Bety:
Karter aparu in spatele meu,mainile lui cuprinzandu-mi talia,eram surprinsa,dar si furioasa,cum sa apare pur si simplu dupa ce m-a parasit?
Bety:-Ce cauti aici?ce vrei?
Karter:-Am venit sa-ti explic totul,imi pare rau,am fost nevoit sa ma despart de tine.
Bety:-Sa ghicesc,e din cauza vrajitorului si a lui Lexi.
Karter:-Da e din cauza vrajitorului si are legatura cu Lexi,dar nu ea a vrut ca noi sa ne despartim,dimpotriva,ea m-a ajutat sa ajung la tine.
Bety:-Nu ma face sa rad,Lexi nu m-ar ajuta niciodata.
Karter:-Credema m-a ajutat,in timpul pregatiri ei a inteles un lucru,a fost prea mult timp rea si s-a decis sa devina mai buna,nici eu nu am crezut-o la inceput,dar am vazut in privirea ei ca era sincera.
Bety:-Si te-ai intors dupa 3 saptamani in care eu am suferit,in care am incercat sa dau de tine,sti erau zile in care vroiam doar sa mor.
Karter:-Imi pare rau,sincer chiar imi pare rau,nu am avut de ales si eu am suferit foarte mult stiind ca tu esti in Paris singura,trista si confuza.
Bety:-Stiai ca ziua mea e odata cu cea a lui Lexi?
Karter:-Nu am stiut,inseamna ca sunteti gemene,nu-mi vine sa cred.
Bety:-Nu suntem gemene,suntem nascute in aceeasi zi,dar nu si in aceasi ora,eu m-am nascut ziua ,iar ea noaptea,se pare ca mama noastra era mai speciala,era o creatura supranaturala,desi nu am aflat si de ce fel.
Karter:-De unde ai aflat toate astea?nici macar eu nu stiam de asta.
Bety:-Am facut cateva cercetari,se pare ca Lexi nu e singura care dispune de puterii special.
Karter:-Imi pare rau ca nu am fost langa tine in tot acest timp.
Bety:-Nu-ti mai cere scuze,te iert,stiu ca nu ai avut de ales,sa lasam asta deoparte,ai terminat cu pregatirea lui Lexi?
Karter:-Aproape ca am terminat,mai are o zi de pregatire,dupa care le voi chema si pe celelalte vrajitoare pentru un ritual de purificare,la care vei participa si tu.
Bety:-Dar ele stiu ca eu sunt moarta,cum le vom explica prezenta mea acolo?
Karter:-Simplu le vom spune adevarul,apropo Lexi le va elibera din juramantul lor,iar tu vei ocupa locul ei ca sefa a grupului asa a zis vrajitorul.
Bety:-Vorbesti serios?grupul va fi al meu?
Karter:-Da,vorbesc foarte serios,macar atata meriti si tu dupa cate ai indurat.
I-am sarit in brate,ceea ce la surprins un pic,era sa cada,noroc ca s-a tinut bine pe picioare,am simtit ca zambeste peste umarul meu.Eram bucuroasa ca il am inapoi,ca il pot simti in carne si oase,parfumul lui invaluindu-mi narile.
Karter:-Ce ai zice daca am iesi in oras,la un restaurant mic si elegant,stiut doar de mine.
Bety:-Da,ar fi grozav,ma duc sa ma schimb,vin imediat.
Karter:-Grabestete ,imi va fi dor de tine ingerul meu.
Bety:-Si mie,te iubesc.Spunand asta,am urcat scarile pana in camera mea unde mi-am ales o rochie albastra cu decolteu,aratand ca din secolul XIX,vroiam sa arat precum domnisoarele din perioada in care a locuit Karter in Paris.Mi-am dat cu un pic de fard pe obraji,caci eram destul de palida,am adaugat un pic de gloss roz cu gust de cirese pe buze,prinzandu-mi apoi parul intr-un coc lejer,lasand intentionat cate un fir rebel de langa fiecare obraz.M-am incaltat cu pantofi negri de lac,cu toc mic,de vreo 7 centimetri.
Cand am coborat l-am vazut pe Karter schimbat intr-un costum negru cu camasa si papion alb,clasic,a ramas cu gura cascata la propriu,ceea ce m-a amuzat un pic.
Bety:-Ce s-a intamplat iubire?
Karter:-Nimic,doar ca arati…..esti precum un inger coborat din cer,stralucirea ta orbindu-ma,esti atat de frumoasa.
Bety:-Nu ma mai lauda atat ca ma inrosesc.
Karter:-Spun doar adevarul,imi oferi onoarea de a ma insoti ingerul meu?
Bety:-Desigur,hai sa plecam.
Karter:-Ne vom teleporta,asa ajungem rapid si nu voi fi nevoit sa-ti impart frumusetea cu toti parizieni lacomi.
Am inceput sa rad copios,luandu-l de mana,pregatindu-ma in acelasi timp de teleportare.Am ajuns foarte rapid,desi eram un pic ametita de la teleportare,presupun ca ma voi obisnui cu timpul.
Restaurantul era foarte frumos,cu un aer misterios,mic dar sic.Cand am intrat inautru am fost intampinati de un chelner care ne-a condus la locurile noastre,aflate la fereastra,de unde putea privi luna care ne facea cu ochiul,cel putin asa mi s-a parut mie.
Karter a comandat un vin rosu excelent,care se potrivea cu melci inabusiti pe care i-am comandat,stiu ca suna scarbos,dar sunt chiar deliciosi,daca sunt preparati cum trebuie.Ca desert am comandat o crème brulle,foarte delicioasa,mai ales scursta din zahar ars.
Pe tot parcursul cinei ne-am tinut de mana,ne-am zambit,privind din cand in cand luna.Cand am iesit din restaurant era destul de racoare,dar am preferat sa merg pe jos,vroiam sa savurez aceasta seara magnifica,Karter a fost de acord,oferindu-mi sacoul lui ca un tip gentil ce e.
Karter:-Ce seara frumoasa,nu ti se pare?
Bety:-Da si faptul ca o petrec cu tine o face si mai speciala.
Am ajuns pe un pod,oprindu-ma pentru a admira privelistea,Karter s-a oprit si el,luandu-ma de mana si intorcandu-ma spre el.
Karter:-Ingerul meu,nu te voi mai parasi de acum niciodata,dupa ce Lexi va ajunge la vrajitor,el ma va elibera si voi putea sa fiu cu tine mereu,pentru o eternitate,aici,acum iti declar iubirea mea sincera si umila,sper sa o accepti,Bety vreau sa traiesc cu tine,sa te sprijin la bine si la greu,iar daca imi vei accepta acest juramant iti promit ca ma voi stradui sa te fac fericita.
Lacrimile imi invadara ochii fara voia mea,era cel mai frumos si cel mai sincer juramant pe care l-am auzit in viata mea si era pentru mine,doar pentru mine.
Bety:-Da,iti accept juramant si iti jur la randul meu ca iti voi fi alaturi la bine si la rau,intreaga mea eternitate,te iubesc.
Mi-a cuprins fata in maini,privindu-ma in ochii mei inlacrimati,mi-a sters lacrimile cu buzele sale fine precum petalele de trandafiri,apoi m-a sarutat atat de tare,ca si cum viata lui ar depinde de asta.M-am lasat purtata de acel sarut pentru ca stiam ca acel sarut constituia legamantul juramanturilor noastre,da pot sa spun ca iubesc Parisul la fel de mult cum il iubesc si pe Karter,demonul meu indragostit.