Lexi:
Azi e ziua cea mare,azi va avea loc ritualul care ma va transfera la vrajituorul suprem.Inca nu-mi vine sa cred ca a trecut un an si ca in sfarsit ii voi vedea fata barbatului care m-a facut vrajitoare si tocmai de ziua mea.
Bety:-Esti emotionata surioara?
Lexi:-Sincer chiar sunt si tu ai fi daca ar trebui sa faci cunostinta cu barbatul langa care iti vei petrece eternitatea.
Bety:-Eu l-am cunoscut deja si sincer nu regret nimic,sunt si eu emotionata,azi voi deveni sefa grupului,va trebui sa le explic fetelor de ce nu am murit si sa le spun ca suntem surori,ca eu sunt cu Karter,ca noi nu mai suntem dusmani,ci ca ne-am impacat dupa ce ca aproape ne-am omorat una pe alta nestiind adevarul.Da,va fi o zi si o noapte destul de lunga si plina de surprize.
Lexi:-Oare vrajitorul arata bine sau rau?
Bety:-Nu stiu,nu l-am cunoscut,Karter nu mi-a povestit despre el,decat ceea ce sti si tu.
Karter:-Te pot asigura ca arata destul de bine,stai linistita,si-a ales un corp destul de bine facut.
Lexi:-Surioara,oare sa luam in considerare parerea unui barbat?
Bety:-Hai sa nu facem discriminare,poate ca Karter are dreptate,poate e chipes.
Karter:-Iti multumesc pentru sustinere ingerul meu.
Lexi:-Ingerul meu?nu am mai auzit de acest alint,poate ingeras,dar nu inger,pare prea serios.
Karter:-Asta pentru ca e serios,eu o privesc pe ea ca pe un inger si nu strica sa fi original.
Lexi:-Ce ironie,nu?inger si demon,impreuna,se pare ca iubirea adevarata nu tine cont de nimic.
Karter:-Asa e,ca tot veni vorba,ar trebui sa plecam in padure,se face tarziu si mai avem de facut cateva pregatiri.
Lexi:-Bine,venim imediat,mai intai vreau sa vorbesc ceva cu sora mea.
Karter:-In regula,dar grabitiva,bine?stiti daca v-ar cunoaste cineva acum,nu v-ar crede daca ia-ti spune ca a-ti fost dusmani.
Lexi:-Asta era si ideea,poti sa ne scuzi acum?
Karter:-Desigur,conversatie placuta.Spunand asta,Karter a plecat.
M-am intors cu fata la Bety,caci pana acum stateam cu fata la oglinda,aranjandu-mi parul si machiajul.
Bety:-Deci,despre ce vrei sa discutam?
Lexi:-Vroiam sa-mi cer scuze pentru toate relele pe care ti le-am facut,incepand de la faptul ca te-am umilit in fata celorlalte.
Bety:-Merci,iti accept scuzele,imi pare rau pentru neplacerile create in trecut.
Lexi:-Nu-i nimic,o meritam,sa speram ca de acum incolo vom lasa trecutul deoparte,voi incerca sa-ti castig increderea.
Bety:-La fel voi face si eu,trecutul nu ne va sta in cale.
Am imbratisat-o,ea raspunzandu-mi la imbratisare,pentru prima oara am simtit cu adevarat ca am o sora,era un sentiment nu tocmai rau,desi nu-l pot descrie in cuvinte.
Dupa cateva momente am mers impreuna in padure unde am avut parte de o supriza imensa….toate fetele din grup eram prezente,Gabriela cu Meredith tinand in maini un tort cu lumanari.
Gabriela&Meredith:-Supriza,tortul acesta e pentru tine Lexi.
Lexi:-Bety tu ai stiut de toate astea?
Bety:-Da,le-am informat pe fete,explicandu-le ca eu nu sunt moarta.
Karter:-Lexi,Bety cred ca ar trebui sa va uitati la cer,sunt multe stele in aceasta seara.
Ceea ce am vazut,ne-a lasat cu gura cascata…..pe cer scria cu stele LA MULTI ANI BETY SI LEXI,CELE MAI DRAGUTE SURORI.
Lexi&Bety:-Wow,multumim!
Karter:-Nu ma laud,dar a fost ideea mea,asa fetele vor afla ca sunteti surori si ca nu va mai urati,in plus vroiam sa va urez la multi ani intr-un mod original.
