"Iubirea e precum o flacara,oricand se poate stinge.”
Bety:Ma saruta cu pasiune,tragandu-ma mai aproape de el.Ma privi intens in ochi de parca ar vrea sa-mi spuna ceva,dar nu putea.
Karter:-Stiu ca nu ai mai facut asta niciodata si ar fi o prostie din partea mea sa iti cer asta…..
Bety:-Karter te iubesc si am sa o fac,nu pentru ca ai adus acest subiect in discutie ,ci pentru imi doresc sa o fac,asa ca nu mai ezita.
Karter:-Esti sigura ca vrei sa faci asta?se uita ingrijorat la mine,asa ca l-am sarutat,el relaxandu-se vizibil si oftand de parca i-am fi luat o piatra de pe inima.
Bety:-Credema ca vreau sa fac asta,te iubesc ce e atat de greu de inteles?
Karter:-In regula,hai sa o facem.
Ma lua in brate,ducandu-ma zambind pana in dormitor,unde ma lasa usor jos,punandu-mi mainile la ochi.
Pe masura ce ma apropiam de pat,simteam sub picioare,ceva moale si catifelat,am vrut sa-i indepartez mainile de la ochi,curioasa,dar nu ma lasa.
Karter:-Vreau ca sa te folosesti de celelalte simturi,sa atingi totul,stiu ca esti curioasa,dar vreau sa stiu daca iti dai seama ce am facut fara sa vezi.
Bety:-Iubire ce-ti mai place sa te joci cu mine.
Karter:-Cum mi-ai zis?
Bety:-Iubire!te deranjeaza?nu m-am putut abtine,am inceput sa zambesc,inabusindu-mi cu greu rasul.
Karter:-Nu ma deranjeaza,imi place,dar nu credeam ca-mi vei spune asa.
Am simtit ca zambeste si el in spatele meu,asa ca am incercat sa-i iau mainile iar,iar de data aceasta m-a lasat.Cand am deschis ochii,am ramas uimita.
Pe pat erau petale de trandafir albe,iar pe jos erau altele rosii puse ca o carare pana la pat,pe masuta mea de machiaj era o sticla de sampanie,foarte scumpa,pusa in gheata la rece.
Se pare ca era din anul 1943,cand sampanie era un lux,langa ea era o cutie de ciocolata cu o inscriptie misterioasa pe cutie,cu fir de argint.Nu-mi vine sa cred ca s-a straduit atat de mult pentru aceasta seara,chiar ma iubeste.
Ma privi atent,urmarindu-mi reactia,dar tot a ramas uimit cand i-am sarit in brate si l-am sarutat,el cazand pe spate,iar eu deasupra lui.
Karter:-Se pare ca iti place surpriza mea,ma bucur,vrei niste ciocolata belgiana?
Bety:-Nu,te vreau pe tine,asa ca nu mai ezita atata,sunt o vrajitoare,nu sunt un simplu om,cred ca supravetuiesc daca fac dragoste cu un demon.
Karter:-Scuze,doar ca nu am mai facut chestia asta de mult si mi-am iesit din mana ca sa zis asa.
Bety:-Ai noroc ca sunt o incepatoare,ca de altfel mai ca m-as plange.
Ma saruta,intorcandu-ma in asa fel incat sa stea el deasupra mea,imi ridica rochia deasupra coapselor folosindu-se doar de o mana,iar cu cealalta imi dadu bretele de pe umeri.
Mi-a dat cu usurinta rochia jos,eu ramanand doar in lenjeria intima de dantela,de culoarea fildesului.Ma privi admirativ,dupa care incepu sa-mi plaseze mici saruturi dea lungul corpului,facandu-ma sa ma infiorez.
Simteam cum muschii abdominali mi se contractau ,provocandu-mi o senzatie de nedescris,ca si cand as fi fost in desert,iar el ar fi fost apa de care am atata nevoie.
Treptat m-am obisnuit cu saruturile lui,descheindu-i nasturi de la camasa,dandu-i mai intai sacoul jos.I-am scos camasa din pantaloni,departand-o usor de pe umeri,in timp ce el ma saruta.
Se opri pentru un moment,privindu-ma in ochi,dorinta fiindu-i acum vizibila,ma saruta cu pasiune,adaptandu-se gurii mele gingase,dupa parerea lui.
Imi dadu sutienul jos,mangaindu-mi rotunjimile,apoi imi dadu si chilotii jos,procedand la fel si la el,bine in afara faptului ca el nu purta sutien.
L-am privit timp indelungat ,fiind fascinata de corpul lui,muschii erau evidenti,sunt sigura ca mergea zilnic la sala sau poate ca nu,poate ca asa era constructia sa de demon.
Intra in mine cu precautie,eu simtind un pic de durere,cand obiectul necunoscut corpului meu intra in mine,eram si un pic stramta pentru amploarea sa ceea ce accentua durerea.
Sincer nu-mi pasa de mica durere ,pasiunea ne mistuia pe amandoi,iar ochii nostri erau invaluiti de ceata dulce a iubiri.Incepu sa se miste incet,marind treptat ritmul pana m-a adus la orgasm.
Nu cred ca voi avea vreodata suficiente cuvinte pentru a descrie aceasta senzatie,e ca si cum ar exploda o mie de stele de o data,e ceva minunat si totodata neasteptat.
Iese cu aceasi precautie din mine,cuprinzandu-ma cu un brat,astfel incat am reusit sa-mi sprijin capul de pieptul lui puternic,dar totodata fin.
Dupa o relativa lunga tacere,in care ne-am revenit amandoi,mi-am ridicat capul de pe pieptul lui,privindu-l in ochi.
Karter:-Nici nu iti inchipui cat de fericit mai facut ingerul meu.
Karter:-Uite am vrut sa te intreb ceva demult, stiu ca e dureros,dar as vrea sa aflu mai multe despre trecutul tau.
Bety:-Iti voi povesti,poate,intr-o zi,dar nu acum,nu vreau sa stric momentul.O tenta de tristete imi umbri fata,iar el observa asta imediat,ridicandu-mi barbia usor,astfel incat ma putea privi in ochi.
Karter:-Imi pare rau ,nu am vrut sa te intristezi,nu tin neaparat sa aflu,nu vreau ca ingerul meu sa ma sufere vreodata,ai inteles?hai sa deschidem sampania,vrei?
Bety:-Da desigur ca vreau,la cat a costat ar fi pacat sa o lasam acolo.
Karter:-Nu m-a costat mult,eram in Germania pe vremea lui Hitler,pe atunci eram blond cu ochi albastri pe placul arienilor,deci mi-au oferit-o cu usurinta.
Bety:-Nu mi te pot imagina blond.
Karter:-Nici nu trebuie,nu-mi statea tocmai bine.
Am inceput amandoi sa radem in timp ce beam sampanie si savuram ciocolata belgiana. Asta da seara reusita!