Off burasıda neresi?Ellerim ve ayaklarım bağlıydı.Bir sandalyede depo gibi bir yerdeydim.Ya Beren beni kandırmıştı.Bunu niye yaptı?O sıarada içeri bir adam girdi.Arkasındanda bir tane daha.Yani iki adam geldi.Şimdi malmısın direk iki adam desene diceksiniz.Ama etarfı bulanık bulanık görüyorum.İkisi beni tutup kaldırdılar.Bir oda gibi bir yere getirdiler.Oha gördüğüm kişiyle şoka uğradım.Giray bey?? O da benim gibi bağlıydı.Bizi bu odaya kilitleyip gittiler.
E:Giray bey bizi öldürecekler mi?
G:Hayır kızım beni yem için kaçırdılar.Yanii...Berenin seni oyuna getirmesi için beni kaçırdılar.Beren babası için herşeyi yapar.Tabi senin kardeşi olduğunu bilss böyle birşey yapmazdı.
Nee o Beren bu Beren mi?Kardeşim mi yani?Kardeşimin oyununa geldim..Bu çok acı işte....
E:Peki buradan nasıl kurtulacağız?Beni niye kaçırdılar?
G:Artık Erende öğrenicek Bereni.En önemlisi Beren sizi öğrenicek.Beren kardeşini oyuna getirdiği için acı çekicek.Eren tüm bu olanlar için acı çekecek.Ve sende öyle.Bu pisliklerin amacı sizin acı çekmeniz.Çünkü siz acj çekerseniz bende çekerim.
Off neler dönüyor burada?O sırada adam içeri girdi ve bize "Çıkın serbestsiniz istediğimizi aldık"Giray beyin iplerini çözdüler.Sonra Giray bey benim iplerimi çözdüler.Hemen oradan çıktık.İstedikleri neydi?Neyi almışlardı?Hemen eve gittik.Eren açtı kapıyı çok telaşlıydı.Hemen sarıldı bana.İşte burası güvenliydi.Sonra babasına sarıldı.
Eren:Biz Semih'le sizi aramaya çıktığımızda Ayçayı kaçırmışlar.Bunların amacı ne lan?
G:Oğlum ben bir onların arasına soktuğum adamı arayım.Siz durun burda.Ekim Erene Bereni anlat bende güç kalmadı kızım.
Bende başımı salladım.B-bana kızım mı dedi?Başımı iki yana sallayarak koltuğa oturdum.Erende karşımdaki koltuğa oturdu ağzımdan çıkacak sözleri bekliyordu.Ona ağlayarak Giray beyin bana anlattıklarını anlattı.İlk önce şaşırdı.Sonra kalkıp duvara yumruk attı.Daha sonra çıkıp gitti.O gittikten beş dakka sonra kapı çaldı.Gidip baktım.Beren..???Biliyorum kısa bir bölüm oldu ama sık bölüm yazabilmem için kosa olması gerekiyordu.Birde heyacanlı tabii...Okullarda başladı.Sizin nasıl geçti gününüz?Kaçıncı sınıfa gidiyorsunuz??
Sınır 4vote 14 yorum Öpüldünüzzz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Teen FictionArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...