Meredith:
Nu-mi vine sa cred ca mergem in San Francisco,in sfarsit avem parte de putina vacanta,chiar aveam nevoie dupa toate cate s-au intamplat.Sambata eram in aeroport ,asteptand impreuna cu Gabriela avionul la clasa I,cei drept era mult mai comod sa stam in sala de asteptare de lux pe canapele confortabile decat pe niste scaune tari care iti provocau dureri de spate.
Am mai calatorit,dar doar pentru a obtine burse suplimentare la facultate si nu aveam niciodata bani suficienti pentru a zbura la clasa I si sa va spun sincer nu e prea confortabil sa calatoresti langa o batrana cu frica de inaltime si cu o dorinta ireductibila de a vorbi,mai exact de a scoate toate informatiile de la tine.
Am fost intampinate o stewardesa blonda care ne-a ghidat la locurile noastre.
Stewardesa:-Doriti niste sampanie si caviar?
Meredith:-As dori un pahar de sampanie.Ma servi galant cu o sampanie scumpa de un roz pal,probabil frantuzeasca.
Gabriela:-Eu as dori si niste caviar de crab pe cruschete stropite cu ulei de masline.
Se comporta exemplar pentru cineva care nu mai calatorise la clasa I,era bine informata si stia ce sa ceara.
Meredith:-De unde sti atat de multe lucruri?ai mai zburat la clasa I si nu stiu eu?
Gabriela:-Nu,dar m-am informat pe internet,ar fi trebuit sa faci la fel,zborul dureaza 13 ore,deci ai putea sa dai un search pe Google ca sa afli mai multe.
Meredith:-Da cred ca e o idee buna,dar mai intai vreau sa savurez aceasta sampanie frantuzeasca.
Gabriela:-Ca de obicei te pricepi de minune in ceea ce priveste bauturile si cand te gandesti ca nu esti o consumatoare frecventa de bauturi alcoolice.
Meredith:-Dupa cum ai spus,e bine sa fi informat,e un fel de pasiune si ca sa sti,nu trebuie sa bei bauturi alcoolice ca sa fi expert.
Mi-a zambit,punandu-si castile in urechi si dand mp3 la maxim.Mi-am inchis telefonul la rugamintile stewardesei si am inceput sa privesc pe fereastra mica.Era o priveliste minunata,noi fiind deasupra norilor la apus,soarele reflectand culori calde asupra norilor.
Am scos cartea “Dracula”de Bram Stoker pe care mi-am cumparat-o de la mall,imi placea cartea ,cuprindea toate subietele mele preferate:drama,iubire,actiune,dar mai ales horror,era romanul perfect si cred ca pana cand vom ajunge in San Francisco voi ajunge pana la mijlocul romanului.
Dupa 13 ore de zbor am ajuns,eram obosita,trista din cauza ca am ajuns la partea in care Mina afla ca Dracula e un mostru ,ea iubindu-l in continuare in ciuda marturisiri lui.
Am trezit-o pe Gabriela care dormise cu castile in urechi pe tot parcursul zborului.Cand am ajuns am fost intampinate de un sofer care ne-a condus la o limuzina,am ramas socata.
Gabriela:-Surpriza,nu te-ai asteptat la asa ceva nu?
Meredith:-Cum?cand ai facut rost de o limuzina?
Gabriela:-Secret,nu iti spun,dar iti dau un indiciu,sa zicem ca am facut un pic de magie,acum intra in limuzina ca sunt foarte obosita si nu am chef de explicatii.
Am urcat in limuzina unde am baut niste sampanie clasica,in pahare de cristal.Dupa 2 ore am ajuns pe o strada unde se aflau o succesiune de case,de acelasi tip,albe din lemn.
Meredith:-In care vom sta noi?am intrebat surprinsa inca de suprizele pe care mi le-a facut Gabriela.
Gabriela:-Noi vom locui in a treia casa,chiar aici,vrei sa deschizi tu usa?
Am incuvintat din cap,ea dandu-mi cheile,eu deschizand usa frumos sculptata,intrand intr-un hol lung,nu foarte larg.
Casa era cu etaj,la parter fiind sufrageria,bucataria,una din bai ,o camera de zi si un sifonier.Bucataria era mare,cu mobila de culoare crem din lemn lustruit,cu aragaz incorporat intr-o piesa de mobilier asortata cu restul,pozitionandu-se in mijlocul bucatariei.
In camera de zi era un televizor cu plasma,pozitionandu-se in mijlocul peretelui drept,deasemea aveam o canapea de patru persoane si o masa de sticla.Pe ceilalti pereti se aflau tablouri cu peisaje reprezentand natura in diferitele anotimpuri,rama lor fiind frumos sculpatata din lemn de culoarea mierii.
Am urcat la etaj,acolo se aflau dormitoarele,mai exact patru dormitoare si o baie.
Gabriela:-Alegeti o camera,eu vreau camera din dreapta cu privire la strada.
Meredith:-Eu vreau camera din partea stanga,de langa a ta,imi place sa ma “scald”dimineata in lumina calda a primelor raze de soare.
Gabriela:-Ce poetica ai fost,ar trebui sa scrii o carte.
Meredith:-Sa nu exageram,a fost inspiratie de moment,se mai intampla.
Am intrat in camera mea,in timp ce Gabriela comanda o pizza cu mozzarella si sunca presata.
As vrea sa traiesc asa mereu,stiu ca nu se poate,de aceea voi valorifica fiecare minut din aceasta vacanta.