Bety:
Sunt confuza,dar imi e clar faptul ca nu pot fi cu Karter,probabil ca i-a fost mila de mine si de aia m-a consolat sau poate ca vroia doar sa ma mustre pentru ca am atacat-o pe Lexi.
Un singur lucru vreau,vreau sa o elimin pe Lexi sau macar sa constitui o piedica in fata ei,ea nestiind cine ii tulbura apele.M-am saturat sa-i fac pe plac,e drept ca am intrat in grup cu scopul de a ma inalta,de a avea pe cineva in care sa pot avea incredere,dar se pare ca pentru Lexi suntem doar niste sluji care o ajuta sa se inalte,neincalcandu-i vorbele.
Mi-am dat seama ca pot sa ma descurc si singura,poate ca imi voi crea propriul grup sau voi lupta singura,nu ma mai intereseaza popularitatea,nu daca trebuie sa ma supun altuia.
Voi reusi de una singura,am luptat atat de mult pentru a-mi depasi conditia,stiu ca le-am pierdut pe celelalte odata cu acel atacat si ma doare un pic,caci aveam prietene ca de exemplu pe Natasha si pe Sophy ,dar stiu ca ele sunt acum de partea lui Lexi si ca ma cred moarta,dar imi voi face alti prieteni care ma vor intari.
Karter:-Frumos discurs de motivare,asa trebuie sa faci si te voi ajuta.
Bety:-De ce faci asta?vrei sa ma distrugi,intrandu-mi in inima?
Karter:-Asculta-ma,sunt de partea ta,ai incredere in mine,sti doar ca tata ma obliga sa am grija de Lexi,dar nu mi-a interzis sa fiu cu tine.
M-am inbujorat,nu-mi vine sa cred,chiar a zis asta?
Bety:-Ce vrei sa spui cu asta?se apropie de mine privindu-ma in ochi.
Karter:-Bety Bremen te iubesc si vreau sa fiu cu tine,crede-ma spun adevarul.
Am ramas fara graj,cred ca nu am auzit bine,ma iubeste?
Se apropie si mai tare de mine si isi lipi fruntea de a mea,imi lua mainile si ma saruta intai gingas ,apoi cu pasiune.Eram inca socata,nu-mi venea sa cred ca asta se intampla,ma iubeste,ma iubeste cu adevarat.