6-DIO

434 16 0
                                    


Danas sam se dogovorila sa Justinom da imamo filmsku večer. Jedva čekam, no prvo moram do hotela da obavim svoj postao iako mi se neda, ali što se mora nije teško. Namrgođeno sam ustala iz kreveta, naježim se kada moje noge dotaknu hladni parket. Prva na redu je bila kupaonica skimem sa sebe pidžamu koja je po sebi imala malene  slike jednoroga. Uđem u tuš kabinu, i naredim vodu tako da nije bila ni hladna ni vruća. Dok se niz moju kožu spuštala topla voda u moje misli je uđe Harry i bezbroj pitanja. Što radi ? Da li je i dalje s onom curom ? Da li je ono između nas bila laž ? Protresem gavom kako bi izbacila te misli. Izađem iz tuš kabine i obučem se. 

 Uzmem ključeve od automobila i izađem iz stana, stanem ispred lifta koliko god sam se  nadala da će sada izaći i viditi me, nije

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Uzmem ključeve od automobila i izađem iz stana, stanem ispred lifta koliko god sam se  nadala da će sada izaći i viditi me, nije. Ne znam zato me je to boljelo, zašto mi je uopće stalo do njega. Možda mi se sviđa, no ipak ne.Bože o čemu ja razmišljam, o glupostima, eto o čemu Nora.

Bila sam mrtva umorna ulazeći u stan štikle sam bacila negdje sa sa strane i ušla u dnevni boravak. Prvo što sam vidjela, stane je bio u haosu, pa sam se bacila sam se na čišćenje. Naš kada sam bila gotova čulo se je zvono pa sam brzim korakom otišla do vrata i  otvorila ih, ali umjesto Justina tamo je stajao Harry "Što hoćeš ?" pitala sam ljuto jer nema pravo pojaviti se ovdje  nakon svega "Ništa ,samo sam došao po laptop, mislim da mi je ovdje ostao " pustim ga u stan. Što ga prije uzme, prije će otići. 

"I, kakav je osjećaj ?" pitala sam bez imalo emocija. Okrene se prema meni  i  upitno podigne obrvu "Kakav je osjećaj povrijediti osobu koja ti je vjerovala ?" preoblikujem pitanje  "Gledaj Nora nitko te nije tjerao da spavaš samnom i da mi vjeruješ" rekao je to tako hladno ,dok sam ja gorila od ljutnje  "Hajde priznaj da si cijelo jebeno vrijeme lagao" slegne je ramenima i okrene se nastavljajući tražiti svoj laptop "Lažeš"kažem  "Lažeš, da ti ovo nije ništa značilo" nadopunim svoju predhodnju rečenicu dok su suze počele kliziti mojim licem "Nije" rekao je hladno samo sam kimnula glavom i podigla ruku prema vratima "Van " kažem puna gnjeva, pogleda me  "Van" ponovim glasnije. Prođe pored mene i otvori vrata ispred kojih je  stajao zbunjeni Justin sa vrećicama. Potrčim mu u zagrljaj "Šššš, sve će biti u redu smiri se" pokušao me je umiriti, pogledam u Harry-a, ali odmah maknem pogled. Ne zaslužuje moje suze. No u njegovim očima sam vidila ljubomoru. No onda shvatim da mu nije stalo do mene i vjerojatno mi se učinilo "Idemo unutra " Justin me lagano povuče za ruku i zatvori vrata. Ostatak  večeri smo proveli  gledajući filmove i Justin je pokušavao da izmami osmijeh na moje lice. Uspijelo mu je.

 Ujutro sam se probudila u Justinovom zaglrljaju. Ostao je cijelu noć samnom stvarno je dobar prijatelj. Ustanem i odlučim napraviti doručak, dok sam radila vafle tiho sam pjevala "Imaš lijep glas" stavim ruku na usta kako bi spriječila vrisak "Oprosti ,nisam te htio uplašiti " kaže je kroz smijeh i uzimajući moju bijelu šalicu sa crnim točkicama ispijajući jedan gutljaj kave  "Hej, to je moje"kažem "Pa ?" upita me sa osmijehom odmahnem sam glavom. Nakon doručka je otišao i meni ostavio suđe. Dok sam prala suđe mobitel mi se oglasio dajući mi doznanja da poruku. Obrišem ruke u krpu i uzmem mobitel.

Za Noru od Zoi:
Nora želim da se nađemo fališ mi jako. Žao mi je što sam zaboravila na tebe, ali imala sam problema sve ti pričam. Molim te za sat vremena u kafiću preko puta parka.

Za Zoi :
Vidimo se !


Izađem van i krenem prema autu, naravno ja ovako nespretna sam se zabila se u nekoga "Pazi kuda" nisam završila rečenicu jer sam se srela sa smaragdno zelenim očima. Otrgnem  svoju ruku i krenula prema autu. Iako sam se htjela okrenuti  nisam neka pati. Čekaj zašto bi uopće patio ? A sada sam  spremna suočiti se sa Zoi. 

STAY/h.sDonde viven las historias. Descúbrelo ahora