37-Dio

247 12 0
                                    

Komentirajte ... Ajmo ...


-Par godina kasnije -

"Mamice" iza sebe začujem dječji glasić. Okrenem se te pogledam u petogodišnju djevojčicu tužnog lica "Reći ljubavi " kažem te ostavim nož i dođem do nje. Čučnem kako bi bila njene visine "Alex , Sam i Max mi ne daju da se igram sa njima " kaže tužno te ja  uzdahnem "Oni su dečki i igraju se sa autićima " kažem te me ona namrgođeno pogleda "Ali ja bi crtala u sobi ,a oni mi ne daju " pogledam iza nje prema stepenicama "Dečki " zaderem se malo glasnije nego što sam hjela. Uskoro se čuje trčanje te ih ugledam kako trčeći silaze niz stepenice "Molim mama " kaže Alex  "Zašto ne date sestri da se igra sa vama ?" pitam "Ali mama ona će nam tami sve pobrkati i uništiti " ubacio se Sam. Primijetila sam kako je spustila glavu ovo ju je povrijedilo "Meni ne smeta " kaže Max . Nasmijem se "Neće vam ništa uništiti kao prvo to nije bilo lijepo što ste rekli. Kao drugo ona želi crtati " kažem te na onaj dio to nije bilo lijepo su se malo rastužili. Shvatili su da su je povrijedili "Ali zašto baš u našoj sobi ?" pita Alex te  krenem reći,ali me Sam prekine "Zato ne ide kod Matta ?" pita te ga ja pogledam pomalo ljuto "Zato jer ne želi biti sama u sobi dom se vi igrate i smijete ,a kod Matta ne ide jer je on u školi" kažem te me on tužno pogleda "Oprosti mama " kaže te ga ja pogledam "Ljubavi ne trebaš se meni ispričati nego svojoj seki " dođu nje te ju zagrle "E tako je već bolje " kažem te nadodam "Sad brišite " kažem te oni od trče popraćeni osmjehom. Situacija u mom životu se promijenila za 360 stupnjeva. Sve je krenulo sa time da smo htjeli barem još jedno djete ,ali nije išlo. Saznala sam da ne mogu imati više djece jednostavno kada su mi to rekli za blokirala sam. Boljelo je i još uvijek boli ,ali naučila sam imam prekrasnu petogodišnju kćer te je ona dobila tri brata. Odlučili smo posvojiti djecu. Posvojili smo tri starija dječaka Sam ima sedam   godina , Alex deset ,a Matt četrnaest obožavam ih. Ako se sada pitate ko je Max to je naš susjed koji je Samov najbolji prijatelj. Preselili smo se u mirniju četvrt u prelijepu kuću.

Kao iz mojih snova dugo sam ju tražila i kada sam jedanput prolazila ovdje vidjela sam ju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kao iz mojih snova dugo sam ju tražila i kada sam jedanput prolazila ovdje vidjela sam ju. Kada sam saznala da je na prodaju znala sam to je ta. Te sam ju kupila iznutra je savršena ...

 Stvarno se tudim biti najbolja mama na svijetu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stvarno se tudim biti najbolja mama na svijetu. Imam 25 godina i četvero djece te sjajnog dečka.  Da ja i Harry nismo otišli ni korak dalje od veze. Živimo zajedno i ponašamo se kao da smo vjenčani. Mattove prijateljice i prijatelji znaju nam reći da smo gori od njih. Meni je to pohvala. Još uvijek sam djete i ne mislim se mijenjati. Iz misli me budi lupanje vrata te u kuhinju ulazi Matt "Ej Nora " kaže ostavljajući torbu na podu. Da, on me zove Nora posvojili smo ga prije godinu dana i privikao se na novu školu , dom i sve ostalo. Odlično se slažemo "Hej " uzvratim mu te pogledam u njega "Dobio sam jedan " kaže te me pogleda "Iz čega ?" pitam "Glupe engleske književnosti " pogledam u njega " Nema veze ispraviti ćeš " kažem  te on pogleda u mene "Nećete mi otkazati party  " dogovorili smo se da će imati party u dvorištu na bazenu ako ispravi jedinice "Vidjeti ću sa Harryom" kažem te on tužno uzdahne i ode gore u sobu. Kada sam napokon bila gotova uzmem njihove torbe te ih odnesem u sobe. Mattovu torbu stavim pored njegova radnog stola. Krenem van ,ali zapnem za blok i papiri se razlete. Počnem skupljati te pogledam na njima su prekrasni crteži "Što radiš ?" čujem glas ispred sebe te ugledam Matta "Ovaj oprosti zapela sam " kažem te on kimne i sagne se kako bi pokupio papire "Ovo je predivno " kažem nakon što promotrim jedan od crteža

