Prolog

353 19 0
                                    


  To co právě teď čtete, neříkám nahlas. Ani to nepíšu. Je to můj vnitřní hlas. Přesně tak... Momentálně čtete mé myšlenky. Rozhodně se neciťte jako upíři nebo tak něco.
 Je to úvod, aby jste věděli, o čem budu vyprávět a co budu prožívat. Pokud teda něco prožívat budu, protože vlastně sama nevím, co bude. Jen vím, co bylo a co je teď. A teď je to, že k vám promlouvám pomocí vnitřního hlasu. To jsem se však dostala tam, kam jsem nechtěla. Takže zpět na začátek, protože nevíte, čí myšlenky to vlastně čtete.
 Jsem Amélie Secret. Divné jméno, že? Jsem na něj pyšná. Nedokázala bych se jmenovat třeba Nina Hill, protože Nin je moc a ještě víc lidí má za příjmení Hill. Kolik lidí se asi jmenuje Secret? Nikoho takového jsem ještě nepotkala. Kromě mé rodiny... Samozřejmě... A kdo že jsem? Jsem studentka střední školy, které se blíží k sedmnáctým narozeninám. Ano, přesně tak. Bydlím v Londýně. Říkáte si, že se mám... Město plné celebrit a památek... Atrakcí a turismu. Já tomu říkám vopruz a lapače peněz lidí, kteří si je neumí šetřit a strčí je prvnímu člověku s atrakcí, kterého uvidí. Nevím, co bych vám ještě měla říkat... Ahh.. Už vím. Rodina a přátelé. U přátel to bude lehké. Žádné nemám. Ani nevím proč. Chci být prostě sama. Rodina... Mám o rok staršího bratra. Jmenuje se George. Má matka je Bethany a pracuje jako architekta. Doma moc nepostojí a táta umřel na rakovinu, proto se o nás stará George, když tu matka není. Nemyslete si, že tu jedou velké teenagerské večírky, jak by to bývalo u jiných. Tady je klid. No, konec okecávání.. Musím jít taky něco dělat. Znáte to.   


Ahojte.. Tohle je nový příběh. Budu ráda za vote a každý reads <3
Fallen



(Ne)Středem pozornostiKde žijí příběhy. Začni objevovat