldik zaten.Orada şuanda ulaşabileceğim güvenli birisi yok.
Bende başımı salladım.O sırada kapıyı tıklayarak içeri Beren girdi.
B:Ohh barıştınız demek sonunda.Çok mutluyum.Bence artık hiç ayrılmayın.
Diyerek bize sarıldı.Biz böyle üçümüz sarılmış dururken.Aşağıdan yüksek sesle konuşma sesleri geliyordu.Aiağı inmeye başladım önden.Semih gelmiş ve Giray beyle tartışıyordular.
E:Semih iyi misin?Ne oldu?
S:İyi değilim Ekim.Beren gözümün önündeyken olamam.Ekinle tanıştım bugün.Onun evde kalıcam.
E:İyi orada kal.Ekini çok severiz.Giray bey siz niye bağırıyorsunuz?
G:Ayçayı neden kaçırdılar bilmiyorum ve buyizden kafayı yiyeceğim.Gel Ekim seninle konuşmak istiyorum.
E:Peki,dedim ve yandaki odaya girdik.Koltuğa oturdum.Lan bu Erenin evindeki koltuklar niye benim koltuklardan daha rahat?
G:Bak kızım Eren seni seviyor.Tıpkı benim anneni sevdiğim gibi seviyor.Sevgi dolu bakıyor gözleri.Sen yanındayken ışıl ışıl parlıyorlar.Sende farketmişsindir ki senleyken mutlu.Ben uzun süredir onu böyle görmedim.Biliyorum seni bırakıp Arjantin'e geldi ama geçmişi araştırıyordu.Sende araltırdın ve öğrendin.Artık gelecsğe bakmalıyız.Sessizce Giray beyi dinliyordum.Haklıydı aslında.
E:Pekş geleceğe bakalım ama Ayçayı niye kaçırdılar?Amaçları ne?Bizi b ut dada bulurlarsa?Farkındamısınız ama geçmiş bırakmıyor peşimizi...
G:Haklısın kızım.Ama şimdilik mutlu olmaya çalışmalıyız.Ve senden bir ricam var....Lütfen bana baba de.Biliyorum zor ama annene çok benziyorsun hem huy olarak hemde fiziksel olarak.Ne diyeceğimi bilemiyordum. Bunu yaparsam babama ihanetmi etmiş olurum?Ama annemde ssvmiş Giray bryi.Ve bana çok iyi davranıyor.Hem bu annemin suçu değilmiş ki onu sevmeden evlendirmişler.Belkide bir babanın sıcaklığına ihtiyacım vardır.
E:Derim..Baba...
Çok garip hissediyordum kendimi. Giray bey yani baba kalkıp yanıma geldi bende ayağa kalktım.Vana sarılınca bende sarıldım.Neden kendimi güvende hissediyordum?
Ama annem gibi sevmediğim biriyle evlenmicem ben.Eren babasına çok benziyor.Giray babaya sıkıca sarıldım ve gözümden akan yaşlarla"teşekkür ederim"diye fısıldadım.
Kollarımızı ayırınca gözlerimi sildim.Beraber sessizce odadan çıktık.Eren karşımda dijilmiş meraklı gözlerle bana bakıyordu.
"Semih gitti mi?"diye sordum.Başını sallayarak onayladı.
Er:Bu gece burda kalsanıza Berenle.
Aslında olurdu.Hepimiz yorgunduk sonuçta.
E:Olur.Ben yukarı çıkıyorum.İyi geceler baba..
dedim Giray babaya bakarak.Erenin gözlerini yuvarlarından çıkacaktı neredeyse.Şaşırmıştı normal olarak.Ben koşarak yukarı çıktım.Erende koşarak arkamdan geldi.Biliyordum geleceğini :)
Odama girdim.O da arkamdan.
Er:Baba mı dedin sen?Babama?
E:Evet Eren biz konuştuk ve ona böyle seslenmemi rica etti.Bende kabul ettim.Hoşuna gitmedi mi?
Er:Hayır.Tam tersi sevdim.Nasıl olsa ileride diyecektin zaten..dedi göz kırparak.Ve ben daha ne dediğini kavramaya çalışırken yanağıma öpücük kondurup odadan çıktı....Vayy çok hızlısınız...Hepinizi çok seviyorum.Hikayemi sevenler...Ne kadar sınır koysamda aşıyorsunuz .
Sınır 4vote 15yorum...Öpüldünüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Teen FictionArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...