Hodam prema ulazu zgrade u kojoj živim. Upravo sam bila u kafiću sa Zoi i njeni problemi uopće nisu toliko veliki koliko ona kaže. Možda sad zvučim kao loša osoba ,ali napucati najbolju prijateljicu samo zbog svađe s dečkom je još gore. Ali sad su se pomirili tako da je sve na svom mjestu što se tiče Zoi ,a što se tiče mene e to je druga priča Harry i ja nemamo nikakve odnose. Užasni smo jedno prema drugom. Danas sam odlučila napokon očistiti ostatak stana.
Bacim se na kauč, umorna sam za bilo šta tako da sam samo pogledala što ima na TV-u i ostavila sam ga upaljenog, zaputim se prema sobi uzimajući čisti doljnji veš i odlazeći u kupaonicu .Skinem sve sa sebe i uđem u kadu punu vode i pjene koja je mirisala na kokos i breskvu. U moje misli je ušao on zašto je tako bezobrazan prema meni. Što sam mu loše napravila, bila sam dobra prema njemu htjela sam mu pomoći. Razne stvari su prolazile kroz moju glavu. Voda se ohladila pa sam izašla iz kade, obučem običnu trenjerku i bijelu majicu .Treba mi šetnja moram razmisliti o svemu. Čim sam zakoračila van zgrade topli vjetar mi je zamrsio kosu. Odlučila sam prošetati parkom u nadi da će se moje misi pročistit i da ću uspjeti izbaciti ga iz glave. Ali ne ja sam zamišljala njegove smaragdno zelene oči i njegove mekane kovrče. Ponašala sam se gore od zaljubljenih tinejđerica.
On i nije toliko loš samo ne zna pokazati svoju dobru stranu. Naviknuo je biti povrijeđen i znam kako je to, ali treba nastaviti dalje. Treba prestati odgurivati ljude od sebe.
Ni ne shvaćajući stigla sam do zgrade,ali ono što me je privuklo to je bio njegov pogled. Stajao je tamo naslonjen na hladan zid sa cigaretom među prsta i pogledom usmjerenim prema meni. Polako sam koračala prema njemu svakim korakom sam mu bila sve bliže .Zaustavljajući se svega par centimetara ispred njega "Hej" rekla sam "Hej" odgovorio je hladno .Stavila sam ruke u džepove trenjerke i zagrizla usnicu "Oprosti" to je bilo sve što sam rekla,okrenula sam se sa ciljem da odem prema vratima ,ali me njegova ruka zaustavila i okrenula prema njemu .Moje je lice bilo nekoliko milimetara odvojeno od njegovoga "Za što?" pogledala sam ga zbunjeno "Zašto se ispričavaš ?"pitao je iznervirano ,slegnula sam ramenima, ni ja sam nisam znala zašto " Valjda sam bila pre gruba prema tebi " tiho sam prošaptala na njegove usnice "Možda ..." krenula sam nastaviti svoju rečenicu ,ali njegove vrele usnice su se našle na mojim hladnim.
Stojeći predvečer na toplom zraku ispred njihove zgrade naslonjeni na zid .Ljubili su se . Boreći se protiv njihovih osjećaja. Nisu htjeli priznati sami sebi kamoli jedno drugom da nešto osjećaju. Previše su se puta razočarali u ljubav da bi povjerovali da im se ljubav opet potkrala u živote .Oboje misle da je to nemoguće i da je to neka vrsta privlačnosti.
Nora P.O.V
Bio je u mom stanu sjedila sam na podu u kutu,a on je bio na skroz drugom kraju u skroz drugom kutu .Gledali smo se ravno u oči. Bili smo si daleko ,ali opet imala sam osjećaj da ako samo podignem ruku da ću ga dotaknuti. Imao je tako čudan utjecaj na mene . Nasmijao se i pogledao u stranu "Što je?" sad sam se i ja nasmijala bilo je tako čudno " Sjedim u ovom kutu na drugom kraju sobe kada mogu ležati iznad tebe na ovom krevetu i ljubiti svaki djelić tvoga tijela .Spustila sam pogled zatim sam ponovo podigla glavu pogledala u stranu i nasmiješila se " Zašto onda to ne napraviš " došao je do mene uhvatio me je za ruke i nježno podignuo sa poda .Polegnuo me je na krevet ostavljajući tople i nježne poljubce po mom tijelu svako malo vraćajući se na moje usne osjećaj me je dizao u nebesa kraj Harry-a uvijek sam se osjećala lijepo nisam se morala truditi oko nivega jednostavno sam bila svoja .
Cijelu smo se večer mazili,ljubili i pričali .Bila sam ležala na Harry-evim prsima dok sam jela kokice.
Oči su mi se počele sklapati ,odjednom se počeo dizati "Gdje ideš ?"rekla sam trljajući oči pokušavajući se priviknuti na svjetlo od noćnih lampi " Mislio sam da spavaš " rekao je "Idem kući " okrenuo se ostavljajući mali poljubac u moju glavu i okrećući se da izađe van ,ali moja ga je ruka zaustavila u tome "Ostani " rekla sam i povukla ga tako da je pao preko mojih nogu . Ponovno se podignuo i skinuo je sve sa sebe sjeo je na krevet privlačeći me u svoj topli zagrljaj . Skupila sam se uz njega nastavljajući spavati.
Ujutro sam se probudila sama u krevetu taman kad sam mislila da je otišao čula sam lupanje u kuhinji .Ogrnula sam se dekom i krenula prema kuhinji čula sam njegov glas on pjeva .Ima prekrasan glas .Prišla sam mu i zagrlila sam ga sa leđa i otisnula par poljubaca u njegova leđa"Imaš prelijep glas " rekla sam "Ne ,nemam " rekao je i misilm da sam čula dozu sramežljivosti u njegovom glasu .Sjela sam na šank i gledala ga dok kuha bio je jako zgodan ...
Izgleda da smo napokon našli onu sredinu da se ne svađamo .I da smo napokon izgladili stvar ...
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...