LEXI:
Karter aparu in spatele meu,destul de vesel,avand in vedere faptul ca s-a despartit de Bety.
Karter:-Buna Lexi,ce mai faci?nu te-am mai vazut de mult.
Lexi:-Destul de bine,tu ce mai faci?
Karter:-Bine,am venit sa te pregatesc pentru plecarea ta.
Lexi:-Plecarea mea?unde mergem?
Karter:-A venit timpul sa te alaturi vrajitorului suprem,ritualul se va desfasura de ziua ta,toate din grup vor fi prezente.
Lexi:-Deja?credeam ca va mai dura pana ma voi alatura vrajitorului.
Karter:-A trecut deja un an,nu te bucuri?in sfarsit vei putea sa-l vezi in carne si oase.
Lexi:-Ba da,ma bucur,doar ca am ramas surprinsa.
Karter:-Cred ca ar trebui sa incepem din moment ce sti deja lucrurile esentiale.
Lexi:-De unde ai aflat de vizita mea la Cristale?
Karter:-Lexi ma jignesti,desigur ca stiu de vizita ta la batrana aia,e prietena buna cu vrajitorul,doar nu credeai ca prezenta ei e doar o coincidenta.
Lexi:-Sincer cam asta credeam,dar e bine de stiut ca totul era planificat dinainte.
Karter:-Nu fi atat de ironica,vrajitorul a vrut sa se asigure ca ai parte de tot confortul si protectia necesara pana i te vei alatura.
Lexi:-De aceea era atat de convinsa ca vrajitorul ma iubeste.
Karter:-Lexi,Lexi,asculta-ma bine,vrajitorul te iubeste,altfel nu te-ar fi ales,dupa cum ti-a spus Cristale ,el nu a mai ales o regina pana acum,ii placea sa conduca lumea nemuritoare singur,credema ,avea la dispozitie o varietate infinita de fiinte supranaturale mult mai frumoase decat tine,dintre care sa aleaga si totusi a ales o simpla fiinta umana ,pe tine,te-a facut vrajitoare,iar acum vrea sa te faca regina,credema te iubeste.
Vorbele lui Karter m-au pus pe ganduri,facandu-ma sa cred ca chiar ma iubeste,altfel nu m-ar fi ales,hmm,interesant.
Karter:-Apropo iti sta bine roscata,cum ai ajuns la schimbarea asta de look?
Lexi:-E de la vrajile de sange,se pare ca asta e efectul advers,sangele ramas imprimandu-se in firele de par,nu sunt tocmai incantata de asta,imi placea sa fiu blonda.
Karter:-Stai linistita,in cateva zile,parul iti va reveni la normal,sunt sigur ca pana la ritual vei fi iar blonda natural.
Lexi:-Sa speram,acum gata cu vorbaria,vreau sa incep pregatirea.
Karter:-Ce nerabdatoare suntem,bine,vom incepe prin cateva vraji de rezistenta,te avertizez te va durea un pic.
Lexi:-Cum adica vraji de rezistenta?tu vei face aceste vraji?
Karter:-Da draga mea ,eu le voi face si vor fi dureroase,asa vei invata treptat cum sa faci fata dureri din timpul transferului.
Lexi:-Sunt obisnuita cu durerea fizica,credeam ca sti asta deja.
Karter:-Nu e o durere obisnuita,e o durere mentala si da,stiu ca ai suferit si mintal,dar e diferit vei vedea.
Lexi:-Sunt pregatita,poti sa incepi.
Karter:-Intoarcete cu spatele la mine si prefate ca nu sunt aici.
Nu ma asteptam la asa ceva,dar m-am supus,m-am intors cu spatele la el,gandindu-ma ca el a plecat precum mi-a cerut.In scurt timp am simtit un junghi in inima,durerea raspandindu-se prin corp,am incercat sa o ignor,aceasta fiind inca suportabila.
Karter:-Ce simti?te doare inima?
Lexi:-Da e ca si cum tot corpul ar depinde de aceea durere.
Karter:-Bine,esti sigura ca vrei sa continui?
Lexi:-Da sunt sigura,continua.
