-Antradienį atvažiuoja Maribela,-tarė mama, kol abi sekmadienio vakarą leidome drybsodamos ant sofos.
-Šaunu,-nenuleidžiu akių nuo televizoriaus, apsimetu per daug susidomėjusi.Maribela-mano vyresnioji sesuo ir antras žmogus juodajame saraše.
Pirmasis-tėtis, kuris yra nusigėręs asilas turintis turtingus tėvukus. Bet nesvarbu.Maribelai nesenai suėjo dvidešimt metų. Nepakartojama! Ji yra graži, liekna ir žinoma dirba patį geriausią darbą pasaulyje-staiposi ant podiumo apsivilkusi brangius drabužėlius.
Tai buvo mano svajonė! Aš pirma jos užsimaniau, tačiau mano sesutei visad sekasi geriau. Ji net vardą gavo gražesnį negu mano. Maribela-karališkas vardas, Elodėja-vandeninis augalas.
Dabar suprantat?
Aš tik kvailas augalėlis po vandeniu, o ji-karalienė.Tačiau svarbiausia tai, kad nekęsdama jos dar ir jaučiuosi kalta. Maribelai tiesiog labiau, daug daug daug labiau, pasisekė nei man. Ji nėra pabaisa ar kokia pikta ragana. Ji maloni, protinga, dovanoja dovanas be priežasties, negalėtų ko nors nuskriausti, yra kuo tikriausia geraširdė ir myli mane. Aš ją myliu taip pat. Tačiau pykstu, kad ji gimė pirmiau nei aš.
***
Gulėjau lovoje negalėdama užmigti, kai pilvas sugalvojo padainuoti man lopšinę. Tai buvo kerštas! Šiandien nieko nevalgiau. Neskaitant to riešuto, kurį radau po rašomuoju stalu. Jis maldavo, kad jį suryčiau.###
( omg kokia trumpa :D
Be to, ta nuotrauka viršuje įrodo, kad aš neišsigalvoju, nes Elodėja tikrai yra vandens augalas.
Taip ir gimė jos vardas-besimokant biologijos kontroliniui :D )