Bety:-Iubire,ti-a iesit foarte bine surpriza,chiar nu ma asteptam,te iubesc atat de mult.
Bety l-a imbratisat si sarutat pe Karter,arau atat de bine impreuna,nu-mi vine sa cred ca vroiam sa-i despart.
Fetele:-Sunteti surori?si noi de ce nu am aflat?
Bety:-Poveste lunga,apropo dupa aceasta seara voi fi sefa grupului daca sunteti de acord.
Gabriela&Meredith:-Noi suntem de acord.
Sophia:-Si eu sunt de acord.
Natasha:-Da…..sunt de acord.
Bety:-Nu pari prea entuziasmata Natasha.
Natasha:-Scuze,doar ca ma simt un pic coplesita,cam multe vesti.
Lexi:-Nu-i nimic,te vei obisnui.Imi zambi fals,dar nu am luat-o in seama,e de inteles ca se simte coplesita.
Karter:-Acum e timpul sa incepem ritualul.
M-am asezat in mijlocul cercului format de fete,Karter fiind in spatele lui Bety.Acesta a inceput prin a rosti vraja,eu inchizand ochii,pregatindu-ma de amintirile dureroase,in ciuda pregatiri.
De data aceasta a aparut scena in care l-am cucerit pe tatal meu,stiam ca e ceea mai dureroasa,deoarece m-am culcat cu el de bunavoie pentru ai castiga increderea.
Eram imbracata intr-o rochie neagra subtire,pana deasupra coapsei,in asa fel incat daca ma aplecam se puteau vedea chilotei rosii cu dantela.
I-am adus un pahar cu rom in care am pus un drog care sa-l ameteasca.Inima ma durea mai tare decat in timpul pregatiri si desi stiam ca e doar din cauza ritualului,totusi mi se parea totul atat de real,sentime vechi invaluindu-ma.
I-am dat bautura,el luandu-ma in brate,a baut tot continutul dintr-o gura privindu-ma in ochii in tot acest timp,il uram,imi era scarba de el si singurul lucru pe care il vroiam era sa il omor.
L-am imbatat cu tot felul de bauturi,care din care mai puternice,pana cand vedea in ceata,atunci i-am aratat contractul,zicandu-i ca e unul de casatorie,prostul m-a crezut,zambindu-mi grotesc de urat,cu dinti aia galbeni.
A semnat toate actele fara sa se uite la ele,dupa care adormi.Am mai stat un timp in bratele lui,fiindu-mi din ce in ce mai greata de el,dupa un timp m-am smuls din bratele lui,sunandu-mi avocatul.
M-am schimbat,plecand pentru a ma intalni cu avocatul,i-am dat acestuia actele,el verificand semnatura,imi zambi vazand ca era autentica,dand apoi mana cu mine si felicitandu-ma pentru mostenirea obtinuta.
Odata ajunsa acasa,am mers la el,impingandu-l de pe canapea,acesta se trezi si ma privi nedumerit.
Cand a vazut ca aveam un pistol in mana a devenit serios,apoi speriat,rugandu-se la mine sa nu fac o prostie.I-am aruncat o copie de la actul de mostenire,zambind malefic.
I-am spus cu toate ura de care eram in stare sa dispara,i-am spus ca era doar un rahat,ca nu merita decat sa sufere pentru tot restul vietii lui.
I-am dat un picior in stomag,facandu-l sa se indoie in doua,l-am lovit cu pistolul,facandu-l sa sangereze.Cand in sfarsit mi-a trecut furia,l-am izgonit din casa care acum imi apartinea,i-am zambit si l-am scuipat,asta era ce merita.
Vocea lui Karter ma aduse la realitate,eu deschinzand ochii.Eram intr-o biblioteca,diferita de a mea,aici erau mai multe carti,mult mai multe,biroul fiind din lemn masiv,vopsit in alb,iar scanul era sculptat frumos,semanand la capete cu gheare de leu.
M-am intors si l-am vazut pe vrajitorul suprem,stand cu spatele la mine,totusi frizura mi se paru cunoscuta.
Vrajitorul suprem:-Lexi,ma bucur sa te cunosc.
Lexi:-Tu…..nu-mi vine sa cred…..tu esti…..