BETY
“Nu-mi vine sa cred ca Lexi e regina nemuritorilor,cu ce e ea mai speciala decat noi?desigur ca ma bucur ca am devenit nemuritoare,in plus am si puteri de vrajitoare,dar nu pot sa suport gandul ca Lexi a primit iar cea mai inalta functie.
Nu era de ajuns ca e sefa grupului acum mai e si regina,stiu ca ea a infiintat grupul si mi se parea corect ca ea sa-l conduca,chiar daca nu prea imi convenea,dar asta a fost picatura care a umplut paharul.
Mereu s-a descris ca fiind ceva mai bun,iar celelalte faceau tot ce-si dorea ea fara ca macar sa clipeasca,desigur ca am jucat si eu jocul lor,caci nu vroiam sa ies din grup.
Grupul este baza mea cand vine vorba de popularitate si nu vreau sa pierd asta asa ca ma prefac ca sunt ca ele.La inceput pana sa intru in grup am executat toate probele fara sa opun rezistenta,iar acest lucru i-a adus mare satisfactie lui Lexi,ea crezand ca ii voi fi supusa vesnic,dar in adancul meu o uram si inca o urasc.
Pretinde ca tine la noi si ca ne vrea bine,ca vrea ca acest grup sa se ridice la un nivel supraomenesc,dar toate stim ca adevaratul ei scop e ca ea sa se inalte,iar acum a reusit sa obtina puterea mult ravnita.
Daca nu am fi toate legate prin juramant as putea paria ca ar dizolva grupul si s-ar alatura fiintei acelea supranaturale care o numeste regina.
L:-Bety pari cam suparata,ce s-a intamplat?doamne mai are si tupeul sa ma intrebe ce am,are noroc ca sunt o fire rabdatoare.Am schitat un zambet fortat si i-am raspuns.
B:-Nu ma simt chiar bine,sunt confuza si ma doare si capul un pic,cred ca ar fi bine sa plec acasa.
L:-Nu pleci nicaieri,toate suntem confuza si ne doare capul,cred ca e din cauza energiei pe care a emanat-o fiinta aceea,ve-ti sta toate la mine,caci trebuie sa ne gandim ce vom face in continuare.
B:-Nu cred ca avem ce discuta,deja stim ca suntem vrajitoare si ca tu esti regina ,nu cred ca mai trebuie sa stim ceva.
L:-Bety am impresia ca tu vrei sa ne tradezi,in caz ca nu stiai eu sunt sefa grupui ceea ce inseamna ca faci ce iti spun eu,iar daca te opui vei fi luata ca si tradatoare ceea ce inseamna ca te asteapta o eternitate intr-un invelis de piatra.
Imi venea sa o omor,dar stiam ca nu puteam sa fac asta asa ca am strans din dinti si le-am urmat in casa.
L:-Asa mai merge,sper ca data viitoare vei sti sa-ti opresti pornirile daca nu vei suporta consecintele.
B:-Am inteles imi cer scuze pentru comportamentul meu ,nu se va mai intampla.
L:-Ok ,deci sa nu mai pierdem timpul,incepeti sa studiati cartile de vrajitorie din fosta biblioteca a tatalui meu.
G:-Am o intrebare,de ce detinea tatal tau carti de vrajitorie?
L:-Credea ca ma va controla mai bine daca va sti sa practice anumite vraji,insa fara succes era doar un amarat de om cu o multime de bani.
B:-Tu ce vei face daca noi vom studia cartile de vrajitorie?
L:-Voi cauta pe internet informatii suplimentare,dar mai intai voi cauta o definitie precisa pentru termenul vrajitoare.
Desigur mereu facea ce era mai usor si mai interesant,iar noi trebuia sa facem ce era mai plictisitor si anume rasfoirea unor carti vechi si prafuite,doamne da-mi rabdare ca daca imi dai putere o omor.
Dupa am studiat vreo 10 carti de vraji am inceput sa exersez si spre surprinderea mea mi-a reusit prima vraja si anume ridicarea unui obiect cu ajutorul puterii mintii.
Sper ca in curand voi sti sa fac vraji suficient de puternice incat sa rup juramantul si sa scap de Lexi.