5-Dio

471 16 0
                                    

PROČITAJ TE↙:
Otavljajte komentare
I samo želim reći još

HARRY SRETAN ROĐENDAN ....♥♥♥

Gledala sam sa bolom u očima plavokosog dečka sa tamno smeđim pa skoro crnim očima "Luke" promucala sam .Luke, moj bivši dečko koji je jako nasilan prema meni zato sam i prekinula s njime .To je jedan od razloga zašto sam se preselila "Ljubavi, rekao sam ti da se ne možeš sakriti gdje god bila način ću te " šapnuo mi je na uho "Makni se od mene " pokušala sam ga gurnuti ,ali bio je previše jak za mene "Mrzim te "na te riječi on se ljigavo nasmiješio  "Kujo" sljedeće što znam bila sam na podu ,a moj se obraz žario. Vid mi je bio zamagljen  zbog suza. Kada mi se vid razbistrio vidila sam Luke-a na podu ,a Harry je bio iznad njega par puta ga je udario. No brzo sam se podignula "Harry prestani " rekla sam glasnije ,no nije me poslušao "Molim te" ovo sam rekla malo tiše. Odjednom se trgnuo podignuo se i došao je do mene. Prešao je prstom preko moje usnice "Kako se usuđuje, udariti te" rekao je "Harry  ,molim te pusti to" stavio je svoje ruke na moje obraze i i nježno mi brisao suze "Neću pustiti" rekao je ljuto "Molim te" ponovila sam još tiše "Udario te nem..." nisam mu dopustila da završi "Molim te " sad sam govorila šapatom. Uzdahnuo je te podignuo pogled pa ga ponovo vratio na mene "U redu" kimnula sam "ali više se ne odvajaš od mene Jasno ?" pitao je "Da "odgovorim  "Idemo kući " kimnem "Ali prvo idemo u trgovinu kupiti nešto za jesti, sve smo pojeli " kažem na što se on nasmije i otisne jedan poljubac na moje usne " Auč" zacvilim bolno zbog moje rasječene usnice. "Oprosti " rekao je i poljubi me doljnu usnicu gdje je bila rasječena.

Ulazimo u stan ostavljamo vrećice na šanku. Odlazim u sobu i skidam sve sa sebe uzimam jednu Harryevu bijelu majicu koja mi je prevelika tako da mi dođe kao spavaćica. Izlazim iz sobe i odlazim u dnevni boravak uzimam bijelu mekanu dekicu. Udobno se se smijestim kada se ispred mene pojavi Harry samo u  boksericama. Uhvati me za ruke i podigne me te legne na moje mjesto i povuće ne na sebe pokrije nas dekicom "Što ćemo gledati? " upita me paleći TV  "Neki film?" to je bilo više pitanje nego odgovor  samo kimne glavom na kraju smo se odlučili to jest ja sam se odlučila za If I Stay  podigla sam se i ušla u kuhinju uzimajući sladoled od čokolade sa komadićima keksa. Jedna riječ božanstveno  i uzela sam jednu žlicu iz ladice te se vratila u Harry-ev topli zagrljaj . Pošto sam donijela jednu žlicu Harry me je hranio usput je i on jeo .Od jednom mi je uzeo ruku  na zapešću su mi bili ljubičasto plavi otisci "Trebao sam ga ubiti " ljuto je rekao "Harry ..." nije mi dopustio da dovršim "Ne, Nora nemoj mi govoriti da pustim to ili da zaboravim ..." rekao je ljuto. Sad sam i ja bila ljuta "Zato te to uopće dira nije da smo u vezi " rekla sam pogledao me "Zato jer te udario koliko jadan možeš biti da to napraviš " počela sam teže disati "You are mine "ljuto je rekao dok me je gledao u oči njegove više nisu bile smaragdno zelene postale su crne. To me je plašilo " Tko god te dotakne imati će posla samnom " gledala sam u njega bio je tako jebeno zgodan "Jasno " pitao je naglašavajući jasno. Kimnula sam teško gutajući slinu . Skoro me je poljubio ,ali mu je zvonio mobitel tiho je opsovao "Da ?" rekao je nakon što se javio "Aha , da stižem za 10 minuta " i s time je prekinuo oblačeći svoje crne hlače i bijelu majicu "Gdje ideš?" zbunjeno sam pitala "Ne zamaraj svoju lijepu glavicu s time " pogledala sam u njega " Reci mi " gledala sam u njega dok oblači svoj crni kaput "Ne zanima te "  rekao je  ljuto izlazeći van "Dobro onda se nemoj ni vraćati " rekla sam i zalupila vratima . Jedna suza je skliznula niz moj obraz " Ne, Nora ostani jaka obećala si " rekla sam sama sebi  

Usred noći me je probudila grmljavina ne volim mogu čak i reći da je se bojim ... Harry fališ mi moje srce je govorilo dok je moj mozak govorio ne on je šupak . Mi smo imali taj neki odnos kao da smo u vezi ,ali nismo ili jesmo nikad me nije pitao da li ću biti sa njime u vezi .To znači ipak ne on nije za veze i sam je rekao da ne zna to jest ne može voljeti ...Ne ja sam rekla da ću mu dokazati suprotno i hoću ja ne odustajem tako lako, nikad .Tako je sutra ujutro idem tamo i nastavljam s time pokazati ću mu da zna voljeti i da može voljeti . Samo se boji .Isto kao i ja ...

