23-Dio

327 10 0
                                    

Ostavite komentare ne brinite NE grizem  !!! ;)

Zoi P.O.V

Budim se i prvo što vidim izmami mi osmjeh na licu. On je već budan i promatra me "Dobro jutro ljubavi " nasmiješi se te ga poljubim za dobro jutro. Makne mi pramen kose koji je mi cijelo vrijeme padao u oči. Polako se ustanem jer mi se neda ležati ili je to jer sam tako odgojena. Da se ustanem odmah jer ko zna šta mi jutro donosi ,a ja sam u krevetu i propustim to. Odem do ormara i uzimam svjetlo sivi malo tanji džemper i crne tajice. Odlazim u kupaonicu i obavim sve što teba. Vidim Nialla kako priča sa nekim te uđem u dnevni boravak i shvatimo da je Harry budan "Spavala je cijelo vrijeme ?" tiho šapuću da ju ne probude "Da , nije se budila " kaže. Zaputim se prema kuhinji te uskoro osjetim dvije ruke oko sebe "Što imamo za doručak " napraviti ću palačinke za Noru jer joj sada to treba" odgovorim mu te me on poljubi u obraz i ostane u istom položaju.

Nora P.O.V

Polako se budim osjećajući nečije prste kako prelaze po mojim nogama. Sva se ježim od toga ,ali ne jer mi se ne sviđa nego baš suprotno "Nemoj prestati " tiho kažem kada više ne osjetim njegove prste. Čujem njegov smijeh , zatim osjetim njegove usne na mom golom ramenu jer sam imama majicu na bretele "Oprosti ako sam te probudio " tiho prošapuče na moje uho " I prekinuo ti lijepe snove " nadoda te se ja okrenem prema njemu. Nastavi nježno prelaziti prstima preko moje noge "Ionako sam tebe sanjala " kažem tiho. Nasmiješi mi se "Sanjam te svaki dan " priznam mu "Pričaj mu " tiho kaže i pogleda me dajući mi doznanja da sluša "Na plaži smo jako je toplo onako ugodno vrijeme" kažem te on pozorno klima glavom "Imam bijelu haljinicu , a ti samo kratke crne hlače. Trčimo to jest ti mene loviš " kažem i uzdahnem "Dalje " kaže "Ti nestaneš  te se ja okrećem oko sve da vidim gdje si ,ali nema te  nigdje" rekla sam i osjetila  suze "I onda osjetim tvoje ruke oko mene i poljubiš me u obraz. Kroz cijeli san se smijemo ,ali onda počinje mrak i ostane samo naš smijeh koji postaje sve tiši i prigušeniji te se probudim" kažem mu te osjetim suzu kako klizi niz obraz "Zašto plačeš? "  tiho me pita i nježno mi obriše suzu palcem " Htjela bi da je tako " rekla sam "Da se smijemo i da smo zajedno" poljubi me "Od sada pa nadalje smo zajedno i uvijek ćemo se smijati" tiho prošapće na moje usne.

Ulazimo u stan u kojem nisam bila već 2 mjeseca. Prelazim pogledom sve je čisto i na svom mjestu nema čak ni prašine. Ko je ovo čistio. Zato jer Harry nije. Odlazim u sobu i počnem se rapakiravati. Slažem odjeću prvi na dvije hrpe prljavo i čisto. Zatim slažem u ormar. Harry radi meni najdraže jelo koje on zna skuhati. A to je tjestenina sa komadićima piletine i umakom. Odlazim u kuhinju te me Harry prati pogledom. Uhvatila me je želja za čipsom. Otvaram ga i stavljam u usta fali nešto želim kečap. Ali to mi nije jasno zašto jer ja mrzim kečap. Jedino na pizzi ,ali to mora biti onaj koji se zajedno sa njom pekao ne dodatni "Nora nećeš moći jesti " pogledam u njega dok su mi usta puna čipsa. Samo klimam glavom u znaku da hoću  ...

I evo me za stolom jedem već drugi luta Harryevu tjesteninu dok je on završio i pere suđe. Jer je rekao da ja moram odmarati "Gdje ti to stane ?" pita me začuđeno. I ja se pitam pojela sam cijelu vrećicu čipsa i dva puna tanjura tjestenine sa duplom dozom umaka i piletine "Jedem za dvoje " tješim se. Kada sam završila dajem mu tanjur i on me otjera iz kuhinje. Otišla sam u sobu da se presvučem u nešto udobnije i kraće jer sam umirala od vrućine. Navukla sam sivu haljinicu na bretele i neku prljavo bijelu vestu. Ulazim u dnevni boravak i sjedam na  kauč.

 Ulazim u dnevni boravak i sjedam na  kauč

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
STAY/h.sDonde viven las historias. Descúbrelo ahora