Durerea se transforma,fortandu-ma sa inchid ochii,durerea concentrandu-se in capul meu,cred ca am lesinat,caci dupa intunericul brusc,am inceput sa vad imagini ,amintiri din trecutul meu,il vad pe tata pe jumate dezbracat ,apropindu-se de mine,avand pe fata zambetul lui pervers,vroiam sa fug,dar eram legata la piciorul drept,avand pe mine doar rochia alba,aproape transparenta.
Karter:-Sa continui ,mai rezisti?vocea lui Karter ma trezi la realitate,acum nu mai eram in pericol,tata e probabil mort,l-am gonit,l-am distrus,nu trebuie sa-mi mai fie frica.
Lexi:-Continua,sunt sigura,pot sa indur.
M-am concentrat pe ura care o simteam fata de tatal meu,atat de mult,incat imaginea s-a transformat treptat,eu redevenind cea de acum,eram imbracata intr-o fusta cu camasa si geaca de blugi,iar tatal meu era imbracat zdrenturos,cerandu-mi ajutorul.L-am privit cu atata ura incat se sperie,i-am zambit malefic.
Lexi:-Cine in bate acum joc de cine?asa iti trebuie nenorocitule,nu ma vei mai atinge niciodata,te-am ruinat,ti-am luat bani,acum esti un simplu cersetor,ma voi asigura ca asa vei muri,ca un gunoi ce esti.
Tatal lui Lexi:-Te rog,iartama,regret tot ce ti-am facut,promit ca daca imi dai sansa ma voi revansa pentru toti anii in care ti-am facut rau.
Lexi:-Sa te iert?nenorocitule nu-mi povesti de regrete si de promisiuni,nu mai sunt o copila credula,am devenit o femeie matura,serioasa,nu ca tine un porc ,nemernic,pervers.
Imaginea se estompa,devenind neclara,intunericul revenind.
Karter:-Poti sa deschizi ochii si sa te intorci cu fata spre mine.
Am deschis ochii,cazand in genunchi fara sa mai apuc sa ma intorc spre Karter,el se apropie de mine,prinzandu-ma de umeri.
Karter:-Te simti bine?
Lexi:-Nu prea,sunt cu psihicul la pamant,sunt obosita si furioasa.
Karter:-A fost alegerea ta,eu te-am intrebat daca vrei sa continui si tu tot ai spus ca da asa ca am continuat,imi pare rau,apropo parul tau e acum de un rosu aprins ca sangele.
Lexi:-Culoarea parului e ultima mea grija,momentan tot ce vreau e o sticla cu vin si o cada cu apa fierbinte,eventual cateva praline.
Karter:-Se poate rezolva,ma duc sa-ti pregatesc cada cu apa,poti sa mergi sau vrei sa te ajut?
Lexi:-Nu mi-ar strica un pic de ajutor,o intrebare,de cand esti tu atat de politicos.
Karter:-Ma jignesti,poate ca am fost dur cu tine,dar mereu am fost politicos,in plus vrajitorul mi-a spus sa am grija de tine,asta fac.
M-a condus pana in casa,unde m-am asezat pe canapea,el aducandu-mi un pahar de vin rosu,apoi plecand sa pregateasca cada cu apa fierbinte,in ceea ce ma priveste pe mine ,ma durea tot corpul ,eram epuizata atat fizic cat si psihic,in concluzie eram terminata,noroc de Karter,nu as fi stiut ce sa ma fac in seara asta fara el,avand in vedere si faptul ca i-am dat liber servitoarei mele.Presimt ca aceasta pregatire ma va duce la limita,sper doar sa se merite.
“Increderea se castiga greu si se pierde foarte usor.”
Bety:
Ceva s-a intamplat sunt sigura,nu cred ca Karter m-ar fi parasit fara un motiv intemeiat,avand in vedere si faptul ca si-a schimbat dispozitia brusc,cred ca vrajitorul joaca un rol important in despartirea asta.
La inceput am fost socata,lacrimile invadandu-mi ochii,nemaiputand sa gandesc rational,dar acum ca mi-am mai revenit,mi-am dat seama ca despartirea asta nu a fost dorita de catre el,ci de catre vrajitor,dar oare de ce ?doar era de acord cu relatia mea cu Karter,cel putin asa mi-a zis demonul meu indragostit,ciudat…
Sunt la mii de kilometri distanta de el,ceea ce-mi ofera prilejul de a cerceta,voi afla ce s-a intamplat,de un lucru sunt sigura,totul are legatura cu Lexi.