"Iubirea e facuta pentru a rani,dar si pentru a vindeca rani adanci ".
Sunt Lexi,dar mi se spune "manipulatoare de inimi"daca vreti sa stiti de ce va trebui sa-mi urmariti povestea pas cu pas chiar daca va suna la inceput dureros.
Am crescut alaturi de parintii mei,tatal meu era un ticalos,un bogatan care incerca sa profite de mine pe vremea cand aveam doar 12 ani si pe care l-am eliminat in cele din urma manipulandu-l si facandu-l sa-si treaca toata averea lui pe numele meu,l-am ruinat si l-am aruncat in strada fara pic de remuscare,astfel ca am ramas doar eu in vila care acum imi apartinea.
Mama a murit sau probabil a omorat-o tata,cred ca a descoperit ce planuri avea tata cu mine si a incercat sa-l opreasca,cel putin asa banuiesc eu,caci oficial ea s-a imbolnavit si a murit,mi s-a parut ciudat ca a murit in spital si ca la inmormantare nu imi era permis sa deschid sicriul.
Dupa moartea mamei m-am maturizat prematur,am invatat singura cum sa ma apar de acel tiran si asa am ajuns ca acum la 20 de ani sa am un imperiu la picioarele mele,el a fost bancher asa ca era suficient de bogat incat sa se poata scalda in bani.
Inima mea a fost distrusa inca de la varsta de 12 ani ,dar stati linistiti chiar daca suna tragic nu e chiar asa de rau,adica acum am reusit sa imi solidific inima in asa fel incat nimeni sa nu o mai poata rani.Sunt in al doilea an de facultate,sunt la drept la specializarea criminalistica si imi place la nebunie profilul acesta,in plus daca voi deveni procuror voi avea sansa de a apara victimele diverselor perversiuni ale altora care dupa parerea mea ar trebui supusi la tortura.
Sunt blonda,iar acest lucru mi-a conferit fatada de fata cuminte si draguta,dar dupa cum ma asteptam colegii mei au inteles pe parcurs ca nu e de joaca cu mine.
Sunt cea mai buna din clasa mea si am un grup care e respectat in toata facultatea chiar si de cei mai mari decat noi,desigur ca nu am incredere in nimeni,dar e bine sa ai oameni langa tine de care sa profiti sau care sa te ajute in speranta ca vor putea sparge bariera din jurul tau.
Daca vreti sa aflati mai multe despre viata mea si despre mine va propun sa cititi in continuare,dar atentie nu-i indicat pentru persoanele slabe de inger.
AM FACUT O POVESTE NOUA ASTEPT PARERI