Sophy:
Dupa ce am mancat supa in liniste impreuna cu Luke,i-am povestit totul,ce am facut dupa plecarea lui,cum m-am simtit,cum am ajuns in grup si cum am devenit vrajitoare.
M-a ascultat cu atentie,apoi m-a imbratisat,coplesit probabil de toate lucrurile pe care le-a aflat.
Sophy:-Sti la inceput m-a surprins faptul ca ti-ai schimbat numele din Leonardo in Luke,dar am presupus ca parintii mei te-au obligat sa-ti schimbi numele ca sa fie siguri ca nu te gasesc.
Luke:-As vrea sa te contrazic,dar din pacate asa s-a intamplat,mi-au facut rost de o indentitate noua si de o infatisare noua,se pare ca te-au subestimat.
Sophy:-Da nimeni nu s-a asteptat ca sa devin vrajitoare,sincera sa fiu nu cred ca te-as fi gasit daca eram o simpla muritoare.
Luke:-Probabil ca ai dreptate,e nevoie de o gramada de relatii ca sa obtii informatiile necesare gasirii mele.
Sophy:-Acest lucru e mai putin important acum,conteaza ca te-am gasit si ca nu vom mai sta despartiti niciodata.
Luke:-Asa e,tu te-ai maturizat,nu mai ai nici parul albastru,ci castaniu-roscat,ai slabit iar ochii iti sunt de alta culoare.
Sophy:-Schimbarea mea fizica s-a produs odata cu transformarea mea in vrajitoare,sunt in elementul meu acum,sunt eu insumi si ma simt bine asa.
Luke:-Esti mult mai frumoasa asa,mai naturala,iar ochii tai sunt acum negri precum pana corbului iti dau o aura misterioasa.
Sophy:-Nu ma mai lauda atat de mult ca ma inrosesc si tu te-ai schimbat,imi place schimbarea ta,esti brunet acum,sora ta sta la tine sau isi are propria casa?
Luke:-Are apartamentul ei,stai linistita,vreau sa-ti multumesc inca o data ca o vei vindeca pe sora mea,iti raman vesnic indatorat.
Sophy:-Nu-mi multumi,sunt bucuroasa ca te-am gasit si ca pot sa-ti fiu de folos.Ma imbratisa,mirosea ca inainte, o tenta de iasomie,imbinata cu mirosul sau natural,pur si simplu minunat.
Vru sa se retraga din imbratisare,dar nu l-am lasat,imi fusese prea dor de el si aveam nevoie sa il simt fizic ca sa stiu ca nu e un vis,el zambi,cel putin asa mi se paru.Imi lua fata in maini,mangaindu-mi mandibula ,apoi ma saruta,buzele lui fiindu-mi familiare,era un sarut tandru,care dupa scurt timp s-a transformat in unul pasional,nevoia de apropiere,simtindu-se de fiecare in parte,ne era dor unul de celalalt,am fost despartiti atat de mult timp incat nu stiu cum am putut rezista pana acum.
Recunosc,grupul m-a ajutat mult sa-mi revin,dar acum nu vreau sa ma mai despart de Luke,inca nu stiu ce voi face ca sa ies din grup fara sa fiu pedepsita,dar acum nu conteaza,tot ce conteaza e sunt impreuna cu el.