Bety:
M-am trezit alaturi de Karter,furia de aseara desparand cu totul din sufletul meu,il inteleg,trebuia sa respecte porunca tatalui sau mai ales cand viata lui depindea de asta.
Bietul de el,imi inchipui cum e sa fii controlat mereu,asa era in grupul lui Lexi,ea ne controla ,noi neavand dreptul de a ne opune.Inca nu-mi vine sa cred ca Lexi e sora mea,desi daca stau sa ma gandesc are logica,nu-mi place sa recunosc,dar avem cateva asemanari,suntem incapatanate,ambitioase,avem un caracter puternic,desi eu nu sunt atat rea ca ea.
Karter:-Buna dimineata ingerul meu.
Bety:-Neata te-am trezit?imi zambi dandu-mi o suvita rebela de pe fata.
Karter:-Da m-am trezit,vrei sa-ti fac micul dejun?
Bety:-Da,niste clatite cu ciocolata neagra topita si un suc de portocale ar fi micul dejun ideal.
Karter:-Nici nu ai pretenti,bine iti voi face pe plac,desi puteai sa faci o vraja sa apara mic dejunul.
Bety:-Pot sa fac asa ceva?
Karter:-Desigur ,poti sa faci orice,haide incearca.
Nu-mi vine sa cred,am reusit si nu trebuia decat sa ma concentrez asupra micului dejun,am facut sa apara totul aranjat frumos pe o masuta de lemn.
Karter:-Vezi?ai reusit.Sti m-am gandit,ce parere ai daca am merge la Paris?doar noi doi,cred ca ne-ar prinde bine o mica schimbare.
Bety:-Da,chiar as vrea sa mergem la Paris,nu am mai fost acolo si sunt curioasa sa vad satul in care ai trait mai demult.
Karter:-Te-as putea duce si acolo,dar trebuie sa-l anunt mai intai pe vrajitor,mereu trebuie sa-l anunt cand plec in locuri unde am trait in trecut.
Bety:-De ce ?e obligatoriu?
Karter:-Asa e procedura,nu stiu de ce,dar nici nu am indraznit sa intreb,pur si simplu m-am supus.
Bety:-Nu prea ii pui intrebari ,nu-i asa?
Karter:-Cam asa,acum hai sa mancam micul dejun pana nu se raceste.
Am mancat impreuna clatitele cu ciocolata,hranindu-ne reciproc,band apoi eu suc de portocale ,iar el cafeaua cu lapte.
Bety:-Sti ar trebui sa mai luam micul dejun impreuna,e distractiv.
Karter:-Distractiv zici?ma bucur ca te amuz.
A stat cu mine pana la pranz ,astfel incat am avut prilejul de a face fel de fel de planuri.Am cautat pe net harta Frantei ,el aratandu-mi unde se afla satul in care a trait mai demult,desigur cu aproximatie,pe harta fiind mai degraba orase decat sate.
Karter:-Iubire oricat as vrea sa stau trebuie sa plec,ma asteapta vrajitorul,trebuie sa-l informez asupra tuturor evenimentelor precedente.
Bety:-Of,ce pacat ,imi va fi dor de tine.
Karter:-Mie imi va fi si mai dor,la revedere ingerul meu.Ma saruta pe buze,apoi pe mana in modul galant,specific secolului al XIX-lea.
Doamne,cred ca m-am indragostit lulea,ce bine e.
Karter:
Din pacate trebuie sa merg la vrajitor ,presimt ca va trebui sa-i dau o gramada de explicatii incepand cu neglijenta mea.
Vrajitorul suprem:-Buna dragul meu fiu,ti-ai facut in sfarsit aparitia.
Karter:-Va rog sa ma scuzati,am fost ocupat.
VR:-Da,stiu,ti-ai gasit o iubita destul de incantatoare si coincidenta face ca ea sa fie sora lui Lexi,ce frumos.
Karter:-Nu stiu unde vreti sa ajungeti,mi-ati dat permisiunea din cate stiu eu.