Karter:
Lexi poate sa fie dea dreptul enervanta,cum sa dea buzna in casa lui Bety?stiu ca e si vina mea,trebuia sa fiu mai atent,desi m-a suprins prezenta ei.
Lexi:-Ce surpriza,Karter,te-ai saturat de Bety si ai venit la mine?
Karter:-Nu,am venit sa vorbim,avem multe de discutat.
Lexi:-Zici?mai ai si alte secrete fata de mine?sau vrei sa-ti cer scuze?
Karter:-Vrajitorul mi-a poruncit sa tin secret faptul ca sora ta traieste.
Lexi:-Saracutul de tine si cum ai ajuns sa fi impreuna cu ea?sau si asta era o porunca pe care nu puteai sa o refuzi?
Karter:-Viata mea personala nu te priveste sau esti cumva geloasa?
Lexi:-Nu sunt deloc geloasa,nu stiu ce semnifica acest cuvant.
Karter:-Data viitoare cand am sa vin am sa-mi iau un dictionar special pentru tine,acum sa lasam ironia la o parte.
Lexi:-Hai nu serios,cine esti tu ca sa-mi dai ordine?
Karter:-Asculta-ma bine,nu sunt sluga ta si iti dau ordine pentru ca asa am chef,daca tu ai impresia ca ma poti controla te inseli amarnic,nu uita eu sunt un demon,iar tu doar o vrajitoare,inca nu esti regina asa ca nu te comporta ca una.
Lexi:-Imi pare rau,am intrecut masura,dar m-am infuriat cand am vazut ca sora mea traieste si ca tu erai cu ea in pat,iar eu eram cuprinsa de remuscari.
Karter:-Of ai sa ma inebunesti ,imi inchipui cum te-ai simtit cand mai vazut cu ea,dar nu trebuia sa-i spui ca sunteti surori.
Lexi:-Stiu ,dar am crezut ca stie,in plus are dreptul acesta.
Karter:-Ascultama nu i-am spus ei pentru ca vroiam sa o scutesc de aceasta durere,o iubesc.
Lexi:-Am inteles,nu voi mai interveni intre voi,a suferit destul din cauza mea,stiu ca ma uraste si nu o condamn,macar atat pot sa fac.
Karter:-Se pare ca nu esti atat de rea pe cat pari,sti uneori ar trebui sa renunti la carapacea ta rece si sa lasi partea ta sensibila la suprafata.Stiu ca ai suferit mult din cauza tatalui tau,dar incearca macar.
Lexi:-Imi ceri prea mult,va trebui sa te multumesti cu faptul ca ma voi tine departe de relatia voastra.
Karter:-Ok,merci ca incerci macar.Ma imbratisa,stiam ca majoritatea timpului joaca teatru,dar simt ca de data asta a fost sincera,a suferit mult si o inteleg,nu stiu ce vrea sa obtina vrajitorul prin asta,va trebui sa am o discutie serioasa cu el.
LEXI:
Karter mi-a mancat din palma,a crezut totul,sunt o actrita foarte buna,chiar a crezut ca ii voi lasa in pace dupa ce m-au tradat,ha ce gluma proasta,nici nu-si inchipuie cu cine s-a pus.
Sunt o regina,intodeauna am fost,chiar si atunci cand eram doar o fiinta umana,mereu am fost superioara tuturor si inca sunt.Le voi arata amandurora ca se inseala amarnic in privinta mea.
Desigur ca ii voi lasa o vreme in pace,doar asa devin credibila,ii voi urmari pas cu pas,le voi da celorlalte o vacanta,indepartandu-le astfel din calea mea pentru o vreme.
Am planificat deja totul,de la gingasia prefacuta fata de Karter pana la bunele intenti in ceea ce o priveste pe surioara mea draga,toti vor primi ceea ce merita cu adevarat.
Ca tot veni vorba de relatii,de mult nu am mai cucerit nici un tip,ar cam fi timpul,nu-mi pasa ca vrajitorul se va supara,doar nu-l va deranja daca ma distrez si eu un pic.
Daca il va deranja ma voi asigura ca ma va ierta,un pic de linguseala si se rezolva,iar daca e batran va fi mai usor.Batranii sunt intodeauna cel mai usor de manipulat,nu degeaba mi se spune “manipulatoarea de inimi”.