Mi-am planificat totul in detaliu,am sa ii fac lui Lexi pe plac timp de 2 luni pana cand isi va recapata increderea in mine,dupa aceea o voi injunghia pe la spate fara sa-si dea seama,poate reusesc sa ii suflu pe vrajitorul acela suprem,astfel luandu-i locul.
Stiu ca va fi difil,dar imi voi exersa calmul chiar daca Lexi e uneori insuportabila.O voi face pe Lexi sa creada ca sunt singura persoana de incredere,provocandu-le celorlalte probleme.
Karter:-Mai mai ce avem noi aici,o mica vrajitore orbita de ura.
Bety:-Ce cauti tu aici demonule?
Karter:-Si mie imi pare bine sa te vad,apropo ma numesc Karter si ca sa sti pot sa vin cand vreau aici sa te verific asa cum fac si cu celelalte.
Bety:-Pe Lexi ai verificat-o sau ea reprezinta o exceptie?
Karter:-Pe ea am verificat-o prima,tu esti a doua la care vin si ca sa sti am venit la tine doar pentru faptul ca erai furioasa dupa ce ai aflat ca Lexi va deveni regina.
Bety:-Se presupune ca e mai puternica decat noi asa ca nu ai motiv sa-ti faci griji,in plus noi nu putem trada grupul,caci devenim stane de piatra.
Karter:-Da stiu,dar totusi trebuie sa va supraveghez,este de datoria mea.
Bety:-Se pare ca taticul tau are mare grija de comoara sa,folosindu-se de tine ca de o sluja,stai linistit ca nu vreau sa-i fac nimic rau lui Lexi,imi e ca o sora.
Karter:-Sa sti ca mai jignit,nu sunt deloc sluga si sti foarte bine ca ea e pretioasa,apropo sunt cu ochii pe tine.
Bety:-Fa ce vrei,eu una sunt inofensiva,de abia am aflat ca sunt vrajitoare si ca am puteri care oricum sunt inferioare voua.
Karter:-Sa nu uiti asta niciodata.Ca tot veni vorba nu ma servesti cu nimic,nici un vin,coniac ceva?
Bety:-Iti pot oferi un coniac din 1944 de pe vremea lui Hitler,e foarte scump si are o aroma deosebita de migdale.
Karter:-Imi surade ideea,pe vremea aceea bauturile alcoolice se gaseau rar si cele care existau erau foarte scumpe.
Bety:-Esti nemuritor dupa cum am aflat,ce varsta ai?
Karter:-Crede-ma nu vrei sa sti,sunt destul de batran.
Bety:-Haide ce ai de pierdut?mai facut foarte curioasa.
Karter:-Am 740 de ani,vrajitorul m-a transformat in demon cand aveam 25 de ani,iar corpul meu a ramas la varsta aceea asa vei ramane si tu,exact cum esti acum.
Bety:-Ma bucur,pot sa spun cu mana pe inima ca imi place la nebunie corpul pe care il am acum.
Karter:-Acum poate ca esti multumita,dar o eternitate e totusi mult si te vei satura de acest corp pana la urma,dar ai o varianta ti-l poti schimba.
Bety:-Si cum anume fac asta?imi zambi vazand ca mi-a captat atentia,se pare ca il incanta aceasta conversatie cat si coniacul,caci era deja la al treilea pahar.
Karter:-Vei avea nevoie de ajutorul meu si de a lui Lexi,deci va trebui sa te porti frumos cu noi,eu iti voi face rost de corp si Lexi va face vraja.
Bety:-Am inteles,poate in secolul viitor,momentan sunt multumita de corpul meu dupa cum am mai spus.
Karter:-Am inteles,trebuie sa plec ne mai vedem,a fost o placere sa discut cu tine,fi sigura ca ne vom mai vedea.
A plecat dupa o usuara inclinare in stilul secolului al XIX lea si un zambet elegant.