Karter:
Dupa 3 saptamani de antrenament,Lexi a inceput sa devina mai rezistenta la suferinta psihica din timpul ritualului,amintirile o afectau,dar incepu sa lupte cu acestea,spunandu-si in gand ca e doar o inchipuire.
Lexi:-E obositor,din puncte de vedere mintal,mai e mult pana la ritual?
Karter:-Nu mai e mult,rezista in continuare.
Lexi:-Usor de zis,greu de facut,resist,dar totusi ma extenueaza,nici nu vreau sa stiu ce se va intampla in timpul ritualului real.
Karter:-Va fi mai usor de suportat,datorita pregatiri tale actuale,daca nu ai fi avut o copilarie atat de traumatizanta,poate ca ar fi fost mai usor.
Lexi:-Nu eu mi-am ales copilaria asta,credema,daca as fi putut,as fi schimbat-o,as fi avut o mama in viata si un tata care sa imi citeasca inainte de culcare,dar asta e,nu-ti poti alege viata cand esti doar un simplu om.
Karter:-Imi pare rau,nu am vrut sa sune asa,nu e vina ta ca ai avut asa o copilarie,dar daca te uiti la jumatatea plina a paharului iti vei da seama ca copilaria ta te-a maturizat mult,daca ai fi avut o viata normal erai acum naiva,indragostita sau ai suferii dupa cine stie ce idiot.
Lexi:-As fi preferat sa fiu naiva,visatoare ,sa ma indragostesc,sa sufar din dragoste,decat sa lupt pentru viata mea,sa fiu nevoita sa-mi redobandesc demnitatea ce mi-a fost distrusa de mica.
Karter:-Daca ar fi fost asa,nu ai fi fost azi o vrajitoare,regina in devenire ca sa zic asa.
Lexi:-Da probabil ca ai dreptate,nu-mi pare rau ca sunt vrajitoare si ca am sa devin regina,dar as fi preferat sa fi avut o copilarie normala.
Karter:-Haide in casa,ai de ajuns pe azi.
Am intrat in casa,unde Lexi s-a schimbat intr-o rochie galbena cu bretele,destul de simpla,dar frumoasa,i se potrivea,dandu-i un aer adolescentin.
Lexi:-Am nevoie de ceva tare,vrei un pahar cu whisky?
Karter:-Da te rog,nu cred ca mi-ar strica in momentul acesta.
Lexi:-Stiu ca nu e treaba mea,dar am o intrebare.
Karter:-Spune,iti voi raspunde.
Lexi:-Ce s-a intamplat cu Bety?va-ti despartit?
Karter:-Da,ne-am despartit,probabil ca e inca in Paris.
Lexi:-De ce?
Karter:-Vrajitorul mi-a ordonat sa ma ocup de pregatirea ta,ea neavand voie sa stie despre asta,asa ca am fost nevoit sa ma despart momentan de ea.
Lexi:-Imi pare rau,recunosc,la inceput vroiam sa va despart,dar dupa aceste 3 saptamani in care mai ajutat cand ma simteam rau,pot sa spun cu sinceritate ca nu vroiam sa va despartiti,mai ales din cauza mea.
Karter:-Merci,dar nu putem face nimic in privinta asta,sper doar ca ma va ierta dupa ce voi putea sa ii explic totul.
Lexi:-Hey mi-a venit o idee,ce ar fi sa-i spui totul acum si ma ocup eu de vrajitorul suprem.
Karter:-Cum asa?nu inteleg,fi mai detaliata.
Lexi:-Pai,dupa ritual cand ajung la vrajitor ii voi spune ca totul a fost ideea mea,ca voi meritati sa fiti impreuna si ca nu am mai suportat sa va vad atat de tristi,sunt sigura ca va intelege.
Karter:-Ar merita sa incercam,dar nu riscam prea mult?
Lexi:-Credema merita sa incercam,macar atat sa fac pentru voi.
Karter:-Mi se pare mie sau ai devenit tu mai buna?
Lexi:-Da se poate spune si asa,cred ca am fost suficient de rea in tot acest timp,mi-am degajat durerea si frustrarea ,transformand-o in ura fata de ceilalti.
Karter:-Nu-mi vine sa cred cat de mult te-ai schimbat,dar mai ales faptul ca ti-ai recunoscut cea mai mare greseala pe care ai comis-o.
Lexi:-Cred ca si bautura m-a ajutat un pic,nu am baut mult,dar totusi suficient incat sa prind curaj.
Karter:-Uneori,bautura poate sa fie armura unui cavaler,cum a fost in cazul tau.
Lexi:-Cat de filozofic,ramai peste noapte sau te duci la vrajitor sa-i raportezi situatia mea?
Karter:-Cred ca raman aici,nu e obligatoriu ca sa il informez noapte de noapte.
Lexi:-Nu,nu vei ramane,te vei teleporta la Bety si vei rezolva problema,ii vei explica totul si ea te va ierta.
Karter:-Nu cred ca pot…sa fac asta chiar acum.
Lexi:-Nu cred ca ai inteles,asta nu e ceva optional,e un ordin de la viitoarea regina a lumii nemuritoare,iar tu il vei respecta.
Karter:-Merci,iti raman dator.
Lexi:-Stai linistit,vei avea timp sa te revansezi,acum pleaca.
Am sarutat-o pe frunte,multumindu-i inca o data,dupa care m-am teleportat,voi incerca sa explic totul,sper ca ma va ierta.