Ujutro sam se probudila bila sam odmorna što je čudno .Ustala sam se i obavila higijenu obukla sam Nike crnu  trenjerku i gore usku bijelu majicu kratkih rukava . Obukla sam srnu duksu jer je vani bilo malo prohladno, idem trčati moram nisam dugo
Izašla sam iz stana zaključala i umjesto da uđem u lift  produžila sam do Harryevog stana i pozvonila . Nakon par minuta mi je otvorio bio je samo u boksericama "Ovaj ..." ali me prekinuo ženski glas pojavila se plavuša i stavila ruke oko njegovog struka " Trebaš nešto "pitala je tiše umjesto da plačem i govorim mu kako je jadan "Htjela bi vas zamoliti da budete tiši " rekla sam sa smiješkom  njihovi izrazi lica su bili urnebesni. Pogotovo Harry-ev šta je mislio da ću plakati pa nisam toliko glupa  " A ti si mu cura " pitala sam sa smiješkom " Ja ovaj ja..." sva se zbunila " I mislila sam " okrenula sam se i ušla u lift . Unutra je bio jako sesi dečko još ću i zavoljeti ovu zgradu . Mišići su mu se jasno ocrtavali na njegovoj bijeloj majici imao je smeđu podignutu kosu i čokoladno smeđe oči . Kada je shvatio da piljim u njega nasmijao se brzo sam spustila pogled i moje lice je već pilo crveno ko paprika . Neugodno "Hey , ja sam Justin " rekao je i počeo se po vratu "Nora " rekla sam i poklonila mu mali smiješak "Ja sam novi " nasmijala sam se glasno pogledo je u mene  upitno " I ja mislim ovdje sam nešto više od tri mjeseca to nije tako puno sa obzirom da neki žive ovdje više od  20 godina ."on ne je upitno pogledao " ovaj malo previše pri..." prekinuo me je "Slatka si " pocrvenila još vise ako je to ikako moguće  .Lift je stao i vrata su se otvorila ovo je bila čitava vječnost "Ideš trčati ?" pitao je zbunjeno sam ga pogledala "Kako znaš ?" pa tako si se obukla .Meni bi trebalo dati nagradu za moju glupoću"Idem i ja očeš da trčimo zajedno " rekao je nekako nervozno pogledala sam ga "Mislim oke ako ne želiš sve j..."nisam mu dopustila da završi "Da bilo bi lijepo " rekao sam sa smiješkom. Imao je drugačiji pristup curi nego Harry. Pitao me je za mišljenje dok sa Harryem je kako on kaže .Bio je spetljan nervozan i znate šta sladak je sviđa mi se na neki način . " Šta ti je ovo na usnici " pitao je zabrinuto "nije ti to valjda dečko napravio " rekao je ljuto "Ne ,ne  nemam ti ja to " rekla sam kroz smijeh "Pala sam  sam to je sve " neću mu reći da me napo bivši dečko "Nemaš dečka " gledao je u mene u šoku "Da mjenjaj temu " rekla sam kroz smijeh "Sa čime se baviš" pito je "Suvlasnica sam hotela Asia "gledao je u šoku "Sereš onih hotela Asia " kimnula sam sa smiješkom ti su hoteli jako poznati i najbolji. Brojni poznati su odsjedali u našim hotelima "Kako " pito je "Moj tata je vlasnik " njegova usta su bila širom otvorena "Okej čast mi je biti u vašem društvu " rekao je i naklonio se "Prekini" rekla sam kroz smijeh "Ja sam ko i svi normalni" kimnuo je nikad nisam voljela  pozornost i uvijek sam bila neutralna "Ti " pogledo je u mene "čime se ti baviš " rekla sam " Aha to ništa posebno  kao ti ja sam doktor " rekao je "Ništa posebno" pitala sam zbunjeno "pa ti spašavaš živote to je puno ,puno posebnije od mog posla" on me je pogledao i nasmijo se. Na kraju smo šetali i saznala sam puno stvari o njemu da je pedijatriji i da radi sa djecom preslatko. Sviđa mi se na neki čudan način. Sa njime se lijepo osjećam ...

STAY/h.sWhere stories live. Discover now