Prošlo je već mjesec dana od onog poljupca koji mi neda mira cijelo vrijeme razmišljam o njemu. Ne mogu spavati cijelo mi se vrijeme po mislim mota samo jedno pitanje zašto? A na to pitanje se dovezuje još stotina njih. Zašto me je poljubio? Zašto ništa nije rekao? Zašto je samo tako otišao ,bez i jedne riječi? Sjedila sam na prozoru u mom stanu pijući gorku kavu i promatrajući kako hladne kapi kiše udaraju u prozor. U ovih mjesec dana samo se susretali na hodniku ,ali smo oboje šutili i pokušali smo se izbjegavati.Možda mi malo nedostaju naše svađe ,ali samo malo ...Zoi je jedva dolazila kod mene zadnja dva tjedna ne znam razlog, ali možda me je odlučila i ona napustiti .Nebi bila prva osoba postala sam užasno depresivna u zadnje vrijeme.Danas je tata u gradu zbog posla u hotelu i idemo zajedno na ručak. Bilo je pola jedanaest pa sam se početi spremati. Nakon tuširanja sam na sebe navukla uske crne traperice, bijelu majicu ,crne štikle i crni sako jednostavno . Kosu sam ostavila raspuštenu i uzela sam jedan prsten koji je izgledao kao da mi se probija kroz prst(nez kak da drugačije opišem) .Uzela sam torbu i kišobran i izašla van iz stana .Zaključavajući stan iz nepoznatog razloga sam željela kad se okrenem i da on stoji tamo ,ali nije bilo je prazno .
Stajala sam ispred hotela "Asia", hotel je dobio ime po mojoj starijoj sestri koja je umrla kada sam imala 7 godina od leukemije .Nedostaje mi bile smo jako povezane. Čim uđem u predvorje sve je odavalo elegancijom . Ugledala sam visokog čovjeka negdje 40-ih godina kako izlazi iz lifta odjeven u skupocjeno crno odijelo . Došla sam do njega i zagrlila sam ga "Dobar dan ,slatkice"rekao je svojim dubokim glasom " Hey, tata " uzvratila sam mu sa smiješkom "Idemo" samo sam kimnula i krenula za njim ...
Ušla sam u restoran i starija žena koja je bila na ulazu uzela je naše kapute krenuli smo za rezervirani stol . No on mi je zapao za oko Harry je sjedio nekoliko stolova dalje od nas pijući crno vino i smijući se . Bio je u društvu Zyna,Zoi i neke zgodne plavuše .No čim me je ugledao osmjeh mu je nestao zar stvarno svima kvarim raspoloženje .Pogled mu je pobjegao na na mog tatu koji je upravo sjeo na stolicu ispred mene zaklanjajući pogled na Harry-a .Tata ne znaš koliko te volim rekla sam si u mislima.
-HARRY
Vidio sam je kako je ušla u restoran pravio sam se da ju ne primjećujem, ali to je bilo toliko teško jer je tako prokleto zgodna .Ne znam zašto ,ali ona je budila nešto duboko u meni .Nedostajale su mi naše glupe svađe koje uopće nisu imale smisla. Kad sam osjetio njen pogled na meni podignuo sam pogled sa čaše pune crnoga vina moj smiješak koji nisam ni shvatio da imam je nestao .Izgubio sam se u njenim očima no pogled mi je otišao na lika koji je imao otprilike 40 godina .Šta ona radi sa njim ,sjeo je na stolicu ispred nje zaklanjajuči mi pogled na nju " Tko je on ?"upitao sam Zoi koja je zbunjeno pogledala u mene . Pokazao sam joj glavom na Noru i tipa koji je sjedio sa njom za stolom .Malo se nagnula prema naprijed kako bi bolje vidila "Ne znam" rekla je zbunjeno "nije mi ništa rekla " dodala je tužno,samo sam kimnuo glavom i vratio se na na prijašnju priču ,ali mi je pogled stalno bježao na nju .
-NORA
Ušla sam u stan i sa veseljem skinula štikle jer su mi noge otpadale .Skinula sam se i obukla običnu bijelu majicu koja je mi padala niz jedno rame. Šetala sam po stanu sa šalicom kakaa u ruci jedna riječ svršeno. Vani je još uvijek bilo hladno i tmurno vrijeme padala je kiša iskreno ja volim takve dane .
