LEXI:
Nu-l mai vazusem pe Karter de cateva zile si incep sa cred ca si-a pierdut interesul fata de mine,nici macar nu pot sa o spun fara sa rad,desigur ca nu si-a pierdut interesul fata de mine,oricat de nebun ar fi nu ar putea sa faca una ca asta.
Ceea ce ma deranjeaza cu adevarat e atitudinea lui Bety fata de mine,a devenit aroganta,atacandu-ma indirect,dar sa nu-si inchipuie ca va scapa nevatamata din asta.
Eu sunt sefa,eu sunt regina,insusi vrajitorul suprem a recunoscut-o,chiar daca nu direct,ci prin intermediul fiului sau asa ca va trebui sa se supuna regulilor,caci daca nu o voi strivi ca pe o insecta insimnifianta ce este.
Pe de alta parte am o aliata de incredere chiar daca e un pic naiva,aceasta e Sophy,e o fata foarte fidela si sunt sigura ca nu ar indrazni sa ma tradeze asa cum ar face-o Bety.
L:-Bety vreau sa te ocupi de aceasta vraja de purificare,sa fie totul pregatit sti ca nu-mi place sa astept.
B:-De ce trebuie sa ma ocup eu mereu de organizare,nu o poate face Natasha?
L:-Nu,tu o vei face pentru ca asa ti-am odornat,acum nu mai fa mofturi si ocupate,am lucruri mai bune de facut decat sa ma cert cu tine.
B:-Nu vreau,ma duc sa fac rost de vraja si nu ma intereseaza parerea ta.
Daca ea crede ca scapa asa usor atunci se inseala amarnic.Am facut o vraja rapida prin care i-am ars rochia cea neagra pe jumatate.Toate au ramas tacute,holbandu-se la ea.
L:-Ori faci ce iti spun,ori te fac sa regreti ca ai intrat in grupul asta,sa sti ca asta nu-i nimic,doar m-am incalzit,pot sa te ard de vie daca vreau.
Lacrimile ii inundara ochii,dar nu a plans in fata mea,s-a intors,schimbandu-si rochia cea arsa in alta de aceeasi culoare doar ca mai simpla si a plecat fara sa scoata un cuvant.
L:-Ce mai asteptati?vedeti-va de treaba si fiti atente ,oricare dintre voi poate pati la fel daca ma enerveaza.M-am indreptat spre biblioteca cu un zambet triumfator pe fata.Am ales o carte de vraji,unde am gasit vraja de care aveam nevoie,m-am schimbat in rochia pe care i-am distrus-o adineaori lui Bety,doar ca a mea era intreaba si sclipea ca o stea,in plus imi venea mult mai bine decat iar fi venit ei vreodata.
M-am intors la grupul meu cu cartea in mana si am vazut-o pe Bety cum aranja cuminte lumanarile pentru ritualul de purificare.Fata ei nu trada nici un sentiment de slabiciune,avea o privire rece ca gheata,expresia fetei fiind impenetrabila.Stiam ca mocneste de furie,asta era si scopul meu,nimeni nu mi se opune,cu atat mai putin ea.
S:-Lexi am pregatit totul,putem incepe?
L:-Desigur Sophy,dar mai intai vreau sa va asezati in forma de stea,eu voi veni in centrul stelei,apoi vom incepe.
Sophy le-a anuntat pe toate ,iar Bety s-a supus fara sa scoate nici un sunet.
L:-Bine dragele mele in aceasta seara cu luna noua vom incepe acest ritual al purificari cu scopul de a ne limpezi mintile si corpul.Este o seara dedicata noua,vrajitoarelor din lumea intreaga care deasemenea sustin acest ritual in toate colturile lumii,deci sa incepem.
Am aprins lumanarile la fiecare in parte,ele avand cate 3 lumanari in culorile preferate,m-am indreptat spre locul meu aprinzandu-le si pe ale mele,erau de culoarea alb,rosu si negru,culorile care ma reprezinta si care mi-au placut de mica.Eram gata sa pronunt vraja cand ceva neasteptat s-a intamplat.
B:-Umbre ale intunericului care sunteti in aceasta noapte prezente,ascultati-mi ruga,pedepsiti-o pe vrajitoarea Lexi pentru actul ei de uminilinta adresat persoanei mele,va ofer din sangele si sufletul meu ,hrana de cae aveti nevoie pentru a o pedepsi.
Un val de umbre se napustira asupra ei,provocandu-i taieturi fine la maini,absorbindu-i din sange si din energia vitala.Sau napustit asupra mea incercand sa ma pedepseasca in numele lui Bety.
L:-Umbre fara de stapan chiar credeti ca ma puteti pedepsi,sunt regina voastra,opriti-va inainte sa faceti cea mai mare greseala din viata voastra.
Sau oprit la cativa milimetri de mine,asteptandu-mi ordinul,Bety era acum palida la fata,ranile sangerandu-i inca,frica fiind vizibila in ochii ei.
L:-Umbrele mele dragi intoarceti-va spre cea care va trimis si pedepsiti-o pentru indrazneala ei,dar sa nu o omorati.
Umbrele au actionat imediat,iar tipetele ce au urmat erau din partea lui Bety,caci celelalte au ramas paralizate de frica,asta se intampla daca te pui cu o regina,iar acum mi-am aratat puterea,astfel incat nimeni sa nu mai indrazneasca sa ma tradeze.