(VRAJITORUL SUPREM)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OcIrkwrZ1tw&list=RD02NguIpRFLM4M
“Loialitatea este esentiala,odata ce ai renuntat la ea e ca si cum ai fi mort.”(vrajitorul suprem)
Karter:
Cu inima franta si ochi de gheata am ajuns la vrajitorul supreme pentru ai implinii ordinile ca de obicei.
VR:-Dragul meu fiu ce mai faci?
Karter:-Bine,domnia ta.
VR:-Ce rece ai devenit,daca nu as sti mai bine as zice ca de abia acum ai devenit demon,nu-ti face griji,iubita ta e in siguranta.
Karter:-Nu mai e iubita mea,am fost nevoit sa o parasesc.
VR:-Cat de trist,puteai sa o minti,nu ti-am cerut neaparat sa o parasesti.
Karter:-Mai bine ma despart de ea decat sa o mint,minciuna e mai dureroasa decat despartirea.
VR:-Aici nu te contrazic,intradevar minciuna e o otrava mult mai ucigatoare,lasand asta la o parte,vreau sa discutam despre Lexi.
Karter:-Mi-ati spus ca a venit timpul de a o pregati pentru a o aduce aici,indraznesc sa intreb,de ce tocmai acum?
VR:-Dragul meu fiu,se apropie ziua ei,in caz ca ai uitat si mi s-a parut potrivit sa o aduc aici,acesta fiind cadoul meu pentru ea.
Karter:-Foarte ingenios din partea dumneavoastra,sa o faceti regina de ziua ei.
VR:-Nu o fac inca regina,doar o aduc aici ,desigur ea va afla de acest lucru de abia dup ace va ajunge aici.
Karter:-Inteleg,vreti sa se obisnuiasca intai cu mediul de aici.
VR:-Da si vreau sa stiu daca e vrajitoarea potrivita pentru acest post ca sa zic asa,e dominatoare si stie sa se impuna ,dar va trebui sa invete cum sa fie ascultatoare.
Karter:-In asta va constata pregatirea?
VR:-Nu,eu personal o voi invata ce inseamna sa fi ascultator,tu o vei invata diverse vraji care o vor ajuta sa reziste la ritualul final pe care deasemenea il vei pregati impreuna cu ea,doar sti cat de dureros e sa ajungi pentru prima oara aici.
Karter:-Am inteles,stiam dinainte ca nu are foarta necesara,ma voi stradui sa o pregatesc cat mai bine cu putinta.Mai am o ultima intrebare,ce se va intampla cu restul grupului?
VR:-Pai…Bety va deveni conducatoarea grupului,fiind sora lui Lexi,ea va reaparea pe” radarul” lor ca sa zic asa,desigur va fi un soc pentru celelalte vrajitoare cand vor afla ca ea traieste si ca e sora lui Lexi,dar sunt sigur ca vor supravetui.
Karter:-Va trebui sa renunt definitiv la Bety?
VR:-Nu,dupa ce o aduci pe Lexi aici poti sa lamuresti lucrurile cu ea si sa fiti din nou impreuna .
Karter:-Multumesc,mi-ati inseninat ziua.Pentru prima oara am zambit sincer de fata cu vrajitorul.
VR:-Fiule stiu ca nu m-am purtat ca un tata pana acum,dar sincer iti zic,vreau sa fi fericit,asa cum voi fi si eu cu Lexi.
Karter:-Multumesc,tata,nu credeam ca voi spune asta vreodata,dar in acest moment ma bucur ca sunt fiul tau.
VR:-Sentimentul e reciproc…aproape uitasem,dupa ce Lexi va fi aici te voi elibera,inima si sufletul iti vor apartine,vei putea face ce doresti cu ele,eu nu voi mai avea controlul asupra ta.
Wow nu-mi vine sa cred ,voi fi liber,toate astea se vor termina,nu voi mai fi nevoit sa traiesc singur,prizonier in aceasta carcasa de ura si intuneric,in sfarsit,visul mi se va implinii,voi fi impreuna cu Bety,asta daca va vrea sa mai fie cu mine,sper doar ca ma va intelege dupa cei voi spune totul,biata de ea ,probabil ca sufera,fiind in aceeasi timp confuza,ma intreb ce face.
Vrajitorul ma imbratisa cu un aer parintesc,putin neindemanatic,pentru prima oara de la existenta mea,am ramas surprins pe moment,raspunzandu-i in scurt timp la imbratisare.
Dupa acest scurt moment emotional,mi-a oferit un pahar de cristal,acesta continand un coniac de pe vremea cand eram inca un demon tanar in ceea ce privea experienta,cred ca era pe vremea cand egipenii construiau piraminde faraonilor pentru ca acestia sa poata pleca in lumea cealalta impreuna cu toata bogatia lor ,luand cu ei si cativa slujitori care erau ingropati de vii.
Pe vremea aceea ma intrebam cum pot oamenii sa fie atat de creduli,mi-am raspuns la intrebare cateva secole mai tarziu,cand am aflat ca oameni au nevoie de ceva de care sa se lege,ei sperand la nemurire odata cu inaintarea in varsta,ei fiind mai aproape de moarte.
Am plecat de la vrajitor cu zambetul pe buze,dar cu sufletul inca amar,gandindu-ma la Bety care e la mii de kilometri distant,singura,trista si confuza.