Am un grup dupa cum am mai spus care e respectat in toata facultatea,desigur mi-a luat mult pana am format acest grup,i-am pus la incercare,facandu-i sa treaca prin apa si foc pana sa ajunga langa mine,au fost nevoiti sa-si dovedeasca loialitatea fata de mine si credeti-ma nu a fost deloc usor.
Acest grup este format din 6 persoane,toate fiind fete de aceeasi varsta cu mine,care sunt in stare sa moara pentru mine sau cel putin asa sustin ele,desigur eu nu am incredere in ele,dupa ce ca aproape au murit pentru a intra in grupul meu.
Le voi descrie in ordinea in care au intrat in grup:
GABRIELA:E prima care a reusit sa-mi indeplineasca dorintele,e roscata cu ochii albastri reci precum o zi de iarna,are un caracter puternic si niciodata nu am vazut-o plangand.Nu e bogata si a crescut intr-un cartier unde pistolul e considerata arma de jucarie,e o fire dura si nu are mila fata de nimeni.Nu are familie ,acestia murind in timpul unui schimb de focuri cu o alta familie care deasemenea a murit,ea i-a omorat pe fiecare in parte fara sa clipeasca,asa si-a razbunat familia si si-a recapatat mandria.De atunci locuieste singura,refuzand de la inceput sa se mute la mine,a zis ca prefera singuratatea,dar deasemenea o incanta ideea de a avea putere de aceea a intrat in grupul meu.
A doua care mi-a indeplinit cerintele a fost NATASHA.Ea e mai moale pe langa celelalte,crescand intr-o familie normala care o iubea,desi ea crede din tot sufletul ca sora ei mai mare o uraste pentru faptul ca si-a vopsit parul albatru inchis si ca incearca sa fie diferita de ceilalti.
A intrat in grup dorindu-si sa-i dovedeasca surori ei ca ea nu e doar o papusa care poate fi manevrata de oricine,iar dorinta asta i se vedea in ochii aceia verzi precum frunzele de stejar.
A treia din grupul meu e MEREDITH.Povestea ei pare scoasa din filme,nu si-a cunoscut niciodata tatal,mama ei fiind o prostituata,stiu suna dur,dar asa e.Locuieste in acelasi cartier cu Gabriela,doar ca ea are o soarta mai rea,mama ei aducand tot felul de tipi acasa la ea.Cel mai rau e faptul ca acei tipi de multe ori vroiau sa profite mai degraba de ea decat de mama ei,asa ca s-a mutat,si-a strans bani,muncind intr-o cafenea,iar acum locuieste in chirie intr-o garsoniera mica ,dar frumoasa si curata.A decis sa intre in grupul meu cu speranta de a se integra in societate si a reusit acum e una dintre cele mai respectate persoane din universitate.
A patra persoana din grupul meu e Beatrice,alias Bety.Ea a crescut intr-un orfelinat,parintii ei abandonand-o de mica cu pretextul ca erau prea saraci ca sa o poata intretine.A crescut alaturi de mai multi copii care o bateau si o imbraceau cand era mica.Dar ea nu a renuntat si a devenit o fata puternica care stia sa se apere de oricine,putand sa bata si pe unul de 5 ori mai mare decat ea.A devenit dura,facandu-si o reputatie in fostul orfelinat,astfel incat a reusit sa obtina suficient sprijin incat sa sustina facultatea.Nu se lasa induplecata de nimeni,iar faptul ca e bruneta cu suvite rosii a facut-o sa para si mai dura,pe langa ochii aceia negrii care reflecta la perfectiune intunecimea sufletului ei.
A cincea,ultima dar nu cea din urma e Sophie.Ea e genul de persoana care iti poate face rost de orice ai nevoie chiar inainte de a aparea pe piata.A crescut intr-o familie in care toti o considerau un caz pierdut ,ei neacceptand ca fica lor sa fie genul care asculta muzica rock si care iubeste noaptea mai presus de zi.Au abandonat-o cand au vazut cine e ea cu adevarat,lasandu-i doar o casuta departe de cea parinteasca,ei locuind in Elvetia,iar pe ea trimitand-o aici in Anglia cu speranta ca isi va reveni.
Acesta e grupul meu,un grup de luptatoare care au trecut prin foc pana s-au maturizat si care sunt dornice sa isi faca un nume chiar daca va trebui sa verse propriul sange pentru asta.