 Počnem skupljati te pogledam na njima su prekrasni crteži "Što radiš ?" čujem glas ispred sebe te ugledam Matta "Ovaj oprosti zapela sam " kažem te on kimne i sagne se kako bi pokupio papire "Ovo je predivno " kažem nakon što promotrim jedan od c...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ma nije to ništa posebno " rekao je i uzeo mi papir iz ruke "Gledaj ako želiš na nekakav tečaj ili nešto slično da pokažeš samo reci " kažem jer sve više se otvara prema nama. U početku je bio jako sramežljiv i uopće nije komunicirao sa nama "Ne ,ne želim to mi je više kao " kaže te traži pravu riječ "Ispušni ventil ?" pitam ga te on kimne glavom "Da baš to " jedan crtež koji je pao malo dalje zapne mi za oko uzmem ga "A ko je ovo ?" pitam ga te on sramežljivo spusti glavu kada shvati koji crtež držim u ruci

 U početku je bio jako sramežljiv i uopće nije komunicirao sa nama "Ne ,ne želim to mi je više kao " kaže te traži pravu riječ "Ispušni ventil ?" pitam ga te on kimne glavom "Da baš to " jedan crtež koji je pao malo dalje zapne mi za oko uzmem ga ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jedna cura iz škole " kaže te mi ponovno uzme papir "Sviđa ti se ?"  kimne glavom "Idem postaviti stol sada će doći Harry " kažem te se ustanem i krenem prema vratima.

"Ovako " kažem Mattu koji briše suđe od večere dok ga ja perem. Harry sjedi za šankom i dovršava nešto u vezi posla "Harry i ja smo se dogovorili da " kažem te on željno očekuje što ću reći "Imati ćeš party " kažem te on sretno skoči na mene i zagrli me "Hvala vam " kaže te otrči do Harrya i zagrli ga. Harry mi se nasmije "Zato što si ispravio skoro sve pa tako ćeš i ove. Mi vjerujemo u tebe" on se nasmije. Ugledam malu sjenu pored vrata "Darcy ?" pitam te se Matt i Harry okrenu. Ona uđe unutra. Na sebi je imala svoju pidžamu na mede i papuče u obliku zeke "Ne mogu spavati " tiho kaže plačljivim glasom "Matt očeš mi čitati priču ?" pita ga te on kimne i povede ju prema sobi držeći ju za ruku. Dođem do Harrya "Sami " kažem kroz smijeh. Povuče me u svoje krilo "Ko bi rekao " kaže i otisne jedan poljubac na moje usne "Što ? " zbunjeno ga pogledam "Pa sve pogledaj nas " kaže "Kuća ,predivna djeca , sve što nam treba" kaže te ga ja poljubim "Da " tiho kažem Lada prekinemo poljubac. Te se nasmiješi "Ali najbitnije je što si ti u cijeloj priči " kaže te se na nasmijem "Ali ipak fali nešto" kaže te ga zbunjeno pogledam. Podigne se "Nora znam da nije ništa romantično i da je ovo totalno spontano došlo. Jer ti zaslužuješ puno više od ovoga. Volim te više od svega i hvala ti na predivnoj djeci. Iako si ovo zamišljala od malena puno ruža svijeća, možda na nekoj plaži. Ne znam. Ali znam da te ja sada ,ovdje, danas  pola jedanaest navečer pitam poput nekog luđaka bez prstena i ičega " kaže dok meni suze padaju niz lice ,a moje srce samo što neće otkazati. Klekne na jedno koljeno ispred mene uzme moje ruke i približi ih svojim usnama te ih poljubi "Nora Smith učini mi da se moja želja ostvari i postani moja žena. Nora hoćeš li se udati za mene?"
Šta mislite da li će pristati ? Šta mislite uopće o nastavku ?

Ajmeee žao mi je što nije bilo tako dugo nastavka jednostavno je za objasniti ŠKOLA .

OPROSTITE ....

Komentirajte ljudiiii neću vas pojesti obećajem ostavite barem jedan komentar :(

Naravno vote ako vam se sviđa i to je to

Oprostite na gramatičkim greškama...

I da naravno ... Volim vas puno, puno 

      ♥♥♥♥Love ya ♥♥♥♥

STAY/h.sWhere stories live. Discover now