Gabriela:
Nu prea m-am pronuntat pana acum,caci s-au intamplat atat de multe lucruri incat m-am simtit coplesita:am devenit vrajitoare,Lexi s-a certat cu Bety dupa care i-a ne-a tradat,am avut probleme la service,ajungand sa fiu concediata ,mi-a mers destul de prost pana acum,dar din fericire mi-a revenit norocul.
Devenind vrajitoare am scapat de problemele financiare,mi-am luat o casa aproape la fel de mare ca a lui Lexi,m-am despartit de iubitul meu,iar acum am primit un sms de la Lexi in care m-a anuntat ca pot sa i-au vacanta,ea neavand nevoie de noi cateva luni,ciudat din partea ei ,in fine nu conteaza motivele in sfarsit pot sa merg in San Francisco.
Meredith:-Hey Gabriela la ce te gandesti ?
Gabriela:-Ce parere ai daca mergem amandoua in San Francisco,in vacanta?
Meredith:-Da nu se va supara Lexi ca o parasim asa?
Gabriela:-Stai linistita,mi-a dat sms ca nu are nevoie de noi timp de cateva luni asa ca suntem libere si intrucat avem bani nu vad de ce nu am putea sa ne distram si noi un pic.
Meredith:-Ce bine,desigur ca vreau sa merg,dupa cate sau intamplat chiar as avea nevoie de o vacanta lunga intr-un oras mare.
Gabriela:-Ok,ma duc sa caut pe net bilete de avion la clasa I.
Meredith:-La clasa I?nu ti se pare ca exagerezi?biletele alea sunt foarte scumpe.
Gabriela:-Ai uitat ca suntem vrajitoare?fiinte supranaturale,aparent nemuritoare care nu trebuie sa-si faca griji in privinta banilor,sa nu uiti asta.
Meredith:-Nu uit,doar ca nu sunt obisnuita sa cheltui atatia bani.
Gabriela:-Va trebui sa te obisnuiesti,eu una m-am obisnuit,uite cum command aceste bilete super scumpe.
Meredith:-Stralucesti ca o raza de soare,nu te-am vazut asa niciodata,ma bucur ca esti fericita.
Gabriela:-Asa trebuie sa fi si tu si cred ca stiu ceva care te-ar face la fel de fericita ca si mine,cumparaturi!
Meredith:-Mai convins,apropo mi-am amintit ca am nevoie de o noua pereche de pantofi si niste accesorii pentru rochita mea mov.
Garbiela:-Asa mai merge,stai sa-mi iau jacheta.
Meritam tot ce ni se intampla,la cat am suferit fiecare si prin cate am trecut impreuna pot sa afirm cu mandrie ca meritam aceasta fericire,acest dar venit pe neasteptate.
Am mers cu Meredith care era la fel de fericita ca si mine,cumparaturile mereu o bucurau.Am mers la mall,luandu-ne intai un Starbucks cu frisca,apoi am mers la un magazin renumit de pantofi unde mi-am luat niste pantofi negri cu tinte,iar Meredith si-a luat niste pantofi cu platforma crem foarte draguti.
Meredith si-a luat un set de bijuterii de aur cu pietre semipretioase de culoare mov,care se potriveau de minune cu rochita ei cu volane.Eu mi-am cumparat o rochita neagra cu tinte pe umeri,nu prea decoltata,un pic deasupra genunchilor,era foarte draguta si se potrivea cu setul format din cercei ,lantisor si bratara.
Dupa trei ore de cumparaturi intensive ne-am oprit la un restaurant chinezesc.
Gabriela:-Cumparaturile sunt distractive,dar foarte obositoare,noroc ca exista si restaurante pe aici ,sunt lihnita.
Meredith:-Sentimentul e reciproc,iubesc mancarea chineazeasca,mai ales puiul acesta cu sos de soia.
Gabriela:-Da si nu strica nici la silueta,dupa atatea calorii consumate in timpul cumparaturilor.
Meredith:-Cred ca imi i-au si niste inghetata dietetica.Am luat amandoua o portie generoasa de inghetata dietetica de ciocolata,eram obosita ,e drept ,dar sunt fericita ca in sfarsit ne merge si noua bine.