LEXI:
Tradatoarea asta,cum a indraznit sa ma atace in timpul ritualului?cat tupeu poate avea?ma bucur ca a ajuns o stana de piatra,macar atata satisfactia am.
Oare unde e Karter?ar trebui sa vina pentru a vedea cum ma simt,pana la urma eu sunt regina si el doar un supus.
Probabil ca trebuie sa soseasa,ce vorbesc eu aici?de cand imi pasa mie de Karter?m-am descurcat foarte bine si fara el inainte si am sa o fac si acum,nici de grup nu am nevoie,pot sa razbat si sa inving pe toti asa cum am facut si cu tata si cu Bety,sunt mai puternica decat ei.
Karter:-Chiar asa ,esti mai puternica decat toti?nu ai nevoie de nimeni?bine atunci voi pleca.
Lexi:-Nu,stai,trebuie sa vorbesc cu tine.
Karter:-Parca spuneai ca nu ai nevoie de nimeni,ca te descurci singura,nu-mi zi ca te-ai razgandit.
Lexi:-Ma descurc,e o diferenta intre a discuta si a avea nevoie de cineva,in caz ca nu stiai.
Karter:-Bine,despre ce vrei sa discutam?
Lexi:-De ce nu ai venit cand Bety m-a atacat?
Karter:-Am avut treaba,nu pot sta non-stop dupa tine.
Lexi:-Se presupune ca trebuie sa ma protejezi,sper ca vrajitorul sa te pedepseasca pentru neglijenta ta.
Karter:-Acest lucru nu te priveste,el mi-a dat alt ordin,nu pot fi peste tot in acelasi timp si nu mai fi atat de increzuta,il deranjeaza pe vrajitor.
Lexi:-Nu sunt increzuta,ma port dupa rangul meu si iti sunt superioara,deci pot sa te cert.
S-a apropiat de mine ridicandu-mi barbia,astfel fortandu-ma sa ma uit la el.
Karter:-Lexi asculta-ma bine,eu primesc ordin doar de la vrajitor,nu si de la tine,asa ca lasa comentarile stupide,sa sti ca pot sa te pedepsesc daca vrajitorul imi da voie asa ca ai grija cum te porti.
Nu suportam faptul imi dadea ordine,dar nu-mi puteam permite sa-l supar pe vrajitor,mi-ar fi luat puteri si nu vreau asta.
Lexi:-Imi pare rau,sunt doar nervoasa si nu am pe cine sa ma descarc,cum a putut sa ma atace in public?
Karter:-Pai nici tu nu te-ai purtat prea frumos cu ea.
Lexi:-Ce vrei sa spui cu asta?de cand esti de partea ei?
Karter:-Nu sunt de partea ei,doar ca daca te vei purta asa cu fetele din grup,toate se vor intoarce impotriva ta si sti ca nu e convenabil ca acest lucru sa se petreaca.
Lexi:-Bine poate ca am fost un pic cam rea cu ea si m-am comportat urat,dar asta doar pentru ca era aroganta.
Karter:-Asa ca tine,mi se pare mie sau voi va asemanati?
Lexi:-Nu seman deloc cu tradatoarea aia acum pleca,vreau sa raman singura.
Karter:-Prea bine ,cum doresti,seara buna draga mea.
A disparut ,doamne ce enervant poate fi ,e un demon,iar in demoni nu poti avea incredere.