Taman kada sam se namjestila na kauču čulo se da neko zvoni tko god da je neka ima dobar razlog ...
Otvorila sam vrata potpuno zaboravljajući da na sebi nemam ništa osim bijele majice koja mi ne prekriva ni STRAŽNJICU. Prvo što sam osjetila je hladnoća zbog koje sam se naježila .Kada sam podigla pogled vidila sam predivne zelene smaragde . Gledao je u mene pustila sam ga u stan zbog toga jer sam se počela tresti od hladnoće "Trebaš nešto? "pitala sam i to su bile prve riječi između nas dvoje u ovih mjesec dana .Nije ništa samo me je nastavio gledati ,ali mu pogled nije bio na mojim nogama ili gaćicama gledao me je ravno u oči .Sljedeće je bilo da sam se našla pribijena uza zid "Tko je bio onaj tip sa tobom ?" zvučao je ljuto čak sam mogla čuti i notu ljubomore u njegovom glasu "Šta te briga " pogledao me je ljuto " Odgovori " puhnula sam ljuto " To je bio moj tata , zadovljan" neznam zašto sam mu odgovorila na pitanje ,ali sam mogla vidjeti smirenost i olakšanje u njegovom pogledu .
Krenuo je prema vratima,ali sam stavila ruku sprječavajući ga. Pogledao je u mene i krenuo nešto reći ,ali sam ga zaustavila "A ne ideš dovoljno sam se mučila razmišljajući ovih mjesec dana. Sada ćeš mi dati odgovore na pitanja" pogledao je u mene sa nekim smiješkom " Znači razmišljala si o meni " preokrenula sam očima jer je stvarno nemoguć .Krenuo je uči u dnevni , ali sam ga spriječila "Stop" okrenuo se prema meni " Što je sada ? " udahnuo je " Izuti se neću ja za tobom čistiti " puhnuo je i sad je on preokrenuo očima .
"Što želiš znati ?" pitao je dok sam mu pružala šalicu sa crnom kavom .Koju je prihvatio "Prvo zašto ?" pogledao me je zbunjeno "Šta zašto ?" uzdahnula sam " Zašto si me poljubio?" pitala sam sad njegov pogled više nije bio na meni već na šalici sa kavom .Ispustio je jedan izdah "Iskreno ne znam možda je to privlačnost?" ja bi tu trebala postavljati pitanja ,a ne on "Ili ti se možda sviđam ?" izletilo mi je ,ali kad tad bi ga to pitala " To je nemoguće" pogledala sam ga "Nije svi se mogu zaljubiti ,pa čak i ti " pogledao je u mene " Ja ne mogu rekao je " nebi bila ja da ga nisam pitala "Zašto?" pogledao me je "Ajmo reći da sam bio previše puta povrijeđen " kimnula sam i pogledala ga "Ajmo reći da sam ja bila povrijeđena isto i to bezbroj puta pa i dalje mogu voljeti " pogledao je u mene " Ne nisi ne ovako kao ja " kimnula sam uzimajući gutljaj toplog kakaa "Neću te pitati jer je po mom mišljenju to pre osobno ,ali i dalje smatram da možeš voljeti "pogledao je u mene skupivši svoje oči i usnice " Ajmo ovako ako uspiješ dokazati da imam osjećaje napraviti ću bilo što ,što želiš " pogledala sam u njega " A ako ne uspijem ?" upitala sam "Onda češ ti napraviti bilo što ,što ja želim " malo sam se dvoumila ali sam na kraju pristala "Iako ja već pobjeđuje jer imaš osjećaje " nasmijala sam se " Isto kao i on "Ali pokazati ću ti da imaš osjećaje " gledali smo se u oči niko nije skretao pogled koda se natječemo u zurenju ...
.............
Sjedili su u stanu za šankom on je pio kavu ,a ona topli kakao .Gledali su se ,smijali su se svojim provalama .Ona se smijala njegovim vicevima jedva je dolazila do zraka iako je on znao da njegovi vicevi uopće nisu smiješni . Upoznali su se kao potpuno dva sranca u liftu sve je krenulo njihovim svađicama oko gluposti ... sjedili su jedan naspram drugom ni ne shvaćajući da duboko u sebi kriju nešto veliko .Ne shvaćajući da tom malom okladom za koju su oboje smatrali da je glupa počinje jedna velika priča, a to je ljubav ...
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...