26-Dio

318 10 0
                                    

Komentare možete konzumirati više puta u nastavku nije opasno po život ... Garantiramo to jest ja garantiram 😉😂😘

Njegovo pitanje mi se ponavljalo u glavi iznova i iznova "Da pristajem biti ću ti kuma " možda nekome nebi bilo šokantno ,ali iskreno meni je jer nisam ovo očekivala "I da vjenčanje je sutra " sok koji sam imala u ustima sam pljunula natrag u  času. Svi su pogledali u mene "Sutra ? " doslovno sam se izderala. Nemam haljinu ništa dok još sve isplaniram "Da sutra " rekao je "Ali ,ali nemam " prekinuo me je usred rečenice "Sve je sređeno tvoja haljina je ovdje " Zna li Real da sam trudna ?" pitala sam uspanićeno "Da zna " rekao je "Kako" nisam stigla završiti " Jutros su te mjerili za haljinu za humanitarnu večer pa sam uzeo mjere " taman sam  krenula nešto reći "Vjenčanje je na našem imanju na selu " rekao je. Voljela sam to imanje više od svega tamo je bilo tako mirno i ugodno osjećala sam se lijepo "E da i Harry će doći " te je prekinuo. Ja sam iskreno u šoku. Okrenula sam se prema Harryu "Ja ću poluditi " rekla sam "Što se dogodilo ?" pita zbunjeno i zabrinuto "Premjestili su vjenčanje sutra " rekla sam ,a njegove su se oči raširile "Ti " pokazala sam u njega "Ideš sa mnom" kimnuo je. Uzdahnula sam i uzdahnula "Još sam mu kuma " prošaptala sam "Sve će biti oke " reko je i zagrlio me. Dobila sam poljubac u glavu što me smirilo. On me smirio. Sama njegova pojava me smiruje.

Pakiram kofere da ne moram sutra Harrya sam poslala na spavanje jer mora biti odmoran. Nije htio ,ali sam mu onda objasnila kako on vozi ,a ja ću vjerovatno zaspati za 5 minuta.
Legnem u krevet kraj njega te me on privuče u svoj zagrljaj i poljubi u rame "Laku noć princezo" kaže što me nasmije. Te zaspem.
Budi me glasni alarm glupog mobitela "Još malo " promrmljam. Odjednom mi uđe nešto u glavu. Sranje. Danas je vjenčanje. Iskačem iz kreveta koda me neko zalijeva hladnom vodom brzo obavljam higijenu. Navlačim prvu trenjerku koja mi dođe pod ruku i običnu majicu navlačim kaput pošto je vani hladno i izlazim van gdje ne čeka Harry u toplom autu.

Stižemo ispred velike kuće pored jezera. Bilo još par auta ispred.

Sva lijepa sjećanja se vraćaju u moju glavu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sva lijepa sjećanja se vraćaju u moju glavu. Polako izlazim iz auta te se odmah zaputim iza kuće. Iako je bilo hladno uopće nisam htjela ići prvo unutra išla sam kod jezera. Uskoro moje noge nisu hodale po travi moj tiho hod zamijenilo je krckanje kamenčića pod mojim nogama. Stala sam točno uz rub jezera sva sjećanja su mi navirala.
(Pustite pjesmu za boli doživljaj ... Ja sam se ovdje rasplakala pa mi recite ako nisam jedina ...)

"N" okrenula sam glavu i pogledala u svoju stariju sestru "Hmm" tiho sam rekla. Okrenula je glavu prema meni njen pogled je bio slab i umoran ,ali i dalje je imala onaj svoj osmijeh koji su svi voljeli "Šta bi htjela biti ?" pitala me je. Nasmiješila sam se na njeno pitanje "Htjela bi biti balerina i plesati cijeli dan " pričala sam dok sam radila krugove prstom po zraku "Ti ?" pitala sam ju svojim dječjim glasićem "Ja bi htjela biti ptica " pogledala je u nebo "Znaš N htjela bi letjeti i biti slobodna " nisam ju shvaćala "Ali onda bi me ostavila jer bi ti odletjela daleko , a ja ne mogu letjeti " rekla sam dok su se male suze spuštale niz obraze "Ne uvijek ću biti tu pa čak i kada me ne bude " pogledala sam u nju "Nemoj me ostaviti molim te " tiho sam ponavljala "Ponekad nemamo izbora " kaže i pogleda me sa smiješkom uvijek je nasmijana "Mama kaže da Bog uzima uvijek najbolje " tiho kažem "Možda " odgovori mi.

STAY/h.sWhere stories live. Discover now